امتناع ترامپ از پذیرش حقوقی بی ربط است ، اما می تواند سالها بر آمریکا تأثیر بگذارد

آنها به ترامپ اعتماد دارند.

چندین طرفدار رئیس جمهور آمریکا می گویند تنها یک راه وجود دارد که آنها ضرر او را می پذیرند و ادامه می دهند: آنها باید بشنوند که او اعتراف به شکست دارد.

این یک برداشت کلی از گفتگو با هزاران هوادار دونالد ترامپ است که آخر هفته گذشته برای اعتراض به واشنگتن آمده بودند.

آنها به او گوش می دهند – و نه چیزهای دیگر.

آنها به رسانه هایی که پیروزی صریح جو بایدن را پیش بینی کرده اند اعتماد ندارند. آنها ایالات متحده را نادیده می گیرند مقامات امنیتی که می گویند انتخابات عادلانه بود. و آنها در جمهوریخواهان در چندین دولت ایالتی دود می کشند که اصرار داشت که فوق هیئت مدیره بود.

آنها می گویند فقط یک مرد می تواند تفاوت ایجاد کند.

یک راننده تحویل نیوجرسی که برای اعتراضات پایین آمده بود گفت که یک کلمه از طرف ترامپ همه چیز را تغییر خواهد داد.

در حالی که جلوی هتل واشنگتن ترامپ ایستاده بود ، کلاه قرمز رنگ ترامپ ، به اهتزاز درآوردن پرچم آبی ترامپ و پوشیدن پیراهن ترامپ با مضمون QAnon ، این جوان 23 ساله گفت که از رئیس جمهور پیروی می کند.

آیزاک مونی گفت: “اگر او اذعان کند ، اگر تصمیم بگیرد که واقعیت وجود دارد و آنها حقیقت را می گویند و جو بایدن برنده شد ، ما آن را می پذیریم.”

“ما آن را خواهیم پذیرفت. ما صلح خواهیم داشت. من نمی توانم همه را بگویم [would accept it] چون همیشه تعداد کمی از مردم وجود دارد. اما اکثریت ما به خدا اعتماد داریم ، خدا را دوست داریم. اگر خدا این انتخابات را به ما ندهد ، ما همچنان به او اعتماد خواهیم کرد. “

آیزاک مونی ، حامی ترامپ می گوید نمی تواند ترامپ را گم کند اما اگر ترامپ این کار را می کرد ، آن را می پذیرفت. (کیتی سیمپسون / اخبار CBC)

نفس خود را نگه ندارید.

ترامپ هیچ نشانه ای از پذیرش هرگز منصفانه بودن در این انتخابات را نشان نمی دهد. نزدیکترین چیزی که به او آمد یک توییت روز یکشنبه بود که نشان می داد بایدن از طریق خیانت به پیروزی رسیده است – و بعد از اینکه برخی رسانه ها این تفاهم را به عنوان امتیاز کینه توزانه تعبیر کردند ، ترامپ آن را با توییت های دیگری مانند: “من هیچ چیز را قبول نمی کنم! یک انتخابات تقلبی! “

برای اینکه روشن شود ، سخنان ترامپ از نظر حقوقی بی نتیجه به نتیجه است.

دوره ریاست جمهوری او پایان می یابد در 20 ژانویه

امتیازات: از نظر قانونی غیر ضروری ، از نظر دموکراتیک ضروری است

این به یک تکان دهنده و غیرقابل تصور نیاز دارد رشته تحولات برای معکوس کردن نتیجه – ابتدا شورشی از حداقل سه قانونگذار ایالتی ، سپس تصویب دادگاه ها و سرانجام رضایت کنگره آمریکا.

با این حال رفتار رئیس جمهور به عنوان یک نمونه در زمان واقعی از نقشی که امتیازات در یک دموکراسی بازی می کنند ، مهم است.

