بلوز پنسیلوانیا: چرا جو بایدن برای برقراری ارتباط با رای دهندگان در ایالت خود تلاش می کند

روز پنجشنبه در مقر حزب دموکرات در ویلکس-باره ، پایتخت ، کتی بوزینسکی علی رغم این واقعیت که حزب شهرستان را دوباره از دست داد – به دونالد ترامپ ، یک نوع پیروزی را تحسین می کرد.

ترامپ در حالی که در مقابل رقیب دموکرات هیلاری کلینتون قرار داشت ، برنده شهرستان لوزرن شد اما با حدود 5000 رای کمتر نسبت به سال 2016 ،

بوزینسکی گفت: “کاش می توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم” رئیس حزب دموکراتیک شهرستان لوزرن. “اما هنگامی که من با حزب ایالتی دموکرات صحبت کردم ، آنها گفتند که لوزرن آنچه را که لازم بود انجام داد. نیازی به تلنگر نبود ، باید کاهش” در اندازه پیروزی ترامپ باشد.

“من می گفتم من برای ستاره ها شلیک می کردم ، برای یک پیروزی شلیک می کردم. اما اگر فقط با کاهش مقدار به ماه برخورد کنیم ، این نیز یک برد است.”

کتی بوزینسکی ، رئیس حزب دموکراتیک شهرستان لوزرن ، می گوید در حالی که ترامپ در سال 2020 دوباره لوزرن را به دست آورد ، با 5،000 رای کمتر از سال 2016 بود ، زمانی که او در برابر رقیب دموکرات هیلاری کلینتون بود. (مارک گولوم / CBC)

اوضاع سیاسی در شهرستان لوزرن برای دموکراتها ، جایی که اکنون پیروزی در رقابت برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری با دامنه از دست دادن آنها سنجیده می شود ، چنین است.

زمانی تولید کننده عمده زغال سنگ بود

این شهرستان شمال شرقی در کتاب روزنامه برنده جایزه بن بردلی جونیور در سال 2018 تا حدودی مشهور شده است فراموش شدگان: چگونه مردم یک ایالت پنسیلوانیا دونالد ترامپ را انتخاب کردند و آمریکا را تغییر دادند.

این شهرستان در حدود دو ساعت شمال فیلادلفیا با بیش از 300000 نفر جمعیت ، حدود 90 درصد سفیدپوست واقع شده است ، كه زمانی تولیدكننده عمده زغال سنگ بود. اما این مشاغل از آن زمان گذشته است.

در اینجا بود که ترامپ ، با لبه های خشن ، سبک ساینده و وعده های احیای مجدد پایگاه تولید ، با توسل به رأی دهندگان طبقه کارگر در یک کشور سنتی دموکرات که دو بار به باراک اوباما رأی داد ، یک پیروزی خیره کننده به دست آورد.

برای بردلی و دیگران ، پیروزی چهار سال پیش و دوباره در سال 2020 بیشتر نشانه ای از یک حزب دموکرات است که با نادیده گرفتن ریشه های سیاسی حزب راه خود را گم کرده است.

و این ممکن است توضیح دهد که چرا جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، که در همسایه اسكرانتون متولد شده است ، با 20 رأی انتخاباتی پنسیلوانیا فاصله نگرفته است.

تماشا کنید | بایدن صبر را در شمارش آراges تأکید می کند:

در حالی که آرا votes در رقابت های تنگاتنگ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شمارش می شود ، جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، خواستار آرامش ، صبر و اعتماد به روند انتخابات است زیرا دونالد ترامپ ، جمهوری خواه ، صحت روند شمارش آرا را زیر سوال برد و دموکرات ها را به تلاش برای ‘انتخابات را بدزدید.’ 2:28

بردلی در بررسی نتایج 2016 در ویسکانسین ، پنسیلوانیا و میشیگان – ایالت هایی که تصمیم به این انتخابات گرفتند ، کشف کرد که شهرستان لوزرن یک سنگر دموکرات است و از زمان جورج بوش پدر در سال 1988 به جمهوری خواه رای نداده است.

این ایالت در سال 2008 و در سال 2012 به اوباما رأی داد اما در سال 2016 به قدری برای ترامپ بزرگ شد که 60 درصد حاشیه پیروزی وی در برابر کلینتون در سراسر کشور را به خود اختصاص داد.

