بک لینک PBN چیست؟

بله، با خرید رپورتاژ آگهی جذاب و انتشار آن در سایت های پر خواننده ایرانی، قطعاً دور از انتظار نیست که کاربران با شما آشنا شوند، به سایت شما سر بزنند و حتی خریدی از شما انجام دهند. همانطور که قبلتر نیز اشاره کردیم، تحقیق و آنالیز بکلینک تنها بر روی وبسایت خود شما نیست و تحلیل رقبا هم اهمیت بالایی دارد. تیم همیار توسعه با ارائه مجموعهای کامل از خدمات سئو و اعمال مهارتهایی از قبیل بررسی و انجام کلمات انکر تکست(کلمه کلیدی)، گرفتن سیگنال از شبکه های اجتماعی و بهینهسازی متن رپورتاژ آگهی بر روی بخشهای مختلف وبسایت شما، کلیه نیازهایتان را برآورده کرده و به شما کمک می کند تا در زمینه کسب و کارتان بتوانید میزان زیادی از سهم بازار را برای خود بکنید. شما متوجه شده اید که سایت رقیب شما برای یک صفحه و محتوای به خصوص لینک و رنک بسیاری دریافت کرده است، ولی در سایت شما محتوای مشابه به آن وجود ندارد. سعی نمایید مطالبی را درج کنید که خودتان آنرا خلق کرده اید ؛ اگر به هر دلیلی امکان و یا زمان چنین کاری را ندارید و ناچار به انتقال از منابع دیگری می باشید آنرا به صورت کامل کپی نکنید و در بخش های مختلف تغییرات نوشتاری و نگارشی را انجام دهید ، هر قدر این تغییرات اساسی تر باشد امید به سئو بهتر بیشتر خواهد شد .

البته تعداد این مقالات زیاد است اما با مطالعه کامل آنها می توانید یک سئوکار حرفه ای شوید، یا حتی رقیب سئویاب! اما حتی اگر این کار را انجام ندهید، به یاد داشته باشید که تاکتیک های کلاه سیاه آنها، سرانجام آنها رابه دام خواهد انداخت! در حالی که رقیب شما برای دریافت لینکها به PBN متکی است ، شرکت شما میتواند بر اساس بهترین روش هایی که قدرت ماندگاری بیشتری دارند و موتورهای جستجوگر آنها را ناخوشایند نمی دانند ، کمپین های لینک سازی قوی تری ایجاد کند. آیا بک لینکها بصورت فالو follow قرار میگیرند و یا بصورت نو فالو nofollow؟ ما میتوانیم با خرید رپورتاژ از یک سایت و یا وبلاگ، علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود در سایت مورد نظر، کاربران را از طریق درج لینک در بطن محتوا به سایت خود هدایت کنیم. همواره این نکته را بدانید که هیچ چیز ارزانی که به راحتی بدست می آید نمی تواند ثمره خوبی داشته باشد اگر چه شاید شما را درکوتاه مدت نسبت به سایر رقبایتان جلو بیاندازد، منظور ما برای این بدست آوردن لینک قوی لینک هایی است که به طور رپورتاژ آگهی درج می گردد.

برای به دست آوردن رتبه عالی در هر کسب و کاری باید در دنیای مجازی و واقعی شناخته شوید. مثل شمشیر دو لبه است که میتواند مهمترین ابزار ما در رقابتهای سخت و پیچیده باشد ولی اگر به درستی از آن استفاده نکنیم ممکن است بر پیکر سایت و کسب و کار خودمان فرود آید. برای اطلاع از جدیدترین بورسیه ها عضو کانال تلگرام بورس یاب باشید با توجه به اینکه ما سایتهای زیادی با این مشخصات داریم ولی رپورتاژ شما در ۶ تا از سایتهای ما قرار میگیرد لذا نام سایتها ذکر نمی شود ولی پس از تکمیل سفارش و ارسال نمایش بیشتر گزارش نهایی میتوانید اتوریتی بسیار بالای سایتها را مشاهده نمایید. و اینکه آیا فرقی میکند که سایت ما فروشگاهی باشد یا شرکتی ؟ حجم تصاویر سایت ارتباط مستقیم با سرعت آپلود شدن یا بارگذاری دارند. جدای از این مورد، به دلیل هزینه بالایی که درج چنین ریپورتاژهایی دارند، عملاً این موضوع برای شما که خریدار این چنین بک لینک هایی هستید، جز نابود شدن بودجه تان که می توانست در بخش بسیار موثرتری هزینه شود، چیز دیگری نخواهد بود. چه نوع بک لینک هایی با ارزش هستند. برای افزایش میزان مخاطبان خود باید دو نکته را بدانید: اینکه مخاطبانتان چه کسانی هستند و اینکه مخاطبان از نظر شما چه مشخصاتی دارند.

خوب ، شما باید افرادی را که محتوای شما را به اشتراک می گذارند خوب جلوه دهد. یکی از راه هایی که محتوای یک صفحه را می تواند جذاب تر کند، کمک از تصاویر و فایل های مدیاست. بنابراین سایت هایی که آی آر سوشال جهت انتشار رپورتاژ در آن ها اقدام می کند تا زمانی که در حال فعالیت هستند، ضمانت حفظ رپورتاژ شما را خواهند داد. نکته مهم ساخت شبکه وبلاگی این است که سایت های شما کاملا واقعی و طبیعی باید به نظر برسد تا گوگل متوجه ساختگی بودن آن ها نشود. محتوای Ego-Bait، معمولاً نوشته ای است که در آن به افراد مختلف اشاره می شود تا بتوان با Ego یا نفس آنها بازی کرد. در 150 کلمه اول محتوای خود سعی کنید از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید. در سایت ها و وبلاگ های محتوای کپی قرار ندهید و سعی کنید تا جایی که امکان دارد محتوای یونیک منتشر کنید.

توجه فرمایید که در روز های پنج رپورتاژ و رپورتاژ سفارشات خرید رپورتاژ آگهی که برای این رسانه ثبت شده اند ممکن است درج نشوند زیرا در اواخر هفته ممکن است برخی از رسانه ها با تاخیر انجام شوند و سفارشات در روز های تاخیر به روز بعد کاری موکول خواهد گردید. درج محتوا به زبانی غیر از زبان سایت در اغلب این سایت ها ممنوع است و در صورت درج چنین ریپورتاژی احتمال حذف آن ها در آینده ای نزدیک وجود دارد و حذف آنها برابر است با از دست دادن تمامی قدرتی که از این ریپورتاژ بدست آورده اید که در نتیجه قیمت خرید ریپورتاژ به معنای افت رتبه شما خواهد بود. بسته به میزان اعتبار و فعالیت های پیشین سایت شما، کلماتی که هدف گذاری کرده اید و وضعیت رقبا این زمان تعیین خواهد شد. جریمه گوگل: اگر گوگل متوجه که اقدام به خرید بک لینک کرده اید ، ممکن است سایت را جریمه کند که موجب حذف از نتایج ، از دست دادن بازدید و رتبه و نابودی سایت خواهد شد.