تعمیر گوشی – موبایل کمک

درآمد تعمیرات موبایل بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگر یک نگاه مختصر به اطراف خود داشته باشید متوجه خواهید شد که این وسیله در دستان زیادی قرار دارد و با توجه به مدل استفاده از آن قطعا آمار خرابی آن نیز کم نیست. خیر. در مجتمع آموزشی برق پس از این که کارآموزان در کلاس های تئوری و عملی چه به صورت حضوری و چه آنلاین شرکت نمودند در صورتی که آمادگی کافی را داشته باشند. اگر مشکل جدی باشد، نیاز است تا کاربر برای تعمیر نرمافزار گوشی و یا در صورت نیاز، تعمیرات سختافزاری گوشی اقدام کند. شهریه ای که مجتمع آموزشی برق بابت دوره آموزش تعمیرات موبایل از کارآموزان دریافت می کند نسبت به امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهد بسیار به صرفه بوده و نسبت به بسیاری از آموزشگاه های دیگر پایین تر می باشد. می دانید که موبایل دارای دو قسمت سخت افزار موبایل و نرم افزار موبایل می باشد.

برای شروع در بازار کار تعمیرات تلفن همراه شما باید حتما آموزش تعمیر موبایل را به طور تخصصی گذرانده باشید و در این کار متخصص شوید. حتما می دانید که امروزه از موبایل به عنوان یک وسیله ضروری یاد می شود و فناوری های جدیدی که وارد این دستگاه شده اند باعث شده تا افراد بسیاری کارهای روزمره خود را با استفاده از تلفن همراه خود انجام دهند. اگر سری به بازار موبایل زده باشید حتما با تنوع بسیار بالای این برند مواجه شده اید. همانطور که میدانید تلفن های همراه انواع متفاوتی دارند و شرکتهای مختلفی مانند سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و غیره موبایل هایی با مدل های متنوع وارد بازار می کنند و کسی که به عنوان یک تعمیرکار موبایل فعالیت می کند باید با سیستم عامل های اندروید و آیفون به خوبی آشنا باشد تا بتواند مشکلات نرم افزاری آنها را رفع کند و علاوه بر آن دانش کافی برای نحوه تعمیر کردن هریک از این موبایل ها را داشته اموزش تعمیر موبایل در زاهدان باشد. اما این یک باور غلط است و در خیلی از مواقع دیده شده که گوشی های این چنینی تعمیر شده و سال های سال مورد استفاده قرار گرفتهاند. این کتاب برای افرادی که قصد شرکت در آزمون فنی حرفه ای دارند به شدت توصیه می شود مخصوصا که مواردی هستند که خیلی در امر تعمیرات حائز اهمیت نیستند اما در سوالات آزمون تئوری فنی حرفه ای آورده می شوند و عمدتا کارآموزان از این سوالات نمره کم می آورند و بعضا امتحان را نمی توانند با موفقیت پشت سر بگذارند در حالی که تعمیرات را به خوبی یاد گرفته و بلد هستند.

جذابیت تعمیرات موبایل به قدری زیاد است که افراد زیادی به سمت آن جذب شده و علاقمندند تا آن را به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم خود انتخاب نمایند. آموزش تعمیرات گوشی سامسونگ به معرفی انواع مدل هایی که برای این برند در بازار وجود دارد از جمله سرفصل هایی است که در دوره آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان آموزش داده می شود. ویژگی مهم آموزش های مجازی البان این است که با یک بار خرید، تمام به روز رسانی های پکیج در آینده را نیز دریافت خواهید کرد و به علاوه بعد از دیدن فیلم ها می توانید با هماهنگی قبلی جهت رفع اشکار حضوری و عملی در مرکز تعمیرات البان حضور داشته باشید. البته در صورتی که هنوز آمادگی شرکت در آزمون را نداشته باشند می توانند به صورت رایگان تجدید دوره نموده و بار دیگر در دوره شرکت نمایند. دستیار صوتی شخصی یا سیری از ویژگی هایی است که تنها در سیستم عامل ios به کار رفته است و راحتی بسیاری را برای کاربران فراهم می نماید. آموزش تخصصی تعمیرات گوشی آیفون در مجتمع فنی برق انجام شده و کارآموزان در نهایت قادر به تعمیرات انواع گوشی اپل و سیستم عامل ios می باشند. سایر دوره های تخصصی که در مجتمع آموزشی برق برگزار می شود عبارت اند از: آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش تعمیرات ایسیو و …

شما باید با توجه به علاقه ای که دارید یکی از این دو حرفه را انتخاب کنید. اما این انتهای کار نیست و شما برای انجام تعمیرات موبایل به وسایل نهچندان گران و قابل توجه اما بسیار کاربردی دیگری از جمله شابلون، پنس، پیک، ساکشن کاپ، اسپاجر، سیم قلع، روغن فلکس و روغن لحیم و … تعمیرات سخت افزاری موبایل شامل تعمیرات برد الکترونیک، تعمیر یا تعویض ال سی دی، تعویض سوکت ها و … از جمله قطعات سخت افزاری موبایل می توان به مواردی مانند مقاومت، خازن، آی سی cpu، آی سی های حافظه، آی سی RAM، آی سی E2PROM، قطعاتی مانند سوکت شارژر، ال سی دی، باتری موبایل، دکمه های قرار گرفته در کنار گوشی و … مدرک ارائه شده می تواند برای کارآموزان بسیار مفید واقع شده و به عنوان یک گواهینامه بین المللی که نشان از مهارت در انجام تعمیرات موبایل دارد شناخته شود. مجتمع آموزشی برق یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه ها در سطح کشور می باشد که این اعتبار را مرهون تلاش هایی است که در این سال ها در جهت بالا بردن کیفیت و افزایش میزان رضایت کارآموزان نموده است. ثبت نام از افرادی که در شهرهایی غیر از تهران ساکن می باشند در این آموزشگاه امکان پذیر بوده و خوابگاه هایی به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار داده می شود.