عدم پذیرش شکست توسط ترامپ می تواند برای سالها آهسته آهسته باشد – این باعث عصبانیت از طرف خود می شود و احتمال همکاری آینده احزاب سیاسی در واشنگتن را بیشتر از بین می برد.

عصبانیت جمهوری خواهان در یک لخت قرار گرفته است نظرسنجی که می یابد 70 درصد طرفداران حزب شک دارند این انتخابات آزاد و عادلانه باشد.

این کینه در تجمع روز شنبه موج می زد.

هزاران طرفدار ترامپ در رویدادهای روز شنبه در واشنگتن شرکت کردند. (جیم اورکهارت / رویترز)

در این مراسم هزاران طرفدار عمدتاً صلح طلب ترامپ حضور داشتند. با این حال ، برخی از راست افراطی گروه های افراطی حضور داشتند برخی از علائم برق سفید برق زدند ، درگیری هایی با معترضان چپ افراطی از جمله برخی از افراد محلی که گردشگران را با کلاه های ترامپ تحقیر می کردند وجود داشت.

تعدادی از طرفداران ترامپ عصبانیت خود را از متحد سابق فاکس نیوز خاموش کردند.

در حالی که این شبکه در تمام مدت ریاست جمهوری اش به طور قاطعانه از ترامپ دفاع کرده است و هنوز چندین میزبان اصرار دارند که او ضرر نکرده است ، اما کافی نیست. پرشورترین هواداران رئیس جمهور از دعوت رسمی آن برای پیروزی بایدن جلوگیری می کنند.

فاکس نیوز این روزها بخشی از تئوری توطئه است ، بخشی از آن توطئه است.

اکنون چندین گزارش وجود دارد که ترامپ و متحدان او در حال راه اندازی یا سرمایه گذاری در یک شبکه رقیب برای رقابت با فاکس هستند.

در همین حال ، طرفداران ترامپ هنوز در شرف معجزه هستند.

جوآن لمبرت ، که از نزدیکی ویرجینیا به اعتراض آمده بود ، اظهار امیدواری کرد که ترامپ ممکن است نتیجه انتخابات را برگرداند.

او گفت که راهی وجود دارد که می تواند خودش را در حال حرکت ببیند.

لمبرت گفت: “اگر رئیس جمهور نتایج را بپذیرد.” اگر چنین اتفاقی بیفتد ، وی اظهار امیدواری کرد که یک دیدار کاخ سفید بایدن و سنا جمهوری خواه برای منافع کشور همکاری کنند.

درصد کمی از شرکت کنندگان در مراسم شنبه اعضای گروه های راست افراطی مانند پسران مغرور بودند که در اینجا دیده می شوند. (هانا مک کی / رویترز)

“ما می خواهیم کشورمان به جلو حرکت کند.”

گروهی از زنان در آیووا این احساس را تکرار کردند که اگر ترامپ موافقت کند که از دست داده است ، این برای آنها کافی است.

همانطور که الکساندرا گیلمن ، یک آشپز که برای شرکت در تظاهرات آخر هفته هشت ساعت از دیتون ، اوهایو رانندگی کرد.

وی گفت: “تا زمانی که نتایج عادلانه باشد من برای من مهم نیست که چه کسی برنده می شود”

پس از حمله روز شنبه توسط مخالفان معترض ، یک مرد زخمی که با پسرهای مغرور در حال راهپیمایی بود ، دیده می شود که خونریزی می کند. (لیا میلیس / رویترز)

وی پس از مشخص شدن نتایج ، گفت که می خواهد سیاستمداران احزاب مختلف با هم همکاری کنند تا لوایحی را که به کشور کمک می کند تصویب کنند.

گیلمن ، 30 ساله ، گفت: “با هم كار كردن.” اینكه آیا این یك ایده آبی است یا یك ایده قرمز … من فكر می كنم نام بازی سازشی است. “

لمبرت و همسرش در آنچه در رسانه ها می بینند شک دارند.