بردلی شیفته این موضوع بود که چرا کشوری که دو بار به اوباما رأی داده می تواند به ترامپ روی بیاورد و با این میزان زیاد.

بردلی در مصاحبه با CBC News گفت: “این شهرستان مهمترین نقش را در پیروزی پنسیلوانیا و بنابراین ریاست جمهوری ایفا کرد.” “من از شهرستان استفاده کردم تا به رای دهندگان ترامپ و اینکه چرا آنها او را انتخاب کرده اند عمیق بپردازم.”

ترامپ “آن را به نخبگان می برد”

آرای 2020 در پنسیلوانیا هنوز در حال شمارش است و بایدن اوایل روز جمعه با برتری تراشیده بود.

گرچه کانون لوزرن همان نقشی را که در انتخابات گذشته داشت بازی نخواهد کرد ، اما تغییر فضای سیاسی آن ممکن است چالش های مداومی را نشان دهد که دموکرات ها و بایدن نیز می توانند در مناطق کارگر یا روستایی مشابه ایالت داشته باشند.

بوزینسکی گفت که این بار ، دموکرات ها درگیر نبرد انتخاباتی که شامل COVID-19 ، اقتصاد ، امنیت اجتماعی یا مراقبت های بهداشتی است نمی شوند ، گرچه این عوامل بودند. آنها در نهایت با فرقه شخصیتی با افرادی که ترامپ را دوست دارند و با او همذات پنداری می کنند ، مبارزه می کردند.

تماشا کنید | مشاوران ستاد انتخاباتی ترامپ در مورد شکایت از شمارش آرا در پنسیلوانیا:

در میان اعتراضات طرفدار ترامپ و طرفدار بایدن در خارج از مرکز همایش های فیلادلفیا ، پنجشنبه ، مشاوران مبارزات انتخاباتی ترامپ ، از جمله پام بوندی و کوری لواندوفسکی ، حکم دادگاه موقت را متوقف کردند تا شمارش آرا را متوقف کند تا به آنها اجازه مشاهده دهد. شمارش آرا پس از به چالش کشیدن این حکم از سوی دموکرات ها از سر گرفته شد. 0:43

“این واقعاً دشوار است که به زمین بیفتد.” بوزینسکی گفت.

بردلی پیشنهاد کرد که خود حزب باید مسئولیت هایی را به عهده بگیرد. وی گفت رای دهندگان دموکرات که با آنها صحبت کرده و ترامپ را انتخاب کردند گفتند “آنها حزب دموکرات را ترک نکردند ، حزب آنها را ترک کرد.

وی گفت: “ترامپ اضطراب آنها را مورد استفاده قرار داد. آنها احساس فراموشی كردند. من آنها را” مردم فراموش شده “خواندم … واشنگتن به اندازه كافی به آنها توجه نمی كرد.”

من این افراد را پیدا می کنم ، آنها با روده خود رأی دادند. آنها همیشه لزوماً بر اساس سیاست و منافع اقتصادی رای نمی دهند. آنها ترامپ را دوست دارند. آنها روشی را که او دوست دارد هر روز طوفان شلوغی را توییت می کند و به نخبگان می برد. “

جاستین بهرنز ، رئیس حزب جمهوری خواه شهرستان لوزرن در پنسیلوانیا ، می گوید که این کشور دیگر یک شهرستان نوسان نیست ، بلکه کاملاً جمهوری خواه است. (مارک گولوم / CBC)

جاستین بهرنز ، رئیس حزب جمهوری خواه شهرستان لوزرن ، گفت كه دموكرات ها چنان بر جنبش مترقی متمركز بودند كه ریشه های سیاسی خود – طبقه كارگر – را فراموش كردند.

بهرنز گفت: “چهار سال پیش ، یك رئیس جمهور به هیئت آمد و گفت ،” من می خواهم درباره افراد فراموش شده ، طبقه كارگر كه در آنجا در منطقه لوزرن هستند صحبت كنم. “

مشاغل فراوان است

یکی از رأی دهندگانی که رئیس جمهور از وی درخواست کرد جان بورک بود ، که در شهر کینگستون زندگی می کند ، با جمعیتی کمتر از 13000 نفر. حدود پنج دقیقه در شمال غربی Wilkes-Barre از آن طرف رودخانه Susquehanna است.

بورک یک رای دهنده دو بار اوباما بود که به هیلاری کلینتون اعتماد نکرد و تصمیم گرفت از ترامپ حمایت کند.

