ترامپ زمینه را برای پیامدهای قابل احتراق پس از انتخابات فراهم می کند

مواد تشکیل دهنده برای عواقب قابل احتراق پس از انتخابات در ایالات متحده مونتاژ شده اند و دونالد ترامپ بازی های پرطرفداری را آغاز کرده است.

عدم اطمینان وجود داشته است ماهها پیش بینی شده ، و بازده اولیه تأیید کرد که روز رأی گیری بدون برنده مشخص می گذرد.

همانطور که در سال 2016 ، ترامپ عملکرد بهتری در نظرسنجی ها داشت و یک دوئل دولت به کشور با جو بایدن رقیب دموکرات را مجبور کرد که می تواند با پیروزی ترامپ در دوره دوم به اوج خود برسد.

نتیجه می تواند طی چند ساعت یا شاید چند روز واضح تر شود.

ایالت ها هنوز در حال شمارش آرا نامه های پستی هستند که تمایل به انحراف دموکرات ها دارند و بایدن به سرعت در تعداد شماری از ایالت ها فاصله را کم می کند. در برخی موارد ، او از ترامپ پرش می کند و ممکن است از موقعیت خود به عنوان گزینه مورد علاقه انتخاب شده است.

پایان نامشخص قطبی تلخ کشور را به تصویر می کشد. احزاب درمورد اینکه کدام نوع آراots قانونی است ، بحث می کنند.

رئیس جمهور مشتاقانه این قطب بندی را دامن زده است. صبح زود چهارشنبه ، او به دروغ ادعا کرد که قبلاً برنده شده است. ترامپ این کار را در ظاهر در جمع حامیان کاخ سفید ، یک صندلی دولتی که معمولاً برای رویدادهای انتخاباتی استفاده نمی شود ، انجام داد.

ترامپ از محل اقامت اجرایی گفت: “این یک تقلب در بین مردم آمریکا است. این یک شرمساری است.” “ما در این انتخابات پیروز شدیم.”

تماشا کنید | ترامپ مدعی پیروزی علی رغم آرا unc شمارش نشده است:

دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری گفت تا آنجا که به او فکر می کند او و حزب جمهوری خواه در انتخابات آمریکا پیروز شده اند. وی گفت كه به دادگاه عالی آمریكا خواهد رفت و می خواهد رای گیری متوقف شود. با این حال ، چندین ایالت هنوز در حال شمارش آرا هستند. 1:12

ترامپ قول داد که برای محاسبه تعداد شمارش آرا به دادگاه مراجعه کند.

که در پنسیلوانیا، به عنوان مثال ، جمهوری خواهان در تلاشند تا شمارش آرا that را که قبل از روز انتخابات به مارک پست رسیده اند اما پس از آن می رسند ، لغو کنند. دولت اجازه می دهد تا این آرا حداکثر سه روز پس از روز انتخابات برسد. این یکی از بیش از 350 مورد از این دست امسال بیش از اقدامات رأی گیری مربوط به همه گیری.

این با 2000 متفاوت است

این سال در مقایسه با انتخابات سال 2000 که به دلیل نبرد مجدد در فلوریدا مشهور شد ، بسیار دعوائی تر بود. ریسک سیاسی تحلیلگران می ترسند نبردهای امسال نه تنها در سالن های دادگاه بلکه در درگیری های خیابان نیز ممکن است انجام شود.

خود ترامپ برخلاف هر چیزی که جورج دبلیو بوش یا ال گور در سال 2000 استفاده می کردند – روز دوشنبه ، از زبان استفاده کرده است. توییتر توئیت ترامپ را سانسور کرد به این دلیل که دموکرات ها سعی در “سرقت انتخابات” دارند.

بن گینزبرگ ، وکیل دیرین انتخابات جمهوری خواهان که تازه بازنشسته شد ، گفت که هرگز این نوع زبان ها را از یک رئیس جمهور نشنیده است. او صبح زود چهارشنبه به سی ان ان گفت: “نه حتی نزدیک.”

در روزهای گذشته ، با افزایش ترس از ناآرامی های مربوط به انتخابات ، پنجره ها در اینجا در فیلادلفیا و جاهای دیگر نصب شد. (اسپنسر پلات / گتی ایماژ)

برخی از مدافعان معمول ترامپ نیز از سخنرانی های وی در شب انتخابات انتقاد کردند.

دانا پرینو ، فاكس نیوز ، كه یك مقاله را خواند ، گفت: “او یك قدم فراتر رفت.” توییت اظهارات رئیس جمهور را عمیقا غیر مسئولانه خواند.

