اطلاعاتی در مورد ماشین اصلاح جیمی Gm-2600 اورجینال شامل خرید، مشخصات و قیمت آن.

پس از شارژ کامل ماشین اصلاح به مدت 3 تا 4 ساعت، می تواند به مدت 4 تا 5 ساعت به طور مداوم کار کند. طراحی زیبا و ارگونومیک آن به شما این امکان را می دهد که آن را در هر مکانی همراه خود ببرید و هر زمان که دوست دارید از آن استفاده کنید. این محصول دارای 4 شانه، آداپتور، روغن و برس تمیز کننده می باشد. یکی دیگر از مزایای ماشین اصلاح جیمی این است که می توانید سرعت مورد نیاز را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. از مرکز سایان می توانید ماشین اصلاح جیمی را با بهترین کیفیت و هزینه مناسب تهیه کرده و با آرایشگران خداحافظی کنید.

ماشین اصلاح جیمی جی ام 831 دارای باتری لیتیوم یونی قابل شارژ برای انجام کارهای اصلاح مو است. در سری ماشین اصلاح، دو تیغه فولادی، یکی روی دیگری، روی یک ماشین اصلاح قرار می گیرند تا اصلاح کنند. طول اصلاح با فاصله بین این دو تیغه تعیین می شود. ماشین های اصلاح جیمی دارای حداقل اندازه اصلاح 13 میلی متر و نشانگر اندازه اصلاح هستند. شارژ کامل 9 ساعت و زمان شارژ 60 دقیقه طول می کشد. تمیز کردن تکه‌های مو با برس پس از هر بار استفاده و روغن کاری تیغه‌ها با روغن ارائه شده، عمر تیغه را افزایش می‌دهد. سری های پلاستیکی 12، 34 سایز برای پیرایش موجود است.

برای آرایشگران علاوه بر یک ماشین اصلاح با کیفیت و حجم دهنده، یک ماشین اصلاح معمولی نیز برای انجام کارهایی مانند اصلاح، پیرایش و کوتاه کردن یقه و غیره مورد نیاز است. ماشین اصلاح 6128 شرکت جیمی یکی از محصولات این شرکت می باشد. شرکت جیمی جایگاهی پیشرو در میان برندهای لوازم آرایش و لوازم الکتریکی دارد. آقایان می توانند از این ماشین اصلاح در منزل یا سالن های زیبایی استفاده کنند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های آنها ارائه خواهد شد. می تواند سر، صورت و بدن را بتراشد.

در این زمینه ریش تراش های دیواری، ریش تراش جیمی، ریش تراش های براون نیز از برندهای شناخته شده ای هستند. با تیغه چرخان، ماشین اصلاح بیضی شکل است و اصلاح صاف و دقیقی را ارائه می دهد. این دستگاه می تواند صورت را در همه جهات اصلاح کند. این مدل ها بسیار دقیق هستند، بنابراین شما را از اصلاح برای مدت طولانی باز می دارند. علاوه بر این، تیغ چرخشی صدای بسیار کمی تولید می کند. برای افرادی که موهای بلند دارند، تیغ های ورقه ای انتخاب خوبی نیستند.آنها برای اصلاح موهای کوتاه مناسب هستند.

باتری ظرف یک ساعت شارژ می شود و تا 45 دقیقه دوام می آورد. پس از اصلاح، تیغ ها را می توان زیر شیر آب قرار داد و باز کرد تا با لرزش تمیز شوند. برای اصلاح خط ریش و چیدمان ریش و سبیل می توان از خط زن متصل به پشت دستگاه استفاده کرد. ماشین اصلاح دارای قفل مسافرتی، ولتاژ جهانی، کیسه ذخیره سازی، درب محافظ، تیغه، روغن و برس مو می باشد. ماشین اصلاح جیمی قیمت سری از جیمی فیشال ریش تراش در خانواده جیمی وجود دارد.

4 ساعت طول می کشد تا دستگاه شارژ شود و سپس می توانید به مدت 4 ساعت از آن استفاده کنید. ریش تراش جیمی همچنین دارای یک چراغ نشانگر شارژ است که در پایین بدنه قرار گرفته است که میزان فعلی باتری را نشان می دهد. باتری ماشین اصلاح دارای ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت می باشد. توان آن 3 وات است. مردان امروزه برای تمیز و مرتب به نظر رسیدن به تکنیک های مختلفی تکیه می کنند. می توانید از ماشین اصلاح به عنوان یکی از این روش ها استفاده کنید. ماشین های اصلاح GEMY GM-848 دارای ویژگی هایی هستند که آنها را برای اصلاح سر و صورت شما عالی می کند.

ماشین اصلاح حیوانات کیمی مدل KM885 یک دستگاه حرفه ای و با کیفیت است که برای ایجاد موهای کوتاه، متوسط ​​و بلند روی حیوانات خانگی مورد علاقه شما مانند گربه، سگ و حتی اسب و گاو استفاده می شود. به دلیل ارگونومیک بودن بدنه دستگاه و طول سیم 2 متری کار با آن را بسیار آسان می کند. از آنجایی که بدنه ماشین اصلاح از پلاستیک آبکاری قوی ساخته شده است، تیغه آن تیتانیوم پیشرفته و بسیار بادوام است. استفاده از ماشین اصلاح حیوانات با آب خطرناک است زیرا با برق کار می کند.

تکنولوژی برش مستقیم توسط این ماشین اصلاح برای تراشیدن مو با حاشیه مشخص استفاده می شود. در مجموع 7 شانه در این ماشین اصلاح گنجانده شده است که از طریق آنها می توان موهای سر یا صورت را تراشید و از 02 تا 9 میلی متر مرتب کرد. با این دستگاه می توانید موهای سر و صورت را از 02 تا 15 میلی متر کوتاه کنید. از معایب این دستگاه می توان به اتصال سیم آن اشاره کرد که باعث عدم شارژ مجدد آن می شود. با این حال، این نیز می تواند یک جنبه مثبت این دستگاه باشد، زیرا شما همیشه یک دستگاه کاملاً شارژ شده در زمان انتظار دارید. ماشین اصلاح GM-830 GM دارای برس و روغن می باشد تا بتوانید بعد از هر اصلاح تیغه ها را تمیز و روغن کاری کنید. همراه با سری اصلی این ماشین اصلاح با دو سری دیگر عرضه می شود که برای ایجاد خط ریش و خط سبیل و همچنین خط گردن و سایه زدن استفاده می شود.