با حفظ خاطرات بهار ویرانگر ، شهر نیویورک از موج 2 ویروس کرونا استفاده می کند

هیچ مکانی در ایالات متحده دقیقاً از هزینه های ایجاد شده توسط ویروس کرونا نسبت به شهر نیویورک اطلاع ندارد ، بنابراین افزایش اخیر موارد مثبت در آنجا مقامات محلی را در حالت آماده باش قرار داده است.

این شهر امیدوار بود که پاییز امسال موج دوم را متوقف کند – با یک مأموریت ماسک در کل کشور که همچنان در آن اعمال می شود و محدودیت های شدید برای غذا خوردن در خانه و خرید – اما عفونت های جدید COVID-19 همچنان در حال افزایش است. اکنون هر روز که می گذرد امکان تعطیلی مدارس در سطح شهر و محدودیت های شدیدتر در آن وجود دارد.

دکتر چتان ساتیا ، جراح اطفال در مرکز پزشکی کودکان کوهن ، گفت: “همه ما در اینجا اوج همه گیری را گذرانده ایم ، دیدیم که چقدر ویرانگر است و امیدواریم که دیگر مجبور به برخورد با این مسئله نباشیم.”

تا 8 ژوئن ، هنگامی که شهر پس از سه ماه قفل مجدد مدارس و مشاغل را بازگشایی کرد ، بیش از 21000 نفر در اثر COVID-19 تایید شده یا احتمالی جان خود را از دست دادند. در اوج خود ، در اوایل تا اواسط ماه آوریل ، ویروس باعث مرگ بیش از 500 نفر در روز شد. بستری شدن در بیمارستان که در اواخر مارس و اوایل آوریل بیش از 800 نفر در روز بود ، در اوایل ماه ژوئن به دو رقم سقوط کرد.

از 4 نوامبر ، نیویورک بیش از 1000 عفونت جدید در روز تجربه کرده است ، این میزان از ابتدای ماه مه مشاهده نشده است. ساتیا گفت ، با توجه به افزایش تعداد در سراسر کشور ، تقریباً اجتناب ناپذیر است که شهر حدود 8.3 میلیون نفری شاهد بازگشت ویروس به طرز قابل توجهی باشد.

مسافران روز سه شنبه از مرکز حمل و نقل مرکز تجارت جهانی عبور می کنند. مقامات شهر نیویورک پیش از آخر هفته شکرگذاری هفته آینده که می تواند افزایش شدید در موارد COVID-19 را تشدید کند ، در حال افزایش سفر هستند. (مارک لنیهان / آسوشیتدپرس)

خطری خطرناک

پس از تابستان نسبتاً آرام ، پاییز شعله های جدیدی در ویروس به وجود آورد. اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک ، تلاش کرد تا محدودیت های شدیدتری را در مشاغل ، مدارس و عبادتگاه ها در محله ها ایجاد کند که دارای چندین مورد است. در برخی مناطق ، محدودیت ها – شدیدترین از زمان بهار – با خشم و اعتراض روبرو شد.

کوومو هفته گذشته در جریان جلسه توجیهی گفت: “من معتقدم که این وضعیت در طی هفته های آینده رو به زوال است.”

در پاسخ به افزایش تعداد ، هفته گذشته او دستور داد که بارها و سالن های ورزشی در این ایالت ساعت 10 شب تعطیل شوند و اجتماعات داخلی را به 10 نفر محدود کند. کوومو آخر هفته یک نشست اضطراری با فرمانداران ایالت های همسایه برگزار کرد تا طرحی را در سطح منطقه برای جلوگیری از افزایش موارد تشکیل دهد.

این پژواکی وهم انگیز است که به بهار بازمی گردد ، زمانی که این کشور با ترس شاهد جنگ نیویورک با بدترین ویروس بود. صحنه های یک میدان خالی تایمز – همراه با تصاویر کامیون های برودتی که برای کنترل سرریز اجساد خارج از بیمارستان ها پارک شده اند – کمک می کند تا جدی بودن COVID-19 به خانه برسد.

ساتیا ، که مانند بسیاری از کارکنان مراقبت های بهداشتی ، در اوج شیوع بیماری همه گیر ، به خدمات خط مقدم اعزام شد ، گفت: “من فکر می کنم همه ما از لحاظ تجربه PTSD داریم.”

