تعمیر گاز مبله و توکار کن CAN با استفاده از قطعات اصلی

میتوانید با ما تماس بگیرید تا یکی از تکنسینهای مجرب ما با مراجعه حضوری، نسبت به عیبیابی و تعمیر و سرویس اجاق گاز شما اقدام نماید. تا در اسرع وقت تعمیرکاران و سرویسکاران مجرب کاراسان برای عیب یابی و تعمیر به یاری شما بشتابند. تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده، عیب یابی دقیق اجاق گاز، تعویض مشعل ها، تعمیر و تعویض ترموکوپل، تعویض ژیگلور، رفع مشکل روشن نشدن اجاق گاز، ترمیم خاموش شدن مداوم شعله ها، عیب یابی و رفع مشکل یکنواخت نبودن حرارت فر یا شعله اجاق، ترمیم آبی نبودن رنگ شعله ها، ریشه یابی و ترمیم دود کردن شعله ها و تعمیر یا تعویض فندک، بخشی از خدماتی هستند که تیم تعمیر اجاق گاز رومیزی به دارندگان این محصول ارائه می دهند.

اجاق و فر به صورت یکنواخت نمیپزد. ترموستات کنترل دما، برد کنترل فر، المنت گرم کننده و المنت کباب پز از مهم ترین مواردی میباشند که باید برای حل مشکل خاموش نشدن فر اجاق گاز کن مورد بررسی قرار بگیرند. با توجه به محل زندگیتان، می توانید شماره مرتبط قرار گرفته در همین بخش را یادداشت کرده و پس از شماره گیری منتظر متخصصان ژآو سرویس باشید.

میتوانید با استفاده از پیچهایی که در پایین درب قرار دارد دوباره آن را به صورت درست تنظیم کنید. 7. در نهایت با شما مشتری گرامی تماس گرفته شده و در مورد میزان رضایت از عملکرد تعمیرکار نظر سنجی می شود. لوفرا یکی از برندهای معروف اجاق گاز است که باید توسط تعمیرکار متخصص تعمیر و عیب یابی شود. برای تعمیرات اجاق گازهای مخلوط کندار که دچار این عیب میشوند، باید صفحه محفظه آنها را کمی شکل ترموکوپل اجاق گاز بست. علت: هوای زیادی به مخلوط کن وارد میشود. راهحل: صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنید. چرا شیر گاز مبله کن به راحتی باز و بسته نمی شود؟

مطمئن شوید که عایق درب درست است و درب به خوبی بسته میشود. برای اجاق گازهای پیلوت مانند هر برند دیگری، ممکن است مشکلاتی نظیر خراب شدن ترموکوپل (که معمولا با نعویض و پرداخت قیمت ترموکوپل اجاق گاز رفع میشود)، دود کردن، خاموش شدن شعله به وجود بیاید. تعمیرات و سرویس یخچال ساید بای ساید امرسان در تهران باکیفیت بالا و در سریعترین زمان ممکن انجام می گردد. کارشناسان و تعمیرکار کاراسان در سریع ترین زمان ممکن با کمترین هزینه اقدام به سرویس اجاق گاز سینجر شما میکنند.