بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی(قیمت 40 مدل) +خرید

کرمهای ضد آفتاب طیف گسترده، به محصولاتی گفته میشود که پوست ما را هم در برابر اشعه UVA و هم در برابر اشعه UVB محافظت میکنند. بهطور کلی، بهتر است برای بچهها هم فقط محصولاتی را خریداری کنید که حاوی زینک اکساید و دیاکسید تیتانیوم باشند. ضمن اینکه ضد آفتاب باید بعد از ۶ماهگی برای بچهها استفاده شود.

تاریخ انقضایی که روی محصول چاپ شده و تاریخ انقضایی که بعد از باز کردن درب محصول باید به آن توجه کنید، دو تاریخ متمایز هستند. توضیحات: ❇️ این روزها اسم بی بی کرم ها را شنیده اید،محبوب ترین سری کرم های ارایشی پوست که توجه بسیاری از خانم ها در سراسر جهان به خود جلب کرده است. شاید بپرسید این همه محبوبیت از کجا امده است باید بگویم بی بی کرم بیشتر به دلیل اینکه هم کرم ارایشی و هم مراقبتی است بسیار مورد توجه قرار گرفته است.علاوه بر این بی بی کرم گارنیر یک ضدافتاب با SPF50 نیز هست که علاوه بر پوشانندگی و ارایشی بودن کرم از پوست شما در برابر اشعه های افتاب نیز محافظت می کند.

کرم های ضد افتاب را بطور کامل روی پوست خود بمالید تا جذب شوند. چگونه از کرم ضد افتاب استفاده کنیم؟ اجازه دهید مثالی برای شما بزنم اگر روی بسته کرم مشاهده کردید spf برابر با 15 است یعنی آفتاب سوختگی پوستی که ضدآفتاب استفاده کرده باشد 15 برابر بیشتر زمان می برد. این عبارات نشاندهندهی آن است که کرم شما میتواند از پوست در برابر هر دو اشعه محافظت کند. برخی از کرمهای ضد آفتاب، پوست ما را تنها در برابر اشعه UVA محافظت میکنند و از این رو، خیلی مهم است که هنگام خرید این محصولات، حتما عبارت «broad spectrum» را روی آنها ببینید.

وقتی صحبت از زیبایی و سلامتی پوست می شود یکی از بحث های مهم محافظت پوست می باشد. کرم ضدآفتاب یکی از آن لوازم ضروری است که باید برای حفاظت از پوست خود در برابر اشعههای مضر آفتاب، حتما استفاده کنید. کرم ضدآفتاب سینره SPF50 یکی از این محصولات است. در واقع یک کرم ضد آب، کرمی است که بتواند دربرابر شنا یا عرق کردن حدود ۴۰ تا ۸۰ دقیقه روی پوست، مقاومت کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد آفتاب قیمت مناسب لطفا از سایت ما دیدن کنید.