این هفته ، ایالت نیویورک به 2،000 نفر در بیمارستان بستری شده با ویروس نزدیک شد ، این میزان از اوایل ماه ژوئن مشاهده نشده است ، اما هنوز هم از اوج 18825 بیمار در بیمارستان با ویروس کرونا در 12 آوریل فاصله دارد.

هفته گذشته یک بیمار به خارج از بیمارستان تیش در نیویورک منتقل شده است. بستری شدن در بیمارستان COVID-19 در حال نزدیک شدن به سطوحی است که از تابستان مشاهده نشده است. (کنا بتانکور / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ)

دلایل خوش بینی

در حالی که تعداد نیویورک به طور محلی باعث نگرانی می شود ، اما با تعداد یافت شده در بدترین نقاط داغ در ایالات متحده فاصله زیادی دارد. به عنوان مثال ، در هفت روز گذشته ، شهر نیویورک کمی بیش از 19 مورد در هر 100000 نفر ، از کمترین موارد در کشور داشته است. برعکس ، داکوتای شمالی با 186 مورد در هر 100000 نفر در ایالات متحده آمریکا پیشرو است ، در حالی که داکوتای جنوبی 161 مورد و آیووا 137 مورد در هر 100،000 نفر است.

شهردار نیویورک گفت که تعداد بستری شدن در شهر به سرعت تعداد موارد افزایش نمی یابد و تعداد بیشتری از بیماران در بخش های مراقبت ویژه به سرانجام نمی رسند ، بنابراین او معتقد است که دلیل خوش بینی وجود دارد.

کارگران ساختمانی در شهر نیویورک در صف منتظر می مانند تا درجه حرارت خود را قبل از بازگشت به محل کار در 10 نوامبر بررسی کنند. این شهر می گوید توانایی آزمایش 60،000 نفر در روز را دارد که نتایج معمولاً کمتر از 48 ساعت است برای کنترل موج دوم بالقوه COVID-19 حیاتی است. (کارلو آلگری / رویترز)

بیل دو بلازیو ، شهردار روز سه شنبه در جلسه توجیهی روزانه خود گفت: “ما به معنای واقعی کلمه هر روز این را مشاهده می کنیم ، اما اگر یک پوشش نقره ای وجود دارد ، در حال حاضر این عملکرد این قسمت از معادله متفاوت از قسمت دیگر معادله است.” .

وی از ساکنان خواست تا از زیرساخت های آزمایش بهره بگیرند تا تصویر واضح تری از چگونگی ویروس در شهر بدست آورند. امید است که یک حمله رعد اسا بتواند به هدف گیری و جداسازی موارد قبل از اینکه به شیوع بیماری اضافه شود ، کمک کند.

رئیس عملیات آزمایش و ردیابی این شهرستان به سی بی سی نیوز گفت که داشتن توانایی آزمایش 60،000 نفر در روز ، و نتایج اغلب در کمتر از 48 ساعت انجام می شود ، برای کنترل موج دوم بالقوه حیاتی است ، چیزی که امکان پذیر نیست در بهار.

تماشا کنید | نیویورکی ها برای افزایش COVID-19 مهار می کنند:

برای سومین روز متوالی ، ایالات متحده رکورد مورد COVID-19 خود را شکسته ، با بیش از 150،000 عفونت جدید فقط در 24 ساعت. اهالی نیویورک از وخیم شدن اوضاع مانند بهار می ترسند. 1:43

دکتر اندرو والاچ گفت: “تفاوت عمده اکنون با این ظرفیت است ، ما این توانایی را داریم که افراد را خیلی زود در دوره بیماری خود شناسایی کنیم ،” شاید حتی قبل از اینکه علائم پیدا کنند و آنها را به انزوا برسانند تا از خود و آنها محافظت کنند عزیزان. این واقعاً یک استراتژی حیاتی است زیرا ما همه تلاش خود را می کنیم تا از بروز جهش دوم جلوگیری کنیم. “

این شهر می گوید ، از اول اکتبر ، 240 مکان آزمایش جدید نصب شده است و به آنها توانایی انجام 300000 آزمایش در هفته را می دهد.

