تهدید به مرگ ، ارعاب و ترس از دموکراسی ایالات متحده – پیامد امتناع ترامپ از پذیرش

در حالی که مقامات انتخابات از نسخه های مختلفی از همان داستان ناامیدکننده گزارش می دهند ، الگوی نگران کننده ای در ایالات نوسان آمریکا موج می زند: ارعاب و در برخی موارد تهدید به مرگ به دلیل نقش آنها در شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر.

یکی از مقامات برجسته انتخابات در یک ایالت مهم که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حال رقابت نتایج است ، به شرط محرمانه بودن به سی بی سی نیوز گفت که پلیس پس از تهدیدهای متعدد این مقام به دلیل نتایج انتخابات ، اکنون در حال دور زدن منظم از خانه خانواده است.

دیگران نگرانی های مشابه را گزارش می دهند.

داستان آنها پیامدهای شوم تر تلاش ترامپ برای خنثی کردن نتیجه انتخابات ایالات متحده را برجسته می کند ، که مورد تمسخر قرار گرفته است خطاهای شرم آور در پرونده های حقوقی و کنفرانس های خبری عجیب و دادستان ترامپ ، رودی جولیانی.

مهمترین آنها این است که آنها یادآوری می کنند که آرمانهای دموکراتیک انتخابات آزاد و انتقال قدرت مسالمت آمیز بر عملکرد افراد است.

در پایتخت های ایالتی ، مقامات تحت فشار سیاسی قرار دارند. حامیان ترامپ ، از جمله برخی از اعضای شبه نظامیان ، پس از اعلام شدن بایدن به عنوان برنده این ایالت ، در 7 نوامبر در هریسبورگ ، پایتخت پنسیلوانیا ، تجمع کردند. (لیا میلز / رویترز)

قانون گذاران ایالت جمهوری خواه تحت فشار

امسال بار غیرمعمول سنگین است زیرا ترامپ مقامات ایالتی را لغو می کند تا نتیجه را لغو کنند و تعدادی از هواداران او را تهدید به تهدید می کنند.

کتی هابز ، وزیر امور خارجه آریزونا در بیانیه ای گفت: “من برای این تهدیدهای خشونت و واریول آماده بودم.”

هابز یک دموکرات است که تهدید به خشونت علیه خود و خانواده اش را گزارش کرده و معترضانی داشته است در خانه او.

وزیر امور خارجه آریزونا ، کیتی هابز ، که در سال 2019 در اینجا دیده می شود ، در میان مقامات ایالتی است که مورد تهدید قرار گرفته است. او می گوید این کار او را از کار باز نمی دارد. (راس دی. فرانکلین / آسوشیتدپرس)

وی در بیانیه گفت: “من سالها مددکار اجتماعی بوده ام و می توانم این واکنش را پیش بینی کنم ، در حالی که افراد خاصی احساس ناتوانی و عصبانیت می کنند.”

“تاکتیکهای ارعاب مستمر آنها من را از انجام وظایفی که سوگند یاد کرده ام باز نمی دارد. دموکراسی ما دائماً آزمایش می شود. همچنان پیروز می شود ، و زیر نظر من لنگ نخواهد خورد.”

حامیان ترامپ خواستار آن شده اند که جمهوری خواهانی که مجلس قانونگذاری ایالت را کنترل می کنند ، از اختیارات خود برای تلاش برای لغو برخی از نتایج در سطح ایالت استفاده کنند.

آنها تهدید می کنند که جمهوری خواهان را از صندلی دور خواهند کرد چالش های اصلی اگر آنها پیروزی جو بایدن را در انتخابات 3 نوامبر تصدیق کنند. در یک گردهمایی اخیر ترامپ در واشنگتن دی سی ، شعارها بد شد حتی گرمتر، با سباستین گورکا ، مدافع ترامپ و مشاور سابق کاخ سفید ، از طرفداران خود خواست تا “ترس از خدا” را در جمهوری خواهانی که انتخابات برای بایدن را تأیید می کنند ، قرار دهند.