به عنوان مثال ، وی این نکته عجیب را پیدا کرد که شبکه های خبری پیش از شمارش آرا military نظامی و خارج از کشور ، برنده بایدن را پیش بینی می کردند.

شوهرش راجر لمبرت نیز این احساس را تکرار کرد.

این جانباز گفت که در ارتش به قانون اساسی ایالات متحده سوگند یاد کرده است و احساس کرد با اعتراض به انتخابات برای حفظ آن می جنگد.

“این نتایج را قبول کنید؟ ما هنوز نتایج را نمی دانیم. پس چگونه می توانیم آنها را بپذیریم؟” لمبرت گفت.

“متاسفانه رسانه ها کل این سناریو را اشتباه ارائه داده اند. حتی فاکس نیوز نیز دیدگاه آنها را تغییر داده است.”

جوان و راجر لمبرت به رسانه اعتماد ندارند. اما او می گوید اگر ترامپ واقعاً به باخت خود اعتراف کرد ، دوست دارد کشور به جلو حرکت کند. (کیتی سیمپسون / اخبار CBC)

در واقع ، رسانه ها ، در این انتخابات ، مانند انتخابات گذشته ، بر اساس تعداد آرا been اخذ شده و تعداد آرا outstanding برجسته ، برنده احتمالی را ارائه می دهند.

سپس هر ایالت به طور رسمی نتیجه خود را با تایید می کند اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر. سپس در 14 دسامبر ، کالج انتخاباتی در هر ایالت تشکیل می شود تا رسماً برنده را انتخاب کند.

حامیان ترامپ امید خود را به یک سری حوادث ناخوشایند – که در آن نتیجه انتخابات ممکن است توسط سه قانونگذار ایالت ، با تأیید دادگاه ها باشد ، متصل می کنند.

بسیاری از آنها باور نکردنی هستند که بایدن می تواند رای بیشتری نسبت به مرد خود کسب کند.

مونی با تکرار ضربه ای معمولاً رایج علیه بایدن در رسانه های محافظه کار ، گفت که نمی تواند باور کند نامزدی که به ندرت “زیرزمین خود” را ترک می کند ، آرا than بیشتری نسبت به ترامپ کسب کرده است (بایدن نزدیک به شش میلیون رای بیشتر از ترامپ داشت).

تراویس میلد از ویرجینیا گفت که او شب انتخابات به خواب رفت و فکر کرد تمام شده است و از بیدار شدن از اخبار بایدن که ظاهراً پیش رو است شوکه شد.

وی گفت: “ما در کشور دیگری بیدار شدیم.”

تعجب او علی رغم هشدار رسانه ای است برای ماهها شمارش آرا Dem دموکرات ها پس از شب انتخابات افزایش خواهد یافت ، زیرا آرای رایانه ای که شمارش آنها بیشتر طول می کشد به دموکرات ها متمایل است.

تراویس میلد می گوید اگر دموکرات ها در انتخابات پیروز شوند ، می خواهد به کشوری طرفدار ترامپ برود. (کیتی سیمپسون / اخبار CBC)

اما وی گفت که به هیچ وجه به رسانه اعتماد ندارد.

وی همچنین به وزارت امنیت داخلی ایالات متحده که انتخابات را عادلانه خوانده اعتماد ندارد. وی گفت مقامات DHS باید با نخبگان جهانی که خواهان از بین رفتن ترامپ هستند ، همگام باشند.

“این فقط امکان پذیر نیست [Trump] برای از دست دادن یک انتخابات مانند این ، “میلد ، یک مدل حرفه ای گفت.

و اگر او می کرد چه می کرد؟ میلد گفت که هرگز بایدن را رئیس جمهور نمی نامد. آنچه ممکن است انجام دهد ، عقب نشینی در یک مکان سیاسی دوستانه است.

میلد گفت شاید برای ایالتی مانند فلوریدا.

“[We’d] به ایالات جمهوری خواه بروید و اجازه دهید شهرهای دموکراتیک پوسیده شوند. “