اورگان مقادیر اندک تصرف ، از جمله هروئین ، مت و کوکائین را غیرقانونی اعلام کرد

فشار در سراسر کشور برای آرام کردن قوانین مربوط به مواد مخدر روز سه شنبه یک گام قابل توجهی به جلو برداشته است زیرا ایالات دیگر ماری جوانا را برای بزرگسالان قانونی و قانونی کردند ، اورگان را به اولین ایالتی تبدیل کرد که داشتن مقادیر کمی مواد مخدر خیابانی مانند کوکائین ، هروئین و متامفتامین را غیرقانونی اعلام کرد.

اقدامات مربوط به مواد مخدر در میان 120 قانون پیشنهادی ایالتی و اصلاحات قانون اساسی بود که در 32 ایالت در رای گیری قرار گرفت. آنها مجموعه ای از موضوعات را که طی سالهای اخیر سیاست های سیاسی را با مشکل مواجه کرده است – حقوق رأی ، نابرابری های نژادی ، سقط جنین ، مالیات و آموزش ، نام بردند.

اما هیچ یک مستقیماً به موضوع غالب سال 2020 – شیوع ویروس کرونا – نپرداختند. این به این دلیل است که روند اعمال اقدامات در رای گیری ، در اکثر موارد ، قبل از آنکه ویروس در خط مقدم قرار گیرد ، آغاز شد.

ابتکار مواد مخدر اورگان به افراد دستگیر شده با مقادیر کمی داروی سخت اجازه می دهد تا با پرداخت 100 دلار جریمه نقدی در آمریکا و شرکت در یک برنامه بهبود اعتیاد ، از مراجعه به محاکمه و احتمال زندان محروم شوند. بودجه مراکز درمانی از محل درآمد ماری جوانای قانونی تأمین می شود که چندین سال پیش در اورگان تصویب شده است.

کاساندرا فردریک ، مدیر اجرایی اتحاد سیاست های مواد مخدر ، که از این اقدام حمایت می کند ، گفت: “پیروزی امروز اعلامیه ای مهم است که زمان آن رسیده است که جرم انگاری مردم برای استفاده از مواد مخدر متوقف شود.”

این پیشنهاد توسط حزب دموکراتیک اورگان و همچنین برخی از انجمن های پرستاران و پزشکان تأیید شد. حزب جمهوری خواه اورگان اقدام جرم زدایی از مواد مخدر را به عنوان رادیکال محکوم کرده بود و برخی از دادستان ها آن را بی پروا خواندند.

رأی دهندگان اورگان همچنین اقدامی را تصویب کردند که این ایالت اولین قانونی برای استفاده درمانی از قارچ های روانگردان است.

ایالات بیشتر ماری جوانا را قانونی می کنند

رأی دهندگان در نیوجرسی و آریزونا اقداماتی را تصویب کردند که ماری جوانا را برای بزرگسالان 21 سال به بالا قانونی می کند. در نیوجرسی ، قانونگذار اکنون باید اقدامات دیگری را برای راه اندازی بازار جدید ماری جوانا تصویب کند. این تدابیر آریزونا همچنین به افرادی که به جرایم خاص ماری جوانا محکوم شده اند ، اجازه می دهد پرونده های خود را از زندان خارج کنند. پس از آنکه رای دهندگان آریزونا در آنجا به سختی یک پیشنهاد قانونی را در سال 2016 شکست دادند ، تصویب تغییر نشان داد.

داکوتای جنوبی روز سه شنبه اولین ایالتی شد که رای دهندگان از طریق دو طرح جداگانه در همان انتخابات ، ماری جوانای تفریحی و ماری جوانای پزشکی را مجاز می دانستند. قانونی شدن ماری جوانای تفریحی توسط رای دهندگان در مونتانا تأیید شد و ماری جوانای پزشکی در می سی سی پی تصویب شد.

یک دهه پیش ، ماری جوانای تفریحی در هر 50 ایالت غیرقانونی بود. رأی دهندگان این اجازه را در کلورادو و واشنگتن در سال 2012 گرفتند ، و جنبشی را برانگیخت که قبلاً شامل 11 ایالت و واشنگتن دی سی بود و به انتخابات روز سه شنبه راه یافتند. حامیان امیدوارند پیروزی های اضافی ، به ویژه در ایالت های محافظه کار ، بتواند برای کنگره فشار آورد تا ماری جوانا را در سراسر کشور قانونی کند.

