یک قاضی فدرال اتهامات سهل انگاری و بدرفتاری سه کارمند قایق توریستی را که در سال 2018 در دریاچه میسوری غرق شد و منجر به کشته شدن 17 نفر شد ، رد کرد.
قاضی منطقه ایالات متحده داگ هارپول روز چهارشنبه دستور تأیید توصیه توصیه شده در ماه سپتامبر را ارائه داد.
کنت اسکات مک کی ، از ورونا ، کاپیتان قایق اردک ؛ کورتیس لانهام ، از گالنا ، مدیر کل اپراتور قایق ، سوار بر اردک برانسون ؛ و چارلز بالتزل ، از کربیویل ، مدیر وظیفه آن روز ، پس از غرق شدن وسیله نقلیه دوزیستی هنگام طوفان در دریاچه جدول راک در نزدیکی برانسون ، حدود 270 کیلومتری جنوب غربی شهر جفرسون پایتخت ، به بی توجهی و رفتار نامناسب متهم شدند. همچنین مک کی به دلیل عدم ارزیابی صحیح هوا قبل از پرتاب قایق و نگفتن مسافران برای استفاده از دستگاه های شناور متهم شد.
هشدارهای هواشناسی
قایق با وجود هشدارهای شدید هواشناسی در تاریخ 19 جولای 2018 وارد دریاچه شده بود. سوارانی از میسوری ، ایندیانا ، ایلینوی و آرکانزاس کشته شدند. 14 نفر زنده مانده بودند.
قاضی قاضی ایالات متحده دیوید پی راش در ماه سپتامبر حکم داد که دولت فدرال صلاحیت قانونی ندارد زیرا دریاچه راک راک یک آبراه قابل کشتیرانی محسوب نمی شود ، به این معنی که از تجارت پشتیبانی نمی کند.
وکلای مک کی ، جی آر جی هابز و مریلین کلر در بیانیه ای گفت: “در حالی که وقایع 19 ژوئیه 2018 ، یک حادثه و فاجعه ناخوشایند باقی مانده است ، ما خوشحالیم که قاضی هارپول و قاضی دادگاه راش طرح انصراف دریاسالاری را پایدار نگه داشته اند.”
دادستان های فدرال می توانند از این اخراج تجدید نظر کنند. دون لدفورد ، سخنگوی دفتر وکالت ایالات متحده در کانزاس سیتی گفت که این دفتر در مورد تصمیم قاضی توضیحی نمی دهد.
Ripley Entertainment ، صاحب خودرو سابق جنگ جهانی دوم ، 31 دادخواست مربوط به غرق شدن را حل و فصل کرد. قایق ها که روزگاری قرعه کشی محبوب در شهر توریستی جنوب غربی میسوری بود ، از زمان غرق شدن تاکنون به دریاچه برنگشته اند.