والدین در لبه

در حالی که قفسه های فروشگاه کاملاً ذخیره شده و شهر سعی دارد تا صدای زمزمه را حفظ کند ، هزاران والدین با عصبانیت تماشا می کنند که میانگین نرخ عفونت به آستانه بسته شدن مدارس شهر نیویورک نزدیک می شود.

اگر میزان مثبت مثبت آزمایشات ویروس کرونا در هفت روز در سطح شهر به سه درصد برسد ، این امر باعث بسته شدن آن شده و همه دانش آموزان را به یادگیری از راه دور می برد. این عددی است که شهردار از افزایش آن خودداری کرده است حتی اگر خشم والدین مانند دانیلا جامپل را به دنبال داشته باشد.

مردم در روز دوشنبه صف می گیرند تا جعبه های غذایی رایگان را از بانک غذا برای شهر نیویورک در آستانه تعطیلات روز شکرگذاری در 26 نوامبر دریافت کنند ، زیرا شیوع COVID-19 در ایالات متحده ادامه دارد برخی از والدین در این شهر نگران تعطیلی مدارس هستند دوباره با افزایش موارد (برندان مک درمید / رویترز)

مادر دو فرزند به سی بی سی نیوز گفت: “این بسیار عصبانی است زیرا ناهارخوری های داخل خانه هنوز باز است ، سالن های بدن سازی هنوز باز هستند ، آرایشگاه های ناخن هنوز باز هستند.” “آنچه شهردار در اصل می گوید این است که توانایی کسی در انجام ناخن هایش مهمتر از توانایی دخترم برای رفتن به مدرسه و تحصیل است.”

جامپل ، كه دادخواستي را براي باز نگه داشتن مدارس و تشكيل اعتراضي در آخر هفته آغاز كرد ، اشاره مي كند كه ميزان آلودگي در سيستم مدارس كمتر از يك چهارم درصد است. در حال حاضر ، حدود 50 درصد از 1.1 میلیون دانش آموز شهرستان از راه دور یاد می گیرند ، در حالی که بقیه در ترکیبی از مطالعه حضوری و خانگی هستند.

“این یک مسئله اولویت دار است – و آیا ما افراد را در اولویت قرار می دهیم که بتوانند داخل آن بنشینند و یک پیتزا بخورند یا آموزش نسل بعدی فرزندان خود را در اولویت قرار می دهیم؟” مادر دو فرزند گفت.

شکرگذاری نزدیک است

والاچ ، با سپاه آزمایش و ردیابی شهر ، گفت دو نکته ای که وی را در شب بیدار نگه می دارد ، خانواده هایی است که هفته آینده برای شکرگذاری برگزار می کنند و دانشجویانی که از دانشگاه به خانه بازمی گردند ، هر دو دستورالعمل افزایش شیوع است.

دکتر گفت: “این بسیار مهم است که افراد قبل از سفر آزمایش شوند. مهم است که افراد به بهداشت دست بسیار دقیق عمل کنند ، هنگامی که غذا نمی خورند از ماسک صورت استفاده کنند.”

والاچ گفت که صف های طولانی در سایت های آزمایش نشانه خوبی است که نیویورکی ها برای آزمایش از پیام پیروی می کنند.

مقامات بهداشتی می گویند پنج تا 10 درصد موارد فعلی در این شهر را می توان به تجمعات و رویدادهای کوچک بازگرداند ، اما شهردار و کمیسر پلیس گفته اند که آنها تجمع مجالس شکرگذاری را بر هم نخواهند زد.

آنها همچنین هنوز در حال کار بر روی طرحی برای مقابله با جمعیتی هستند که به طور معمول برای مشاهده درخت کریسمس به مرکز راکفلر می آیند.

دی بلاسیو گفت: “ما می دانیم كه موج دوم بر ما تأثیر می گذارد ، اما ما همچنین می دانیم كه شهر نیویورك به دلیل سطح مشاركت گسترده مردم ، مرتباً بهتر از سایر مناطق كشور عمل كرده است.”

پاتریک فوی ، رئیس و مدیرعامل اداره حمل و نقل متروپولیتن نیویورک ، سه شنبه در مترو ماسک های صورت را به عنوان بخشی از “نیروی ماسک” جدیدی که برای تشویق استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی استفاده شده است ، به دست می دهد. (مارک لنیهان / آسوشیتدپرس)