مشعل جلو20:04یک بازی انتظار ریاست جمهوری

در ساعات اولیه صبح چهارشنبه ، هنوز نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده مشخص نشده است. شمارش آرا در ایالت های مهم جنگ مانند پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان هنوز تکمیل نشده است. امروز ، Lyndsay Duncombe و Alex Panetta از CBC درباره آنچه پس از یک شب طولانی می دانیم و آنچه که هنوز منتظریم بدانیم ، هستند. 20:04

اقدامات آرای سقط جنین

دو ایالت اصلاحیه های ضد سقط جنین را با نتایج متفاوت در نظر گرفتند.

رأی دهندگان لوئیزیانا با تصویب قانونی مبنی بر عدم وجود حق قانون اساسی ایالت در سقط جنین – چیزی که در صورت لغو تصمیم دیوان عالی ایالات متحده در مورد تصمیم خود در مورد سقط جنین در سراسر کشور ، می تواند به مرحله اجرا درآید.

در مقابل ، در کلرادو ، رای دهندگان اقدامی را برای منع سقط جنین پس از 22 هفته شکست دادند مگر اینکه زندگی زن باردار به خطر بیفتد. اقدامات قبلی آراot کلرادو برای محدود کردن سقط جنین نیز در سالهای 2008 ، 2010 و 2014 ناکام مانده است.

در فلوریدا ، رأی دهندگان تصویب كردند كه تدریجی حداقل دستمزد را به تدریج به 15 دلار در ساعت تا سال 2026 افزایش دهند. این معیار باعث می شود فلوریدا با واشنگتن دی سی و حداقل هفت ایالت دیگر – كالیفرنیا ، كنتیكات ، ایلینوی ، مریلند ، ماساچوست ، نیوجرسی و نیویورک – که در حال حاضر قوانینی وضع کرده است تا حداقل دستمزد را به تدریج به 15 دلار در ساعت برساند.

در این عکس در تاریخ 27 اکتبر سال 2020 ، برندا مک اینتایر ، یکی از مالکان فروشگاه A Complete Flag Source در جکسون ، خانم ، بنر ماگنولیا را نشان می دهد که توسط کمیسیون پرچم ایالت می سی سی پی برای رای گیری انتخاب شده است. (Rogelio V. Solis / آسوشیتدپرس)

در می سی سی پی ، رای دهندگان پیشنهادی را برای پرچم ایالت جدید با طرح ماگنولیا تصویب کردند. این رأی پس از پایان قانون گذاران در ژوئن به استفاده از پرچمی با نشان جنگ نبرد کنفدراسیون پایان یافت. در رود آیلند ، که نام رسمی آن “Rhode Island and Providence Plantations” است ، رأی دهندگان در حال تصمیم گیری بودند که آیا سه کلمه نهایی را حذف می کنند ، که به گفته برخی از آنها برده داری برده می شود.

پیشنهادهای مالیاتی در بیش از ده ایالت از جمله مالیات بر املاک بیشتر برای مشاغل کالیفرنیا و مالیات بر درآمد بیشتر برای افراد ثروتمند در ایلینوی و آریزونا در انتخابات شرکت کردند. درآمد مالیاتی اضافی در آریزونا افزایش حقوق معلمان و سایر پرسنل مدرسه را تأمین می کند.

در میان بسیاری از موارد رأی گیری در کالیفرنیا ، موضوعی بود که از رأی دهندگان خواسته بود ابتکار سال 1996 را لغو کنند که منع برنامه های مثبت را برای درمان ترجیحی بر اساس نژاد ، جنس ، رنگ ، قومیت یا منشا national ملی در مشاغل عمومی ، تحصیلات یا پیمانکاری منع می کند.

چندین ایالت همچنین در حال بررسی اقدامات تأثیرگذار بر حق رأی و چگونگی تدوین برنامه های بازتخصیص بودند.