اینجا کتابخانه های مجازی ایران است.

قیمت کتابخانه: اصولاً قیمت کتابخانه خانگی بر اساس تعداد طبقات، متریال و متراژ کلی تعیین می شود، اما قبل از قیمت بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که این مدل کتابخانه می تواند انتخاب خوبی برای منزل یا محل کار شما باشد. محیط؟ آیا به اندازه کافی بزرگ است که کتاب های شما را در خود جای دهد؟1. پشت کاناپه یکی از بهترین مکان ها برای افزودن کتابخانه است. در حالی که این ممکن است مبل را کمی به جلو منتقل کند و فضایی را که در خانه شما اشغال می کند کاهش دهد، مزایای زیادی دارد. اگر مستاجر هستید، یک مزیت این است که نیازی به خرج کردن رنگ یا کاغذ دیواری ندارید و بلندترین دیوار خانه خود را با هیچ چیز دیگری نمی پوشانید.
اختصاص دهید. وقتی در یک قفسه کتاب کافی برای اختصاص دادن آن به یک موضوع خاص ندارید، می توانید روش چیدمان را تغییر دهید تا قفسه جذاب تر به نظر برسد. با توجه به حجم کتاب ها، روش دوم برای چیدمان کتابخانه استفاده از آن خواهد بود. کتابخانه دیجیتال رایگان ها باید بر اساس طول مرتب شوند و در قفسه هایی با همان اندازه قرار گیرند. در نتیجه، کتابخانه شما منظم‌تر به نظر می‌رسد. به محض دریافت کتاب ها، از نقطه عطفی که نام کتاب و مشخصات آن نمایش داده می شود، آن ها را در کتابخانه قرار دهید. یک قفسه به صورت عمودی و افقی با کتاب ها چیده شده است.
کتابخانه الکترونیکی
بهترین گزینه استفاده از کتاب های صوتی است. استفاده از کتاب های صوتی فواید بسیاری دارد، به ویژه استفاده درست از زمان تلف شده، مانند زمان سپری شده در ترافیک در شهرهای بزرگ. می توانید به کتاب های مصور رایگان از کتابخانه تاریخ ما دسترسی داشته باشید. با کیفیت بالای صوت این کتاب ها به پرفروش ترین ها و آثار ارزشمند دیگر مانند آثار ترکیبی، کتاب مزرعه حیوانات، کتاب صوتی خسرو و راز و ده ها کتاب دیگر دسترسی دارید. کتاب های مرجع به طور گسترده در تحقیقات به ویژه توسط دانشجویان، اساتید و محققین استفاده می شود.
کتابخانه آنلاین
در مقابل، 65 درصد از آمریکایی‌ها کتاب‌های چاپی و 25 درصد کتاب‌های الکترونیکی را در همان دوره مطالعه می‌کنند، که ثابت می‌کند اکثر خوانندگان کتاب‌های الکترونیکی را جایگزین چاپ نمی‌کنند، بلکه بیشتر مطالعه خود را تکمیل می‌کنند. تا زمانی که کتابی در این نزدیکی است، گویی هیچ کتاب الکترونیکی وجود ندارد تا زمانی که مردم به ساحل می روند یا در راه کار با iPad خود هستند. در زیر تصویری از صفحه اول مقاله آمده است. بر اساس این تصویر، بین سال‌های 2011 تا 2019، بین 60 تا 70 درصد آمریکایی‌ها کتاب‌های چاپی مطالعه می‌کنند و کتاب‌های الکترونیکی در این بخش با کتاب‌های چاپی رقابت نمی‌کنند.
سایت کتابخانه آنلاین
از آنجایی که من همیشه برای جذب مخاطب کودک کار کرده‌ام، متوجه شده‌ام که بسیاری از مراجعین کتابخانه ما والدین جوانی هستند که هدفشان این است که فرزندان خود را از همان ابتدا با کتاب و کتابخوانی آشنا کنند. درنجفی درباره فعالیت های انجام شده در فضای مجازی بیان کرد: قصه گویی یکی از برنامه های مستمر ما در فضای مجازی است که چهارشنبه هر هفته انجام می شود. این برنامه با هدف تشویق کودکان به کتابخوانی انجام می شود.در واقع معتقدم اگر بذر مطالعه در روح کودک بکارد، میوه آن در آینده نه تنها برای او، بلکه برای اطرافیان و جامعه نیز مفید خواهد بود.
کتابخانه مجازی تبیان
به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم سراسری به مناسبت هفته کتاب و کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه برگزار می شود. کتابخانه های عمومی استان یزد با مراجعه به یکی از کتابخانه ها در سه روز اعلام شده، عضویت رایگان را برای علاقه مندان به عضویت در نظر می گیرد. همچنین دانشجوی علاقه مند می تواند در صورت فعال بودن کد تخفیف برای کتابخانه مورد نظر خود، روی آدرس مربوطه کلیک کرده و کتابخانه مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب کند. در صورتی که متقاضی عضویت کتابخانه عمومی نداشته باشد و یا به حداکثر سقف مجاز دریافت کد نرسیده باشد، پس از درج کد ملی و شماره تماس، کد تخفیف برای وی پیامک خواهد شد. در این مرحله نهایی متقاضی می تواند در مهلت تعیین شده به کتابخانه مراجعه و از تخفیف استفاده کند.
این یک موتور جستجو به همراه دسته بندی کتاب ارائه می دهد.علاوه بر کتاب های الکترونیکی رایگان، DigiLibraries یک کتابخانه گسترده از کتاب های الکترونیکی رایگان ارائه می دهد. ماموریت آن جمع آوری نسخه های چاپی معتبر از کتاب ها و در دسترس قرار دادن آنها به صورت فایل های دیجیتال در سایت گوتنبرگ، یکی از محبوب ترین سایت های دانلود رایگان خارجی است. این سایت کتاب های مرتبط را بر اساس جستجوی کلمه کلیدی نشان می دهد. این سایت شامل یک کاتالوگ است که می توان به صورت آفلاین یا با اتصال کم سرعت به آن دسترسی داشت. این سایت علاوه بر برتری نسبت به سایر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی، از خواندن کتاب در Amazon Kindle و Kindle Fire پشتیبانی می کند.
وقتی لی یانگ هستید در گوشه ای دنج کتاب می خوانید. محیط طبیعی زیبا اطراف این کتابخانه را احاطه کرده است. برکه ای زیبا در میان درختان گردو و درختان هلو در این کتابخانه وجود دارد که آن را شبیه دیگر کتابخانه های زیبای دنیا می کند. تلاقی طبیعت و علم در تعطیلات آخر هفته هزاران چینی را به خود جذب می کند. این کتابخانه منحصر به فرد در اشتوتگارت آلمان توسط یک معمار کره ای طراحی شده است. کف یکنواخت سفید کتابخانه به طور منظم و یکنواخت رنگ آمیزی شده است.