متحد ترامپ ، کریس کریستی نیز انتقاد کرد رئیس جمهور و سناتور سابق ریک سانتوروم به سی ان ان گفتند: “من از گفته های رئیس جمهور بسیار ناراحت شدم.”

نماینده مردم آدام کینزینگر از ایلینوی ، نماینده کمیاب جمهوری خواه که گاه گاهی ترامپ را سرزنش می کند ، گفت: “توقف کنید. تمام توقف. آرا شمرده می شوند ، یا پیروز می شوید یا می بازید. و آمریکا این را می پذیرد.”

تماشا کنید | لحظات کلیدی انتخابات روز سه شنبه:

نکات برجسته ای از پوشش ما درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تماشا کنید. 7:09

فصل ترامپ در تاریخ ایالات متحده

یکی از دلایل ورود ما به این آبهای متلاطم همه گیری است و اختلافاتی که بین رایانه های آبی و آمریکای سرخ در رای گیری از طریق پست ایجاد شده است. اما این فراتر از این است.

آنچه این انتخابات را به سمت نزاع رای به رای در خط پایان کشانده است ، نمایش قدرتمند ترامپ است که برخی از درسهای سیاست آمریکا را برای تمام تاریخ حفظ کرده است.

طرفداران بایدن در تاریخ 3 نوامبر خارج از یک سایت رأی گیری در هوستون ، تگزاس ، با یک طرفدار ترامپ بحث می کنند. (برو ناکامورا / رویترز)

این نشان داده است که ، علی رغم رفتاری که منتقدان وی آن را غیررسمی و ضد دموکراتیک می دانند ، سهم بزرگی از رای دهندگان به ترامپ وفاداری نسبی دارند.

پس از دو انتخابات ، اکنون به نظر می رسد که ترامپ هرگز انکار گسترده رای دهندگان را که خواهان دیدن بسیاری از بدخواهان بوده اند ، دریافت نخواهد کرد.

  • می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید

ترامپ حتی ممکن است به آن مقدس ترین پانتئون در آنچه که بعنوان قدیمی ترین دموکراسی جهان توصیف می شود ، وارد شود: باشگاه روسای جمهور دو دوره آمریکا

وی نه تنها مشارکت زیادی را در پایگاه طبقه سفید کارگر خود ثبت کرد ، بلکه در حمایت از دموکراتها در میان رای دهندگان سیاه و لاتین نیز مشارکت داشت.

با این حال چشم اندازهای ترامپ کمرنگ است. بایدن در حال افزایش است و اکنون ممکن است مورد علاقه کمی قرار گیرد.

دموکرات ها با ظاهراً پیروزی در آریزونا خیالی آسوده گرفتند. (از قضا ، ترامپ روشن کرد که می خواهد شمارش آرا در آنجا ادامه یابد ، جایی که ممکن است به او کمک کند.)

بایدن گفت: “ما از جایی که هستیم احساس خوبی داریم … ما اعتقاد داریم که در مسیر پیروزی در این انتخابات هستیم.”

“جای من یا دونالد ترامپ نیست که اعلام کند چه کسی در این انتخابات پیروز شده است – این تصمیم مردم آمریکا است. اما من نسبت به این نتیجه خوش بین هستم.”

تماشا کنید | بایدن می گوید نتیجه انتخابات هنوز حل نشده است:

جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ایالات متحده ، در یک راهپیمایی رانندگی در ویلمینگتون ، دل ، با مردم صحبت کرد ، جایی که وی گفت که معتقد است او و حزبش در راه پیروزی در انتخابات هستند. 0:59

امیدهای سنای دموکرات ها کمرنگ می شود

حتی اگر بایدن به مقام ریاست جمهوری برسد ، ممکن است یک جامع لکه دار باشد. به نظر می رسد حزب وی از پیروزی در سنا کوتاهی نمی کند.

سناى خصمانه احتمالاً باعث خنثی شدن برنامه قانونگذاری بایدن در مورد گسترش خدمات بهداشت عمومی ، اصلاحات سیاسی و برنامه گسترده زیرساخت های سبز خواهد شد.

جمهوریخواهانی که کنترل آن اتاق را دارند نیز بسیار بعید است که سالهای آینده را صرف تحقیق در مورد بایدن کنند. تحقیقات در حال حاضر توسط جمهوری خواهان در مورد خانواده بایدن معاملات تجاری

نتیجه نهایی این انتخابات ریاست جمهوری هرچه باشد ، احتمال اینکه جمهوری آمریکایی به دوره ای کمتر آشفته برسد ، طولانی تر شده است.


از ما بپرس

می خواهید در مورد انتخابات ایالات متحده بدانید؟ برای ما از طریق [email protected] ایمیل ارسال کنید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>