اگنس چوو ، فعال هنگ کنگی ، پس از صدور حکم مشخص ، وثیقه را رد کرد

آگنس چوو ، فعال حامی دموکراسی در هنگ کنگ ، روز چهارشنبه در انتظار تجدید نظر درمورد صدور حکم 10 ماه حبس خود به اتهامات مربوط به اجتماع غیرمجاز در اعتراضات ضد دولتی سال گذشته ، از قرار وثیقه محروم شد.

این فعال 24 ساله در تاریخ 2 دسامبر به همراه جوشوا وونگ به خاطر نقش هایشان در یک تجمع غیرقانونی در نزدیکی مقر پلیس در سال 2019 زندانی شد ، که شدیدترین و مهمترین مجازات شخصیت های مخالف در سال جاری بود.

دادرسی چو پس از دستگیری حدود 16 فعال از روز دوشنبه ، بخشی از سرکوب بی امان نیروهای مخالف در این شهر تحت کنترل چین صورت گرفت.

منتقدان می گویند دولت مورد حمایت پکن در هنگ کنگ مخالفت و آزادی های گسترده ای را که پس از بازگشت مستعمره سابق انگلیس به حکومت چین در سال 1997 ، که مقامات پکن و هنگ کنگ آن را رد کردند ، محدود می کند.

چاو به همراه وونگ و ناتان لا در سال 2016 گروه دموکراسی در حال حاضر منحل شده دموسیستو را تأسیس کردند. این حزب ساعاتی پس از تصویب قانون جنجالی امنیت ملی پکن در 30 ژوئن به دلیل ترس از هدف قرار دادن این قانون منحل شد.

چاو همچنین در ماه آگوست بر اساس قانون جدید امنیتی به ظن “تبانی با نیروهای خارجی” دستگیر شد ، اما هنوز هیچ اتهامی برای وی در نظر گرفته نشده است.

مطابق قانون امنیت ملی ، پکن آنچه را به طور گسترده فتنه ، جدایی ، تروریسم و ​​تبانی با نیروهای خارجی تا حبس ابد تعریف می کند ، مجازات می کند.