واکسن COVID-19 نمی خواهید؟ وزیر انگلیس می گوید شما می توانید دسترسی به زندگی عادی را از دست بدهید

وزیر واکسن جدید انگلیس روز دوشنبه گفت ، افرادی که از واکسن COVID-19 امتناع می کنند می توانند زندگی عادی خود را با محدودیت روبرو کنند ، زیرا رستوران ها ، بارها ، سینماها و اماکن ورزشی می توانند از ورود افرادی که سندی در مورد تلقیح آنها ندارند جلوگیری کنند.

در هفته های اخیر چندین واکسن مهم COVID-19 اعلام شده است که امیدها را به این نتیجه می رساند که جهان پس از کشته شدن 1.46 میلیون نفر از ویروس کرونا و نابودی بخشی از اقتصاد جهانی ، می تواند به زودی به حالت طبیعی خود بازگردد.

وزیر انگلیس مسئول انتشار واکسن ، ندیم زهاوی گفت که واکسیناسیون باید داوطلبانه باشد اما گوگل ، فیس بوک و توییتر باید اقدامات بیشتری در مورد بررسی واقعیت مخالف واکسن ها انجام دهند.

زاهوی در پاسخ به این س ifال که آیا انگلستان پاسپورت مصونیت معرفی می کند ، گفت که وضعیت واکسن COVID-19 شخص ممکن است در یک برنامه تلفن شامل برنامه Test و Trace مورد استفاده توسط سرویس بهداشت ملی باشد که پزشکان محلی را از وضعیت فرد مطلع می کند. .

“من فکر می کنم احتمالاً خواهید فهمید که رستوران ها و بارها و سینماها و اماکن دیگر ، اماکن ورزشی ، احتمالاً از همان سیستم همانطور که با [Test and Trace] برنامه ، “او گفت.

“نوعی فشار از هر دو طرف ایجاد خواهد شد: از طرف ارائه دهندگان خدمات – که می گویند” نگاه کنید ، به ما نشان دهید که واکسینه شده اید “- اما همچنین ، ما این فناوری را تا حد ممکن آسان و در دسترس قرار خواهیم داد.”

مقامات بهداشتی در بسیاری از کشورها طی سالهای اخیر به طور فزاینده ای نگران رشد گروه های ضد واکسن شده اند که بخصوص در شبکه های اجتماعی فعال هستند.

زاهاوی از ارائه تاریخ مشخصی برای انتشار واکسن خودداری کرد زیرا هنوز هیچ کدام برای استفاده عمومی تأیید نشده اند.

وی گفت ، این پیام باید این باشد که واکسن برای جامعه و کشور مفید است.