باید نام همه آنها را بگذارم: خیابان‌ها در این حومه لاس وگاس به نام پوکمون محبوب نامگذاری شده‌اند.

همانطور که اتفاق می افتد6:05باید نام همه آنها را بگذارم: خیابان‌ها در این حومه لاس وگاس به نام پوکمون محبوب نامگذاری شده‌اند.

نام گذاری خیابان های جدید می تواند سخت باشد.

آنها باید به راحتی تلفظ شوند، غیر توهین آمیز و – شاید مهمتر از همه – رمان باشند.

آندریا میلر، مدیر ساخت و ساز هارمونی هومز در نوادا گفت: “آنها نمی توانند شبیه به نام خیابان دیگری به نظر برسند یا قبلاً نمی توان از آنها استفاده کرد.”

به همین دلیل وقتی نوبت به نام‌گذاری جاده‌ها در ساخت مسکن جدید هندرسون، نوا رسید، او به یک سری بازی‌های ویدیویی محبوب روی آورد.

میلر گفت: «من از سر کار به خانه می‌رفتم و نام بچه‌هایم را می‌گفتم، و آن‌ها نام‌های احمقانه خیابان‌ها را می‌آوردند و سپس ما باید آن‌ها را کنار می‌زنیم». همانطور که اتفاق می افتد میزبان مهمان هلن مان.

“بنابراین قدیمی ترین من اینگونه بود که “در مورد پوکمون چطور؟”

اکنون، در حومه لاس وگاس، یک خانه شهری کاملاً جدید در Jigglypuff Place یا درست در نزدیکی Snorlax Lane می تواند مال شما باشد.

پیکاچو از میز خارج شد

انتخاب نام خیابان ها می تواند یک فرآیند طولانی باشد. ده‌ها گزینه توسط توسعه‌دهندگان به مقامات شهری ارائه می‌شود، اما تنها تعداد کمی تأیید می‌شوند.

زمانی که هارمونی هومز ساخت بازی موبایل را شروع کرد پوکمون گو بین پسران 11 و 14 ساله اش محبوب بود.

این سه نفر به معرفی چند مورد از محبوب‌ترین پوکمون‌ها – که در زبان ژاپنی با نام «هیولاهای جیبی» (Pocket Monsters) شناخته می‌شد – در این بازی نشستند. اما یکی بود که میلر از آن استفاده نکرد، زیرا او احساس می کرد که کمی واضح است.

او گفت: “من نمی خواستم از Pikachu استفاده کنم زیرا نمی خواستم واقعاً برجسته باشد که انجمن به نام Pokemon نامگذاری شده است.” همانطور که اتفاق می افتد.

بالونی از پیکاچو و ایو سوار بر سورتمه پوکبال در هوا شناور است و با طناب ها به زمین نگه داشته شده است.
بالونی از Pikachu و Eevee، دو شخصیت از سری Pokemon، در رژه روز شکرگزاری Macy’s 2021 شناور هستند. (یوجین گولوگورسکی/گتی ایماژ)

علاوه بر جیگلی‌پاف و اسنورلاکس، ساکنان و بازدیدکنندگان این منطقه می‌توانند خیابان‌هایی را پیدا کنند که به نام مارمولک‌مانند Charmander و Charizard و هیولای لاک‌پشت Squirtle نامگذاری شده‌اند.

این اولین بار نیست که میلر نام های نامتعارف را بر اساس یک سریال محبوب پیشنهاد می کند. یکی دیگر از پیشرفت‌ها در شمال لاس وگاس، خیابان‌هایی است که به نام برنامه تلویزیونی نامگذاری شده‌اند پاترول، از جمله خیابان رابل، همچنین با الهام از فرزندانش.

میلر می گوید: «بچه هایی که در این محله زندگی می کردند، نام خیابان ها را دوست داشتند.

“این باعث می شود من بخندم”

میلر معتقد است که نام خیابان‌ها نه تنها برای بچه‌هایی که برای زندگی در خیابان می‌آیند، بلکه برای اولین خریدار خانه که ممکن است با این بازی و سریال بزرگ شده باشند، طنین انداز می‌شود.

او امیدوار است که شرکت پشت فرنچایز با نام خیابان ها مخالفت نکند. او گفت: “امیدوارم که آنها آن را به اندازه شهر شگفت انگیز بیابند.”

دو تابلوی خیابان با خواندن واتفورد پلیس و اسکویرتل لین.
Squirtle Lane خیابانی در مجتمع مسکونی Serenity Place در هندرسون، Nev. (ارسال شده توسط آندریا میلر)

رادیو CBC برای اظهار نظر با The Pokemon Company تماس گرفت، اما قبل از انتشار چیزی نشنید.

پس از همه، او می گوید که زندگی در یک آدرس منحصر به فرد مانند Squirtle Lane لبخند را به چهره صاحبان خانه می آورد.

او گفت: “هر بار که “Jigglypuff” را می شنوم، باعث می شود کمی بخندم.”

بنابراین من امیدوار بودم که همین کار را برای خریداران من انجام دهد.”