اولین برنامه آزمایش گسترده COVID-19 انگلستان در لیورپول در حال انجام است

همزمان با اجرای اولین برنامه آزمایش ویروس کرونا در انگلیس ، روز جمعه صدها نفر برای ویروس کرونا مورد آزمایش قرار گرفتند.

صف های طولانی از ساکنان خارج از شش مرکز آزمون جدید شهر تشکیل شده است که در نیمه ظهر افتتاح شده و قرار است برای چند هفته در محل خود بمانند.

مراکزی که در مرکز نمایشگاهی لیورپول و در اماکن ورزشی محلی واقع شده اند برای حدود نیم میلیون نفر که در لیورپول زندگی و کار می کنند و COVID-19 ندارند ، آزمایش جریان جانبی – یا سواب – با زمان چرخش زیر یک ساعت را ارائه می دهند. علائم. حدود 2000 پرسنل نظامی برای کمک به اجرای برنامه اعزام شده اند که توانایی آزمایش روزانه هزاران نفر را دارد.

مویرا گاروود ، 80 ساله ، از زمان اعمال محدودیت های دولت انگلیس در ماه مارس ، سخت کوشانه قوانین بهداشت عمومی را دنبال می کند. حتی در این صورت ، او مشتاقانه فهمیده بود که ویروس ندارد و آماده است تا طی دو هفته دیگر دوباره به این ویروس مبتلا شود.

گاروود ، که یکی از اولین کسانی بود که در صف تست سریع در مرکز تنیس لیورپول.

دولت انگلیس در حال آزمایش آزمایشی آزمایش آزمایش کرونا ویروس با تقویت ایزوترمال واسطه (LAMP) است ، و به همه ساکنان لیورپول آزمایش سریع نتیجه می دهد تا تشخیص دهد که COVID-19 دارد و از آنها می خواهد که ایزوله شوند. (کریستوفر فورلونگ / گتی ایماژ)

دولت انگلیس در اوایل این هفته لیورپول را به عنوان میزبان برنامه آزمایشی آزمایشی انتخاب کرد زیرا این شهر یکی از مناطق آسیب دیده کشور در طول موج دوم کنونی همه گیر در اروپا است. با افزایش موارد تایید شده و مرگ و میر در حال افزایش ، انگلیس در روز پنجشنبه وارد یک قفل چهار هفته ای حداقل تا 2 دسامبر شد.

جو اندرسون ، شهردار لیورپول گفت: “من فکر می کنم این از نظر منطقی یکی از بزرگترین مواردی است که برای آزمایش انبوه انجام شده است ، قطعاً در انگلیس و احتمالاً در اروپا.”

امید این است که آزمایش های گسترده و منظم راهی برای خروج از مرگبارترین شیوع اروپا ، که منجر به کشته شدن حدود 4850000 نفر در سراسر انگلیس از زمان ابتلا به بیماری همه گیر شده است ، فراهم کند.

با نظارت بر اینکه چه کسی آلوده به ویروس است و چه کسی آلوده نیست ، مقامات باید بتوانند تصویر بهتری از نحوه و محل انتقال آن بدست آورند. علاوه بر مراکز آزمون جدید ، آزمایشات بیشتری در مدارس ، دانشگاه ها ، محل های کار و خانه های سالمندان و همچنین مراکز آزمایش سیار موجود در شهر در حال انجام است.

اندرسون گفت که او فکر می کند این دادگاه موفقیت آمیز باشد و امیدوار است که در سراسر کشور برگزار شود.

شهردار گفت: “من مثبت هستم كه دولت سپس شيوه خود را تغيير داده و مبارزه با ويروس را به شكل فعالانه آغاز خواهد كرد ، و به طور مداوم آزمايش هاي جمعي را انجام مي دهد تا به ما در بازگشت به برخي از عادات طبيعي برسد.”

آزمایش جامعه گسترده به کاهش فشار روی سیستم ردیابی و ردیابی کمک می کند که نخست وزیر بوریس جانسون تصدیق کرده است آنطور که انتظار می رود کار نکرد. بسیاری از افراد ، سیستم کم عملکرد را تا حدودی بخاطر تجدید حیات ویروس در انگلیس طی چند هفته گذشته سرزنش کرده اند.

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون روز جمعه در یک مرکز آزمایش در دانشگاه De Montfort در لستر انگلیس آزمایش سواب ویروس کرونا را انجام می دهد. جانسون پس از یک قفل ملی جدید و آغاز یک پروژه آزمایشی که در نزدیکی لیورپول برای آزمایش های احتمالی هفتگی کل جمعیت شهر آغاز شد ، از این مرکز بازدید کرد. (مولی دارلینگتون / آسوشیتدپرس)

دانشمندان گفته اند كه آزمایش انبوه از این دست كه در لیورپول در حال انجام است ، می تواند به تیم های بهداشت عمومی كمك كند تا هم ناقلین علامتی و هم بدون علامت و همچنین تماس آنها را ردیابی كنند ، اما هیچ درمانی نیست.

لوک آلن ، همکار بالینی دانشگاه آکسفورد گفت: “اگرچه چندین مورد بزرگ وجود دارد.” “مردم باید برای آزمایش حاضر شوند ، آزمایش باید به طور مکرر انجام شود تا تغییرات در طول زمان ردیابی شود و مهمتر از همه سیستم ردیابی و ردیابی باید به طور موثر کار کند.”