برگزارکنندگان المپیک توکیو قصد دارند 18 رویداد آزمون را برگزار کنند

بازی های المپیک به تعویق افتاده شروع می شود.

برگزارکنندگان محلی روز جمعه یک سری 18 رویداد آزمایشی را اعلام کردند که قرار است در ماه مارس آغاز شود و تا ماه مه برگزار شود.

المپیک توکیو قرار است در 23 ژوئیه 2021 آغاز شود ، زیرا هشت ماه پیش به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد.

این خبر در یک کنفرانس خبری آنلاین در همان روز اعلام شد که دولت متروپولیتن توکیو رکورد یک روزه 570 ویروس جدید کرونا در پایتخت را گزارش کرد.

اگرچه ژاپن از همه گیر بهتر از اکثر کشورها استفاده کرده است ، اما اخیراً مواردی با حدود 2000 مرگ ناشی از COVID-19 در کشوری 125 میلیون نفری افزایش یافته است.

مقامات گفتند که حداقل چهار مسابقه ازمون شامل ورزشکارانی در شنا ، ژیمناستیک ، شیرجه و والیبال از خارج از کشور خواهد بود.

دیدار دو و میدانی در تاریخ 9 مه در استادیوم ملی جدید به عنوان رویداد آزمون ذکر شده است. مشخص نیست که ورزشکارانی از خارج از کشور شرکت خواهند کرد یا خیر.

هیدماسا ناکامورا ، افسر تحویل بازی ها ، گفت که هیچ یک از مسابقات آزمایشی به طرفداران خارج از کشور اجازه نمی دهد ، اگرچه برخی از مسابقات به تعداد نامشخصی از طرفداران ژاپن اجازه می دهد.

ناکامورا گفت: “نه ، تماشاگرانی از خارج از کشور نخواهیم داشت.”

برخی از مسابقات آزمایشی شامل ورزشکاران نمی شود

چندین رویداد حتی شامل ورزشکاران نمی شود ، آزمایش “عملیات” فقط به عنوان راهی برای کاهش هزینه ها.

ژاپن اخیراً رویدادهای ورزشی را با حضور هواداران برگزار کرده است. بازی پایانی بیس بال حرفه ای سری ژاپن در این هفته حدود 19000 هوادار را در یک استادیوم 38000 نفری فوکووکا به خود اختصاص داد. و چند هزار هوادار مجاز به شرکت در یک رویداد بین المللی ژیمناستیک در اوایل این ماه در توکیو بودند.

یاسوو موری که با ناکامورا در زمینه تحویل بازی ها همکاری می کند ، گفت: “در مورد تعداد تماشاگران ، ما باید رهنمودهای دولت ژاپن را در نظر بگیریم.”

اعلامیه کمیته برگزاری توکیو آخرین اقدامی است که طی چند ماه گذشته برای متقاعد کردن مخاطبان جهانی ، اسپانسرها و عموم مردم ژاپن به برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک با وجود بیماری همه گیر COVID-19 انجام شده است.

سازمان دهندگان قرار است ماه آینده “جعبه ابزاری” از اقدامات مقابله ای مقدماتی علیه COVID-19 را اعلام كنند ، اگرچه احتمالاً مبهم بوده و در سال آینده تغییراتی در آنها اعمال می شود.

رئیس IOC نیاز به واکسن ، آزمایش را تشخیص می دهد

رئیس کمیته المپیک بین المللی ، توماس باخ ، که این ماه در توکیو بود و در مورد بازی ها صحبت می کرد ، اذعان داشت که بسیاری از برنامه های موجود در دسترس بودن واکسن و آزمایش سریع است.

وی گفت که آنها “گلوله نقره ای” نیستند اما مطمئناً همراه با فاصله گرفتن از اجتماع ، ماسک و شرایط نزدیک به قرنطینه در دهکده ورزشکاران کمک خواهد کرد.

باخ گفت كه ورزشكاران نياز به واكسن زدن ندارند. وی گفت: ورزشکاران جوان المپیکی در اولویت بیش از میلیون ها کارگر بهداشتی ، سالمندان و سایر جمعیت های آسیب پذیر نیستند.

باخ پیشنهاد کرد که IOC مقداری از هزینه واکسن را تأمین کند ، اما وی به دلیل ادامه تعویق هزینه ها همچنان ادامه دارد و جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

توکیو می گوید که به طور رسمی 12.6 میلیارد دلار آمریکا برای سازماندهی المپیک هزینه می کند ، اگرچه در حسابرسی دولت سال گذشته گفته شد که احتمالاً دو برابر این رقم است.

مقامات بازی ها می گویند 11000 ورزشکار المپیکی و 4،400 ورزشکار پارالمپیکی با همراهی ده هزار مقام ، داور ، VIP ، اسپانسر ، رسانه و پخش به ژاپن اجازه ورود خواهند داد.