بورک گفت: “او به نوعی مانند یک خارجی بود.” وی کار ترامپ به عنوان رئیس جمهور را تحسین کرد اما سخنان مثبتی نیز درباره اوباما داشت. اما بورک گفت که او نمی تواند از بایدن حمایت کند – ریشه های او در اسکرانتون برای گرفتن رای او کافی نبود.

“من فکر می کنم او چه بود ، هفت ساله بود که آنجا را ترک کرد؟” بورک گفت (بایدن در واقع 10 ساله بود). “می دانید ، او هر کسی یک پسر دلاور است.”

بورک گفت که وقتی بایدن صحبت می کند ، مثل این است که “او نمی داند چه جهنمی می خواهد بگوید. او فقط شروع به تکرار همان حرف را بارها و بارها می کند.”

از نظر راب آكويستو ، يك طرفدار پرشور ترامپ با علائم و پرچم بزرگي كه از خانه خود در كينگستون به اهتزاز درآمده است ، يك دليل عمده وجود دارد كه اين شهرستان زماني کاملاً آبي قرمز رنگ شده است: سعادت.

راب اكويستو ، يكي از طرفداران پرشور ترامپ ، گفت كه يك دليل عمده براي قرمز شدن لوزرن وجود دارد: رفاه. (مارک گولوم / CBC)

اکوئیستو ، که در یک شرکت انرژی کار می کند ، گفت از زمان روی کار آمدن ترامپ ، او و همسرش تفاوت زیادی در حقوق خانه خود دیده اند. همچنین ، برنامه 401 (k) آنها ، برنامه بازنشستگی با حمایت کارفرمایان ، بسیار خوب عمل می کند.

وی گفت: “مردم از آنچه اتفاق می افتد احساس خوبی دارند.” “مردم شغل دارند.”

فاصله اشتیاق بین ترامپ ، بایدن

حتی کریس شاو ، تکنسین بازنشسته تئاتر اتحادیه که در کینگستون زندگی می کند و “با انتقام” از بایدن حمایت کرد ، خاطرنشان کرد که مشاغل در شهرستان لوزرن به وفور یافت می شود.

به عنوان مثال ، مراکز توزیع آمازون آن را به سومین کارفرمای بزرگ در منطقه تبدیل می کنند.

وی گفت: “آنها در حال تبلیغ مشاغل 20 دلار در ساعت هستند كه چیزی از مدتها قبل شنیده نشده بود. مشاغل با حقوق زندگی نیز وجود دارد كه هم اكنون در اینجا فراوان است.”

براساس وب سایت بررسی واقعیت Politifact ، با استناد به داده های اداره آمار کار ایالات متحده ، یک رشد آهسته و ثابت در تمام مشاغل در سراسر پنسیلوانیا. بین ژانویه 2017 ، زمانی که ترامپ کار خود را آغاز کرد و درست قبل از بروز همه گیری در اوایل سال جاری ، حدود دو درصد افزایش داشته است.

کریست شاو ، ساکن کینگستون ، پنسیون ، می گوید او “با انتقام” به بایدن رأی داد اما اعتراف می کند دموکرات همان شور و اشتیاق را که ترامپ با طرفدارانش ایجاد می کند ، برانگیخته نمی کند. (مارک گولوم / CBC)

حتی در این صورت ، شاو گفت كه یك شهرستان كه اوباما را دو بار انتخاب كرده و از آن زمان تا كنون دو بار به ترامپ رای داده است ، “تصور آن از نظر ذهن بسیار غیرممكن است”.

شاو تأیید کرد که بایدن همان اشتیاق را که ترامپ از طرفدارانش دریافت می کند ، جلب نمی کند.

وی گفت: “من فکر می کنم این دلیل آن است که رای بیشتری به بایدن داده نشد.” “هیچ علاقه ای به او وجود ندارد و علاقه زیادی به ترامپ وجود دارد ، زیرا خدا می داند چه دلیلی دارد.”

تماشا کنید | حدود 40،000 برگ آرا در پنسیلوانیا برای شمارش باقی مانده است:

جیم کنی ، شهردار فیلادلفیا ، روز جمعه ادعای دونالد ترامپ در مورد تقلب در رای گیری در انتخابات ایالات متحده را “بی اساس” خواند در حالی که کمیساریای شهر لیزا دیلی در مورد شمارش آرا به روزرسانی کرد ، تخمین می زند که تقریباً 40،000 رای باقی مانده است. 1:23