بسیاری از نظرات آنلاین به راحتی مبارزه حقوقی ترامپ را مسخره کرده اند ، متضرر از باخت دادگاه ، اشتباهات در پرونده های حقوقی آن و گاف های گاه و بیگاه توسط رودی جولیانی ، یکی از وکلای ترامپ ، که این هفته مورد تمسخر قرار گرفت پس از آنکه به نظر می رسید رنگ مو از صورت او بیرون ریخته است کنفرانس مطبوعاتی (جاناتان ارنست / رویترز)

سخنان ترامپ پیامدهایی دارد

استراتژی ترامپ به طور گسترده ای محکوم به شکست است ، زیرا هیچ پایه قانونی آشکاری برای به چالش کشیدن نتایج وجود ندارد و همچنین به دلیل پیچیدگی سیاسی در کشیدن همان دامنه در حداقل سه ایالت لازم برای لغو نتیجه انتخابات.

با این وجود ، ترامپ روز جمعه در کاخ سفید جلسه ای برای چرخاندن دست ها برای نمایندگان برجسته در میشیگان برگزار کرد ، ایالتی که وی در آنجا کنترل کرد و جمهوری خواهان مجلس قانونگذاری را با 150،000 رأی از دست داد.

رای لانیر ، یک فعال جامعه در دیترویت با میشیگان لیبراسیون ، یک گروه اصلاح عدالت کیفری که برای کسب رای در این انتخابات تلاش کرد ، گفت: “آنچه دونالد ترامپ می گوید دارای پیامدهای واقعی است.”

حامیان ترامپ در 14 نوامبر در ساختمان کاپیتول در لانسینگ ، میشیون تجمع کردند. در چارچوب تلاش ترامپ برای واداشتن قانونگذاران ایالت به قانونگذاران ایالت ، قانونگذاران جمهوریخواه این ایالت روز جمعه به کاخ سفید فراخوانده شدند. (پل سانسیا / آسوشیتدپرس)

وی گفت گروه وی پیام های تهدیدآمیزی دریافت کرده است و برخی از اعضای آن مشخصات شخصی را به صورت آنلاین ارسال کرده اند.

“مردم دائماً تهدید می شوند.”

جدید پرونده های دادگاه این هفته از همان ایالت حاوی ادعاهای هولناکی بود که گویای سیاست بیش از حد گرم میشیگان است.

14 مرد متهم در توطئه آدم ربایی علیه فرماندار دموکرات گرتچن ویتمر در دادگاه جدید به اتهام بحث در مورد برنامه های حمله به پایتخت ایالت و اعدام مقامات دولتی یا آتش زدن قانونگذار با حضور نمایندگان در مجلس متهم شدند.

در ویسکانسین ، رئیس کمیسیون انتخابات ایالتی خواستار رسانه ها شد تا ادعاهای ترامپ در مورد تقلب در انتخابات را به عنوان یک موضوع جدی – متوقف کنند و با آنها به عنوان یک دیوانه بی اساس و عواقب بالقوه خطرناک برای دموکراسی آمریکا رفتار کنند.

تماشا کنید | دیدار ترامپ با قانونگذاران میشیگان:

دونالد ترامپ در تلاش است تا نتایج انتخابات ایالت را از بین ببرد ، با قانونگذاران جمهوری خواه میشیگان دیدار می کند – آخرین تلاش در یک کارزار انتخاباتی با هدف تضعیف دموکراسی است. 2:10

“ما صدها و صدها تماس داشتیم”

آن جیکوبز ، رئیس کمیسیون انتخابات ویسکانسین ، در مصاحبه با سی بی سی نیوز گفت که تیم وی تحت فشارهای بی وقفه قرار دارد.

جاکوبز ، یک دموکرات ، که به طور موقت کمیسیون دو حزب را رهبری می کند ، گفت: “کارکنان ما تهدید شده اند.” “آنها تهدید به مرگ شده اند. آنها سو abuse استفاده عظیمی از آنها شده است.

“این به نوعی ترسناک است.”

ناظران بازشماری آراots را هنگام بازشماری دست آرا presidential ریاست جمهوری در مرکز ویسکانسین در روز جمعه در میلواکی بررسی کردند. بازشماری مجدد انتخابات ریاست جمهوری در دو ایالت دموکراتیک ویسکانسین از روز جمعه آغاز شد ، در حالی که مبارزات انتخاباتی ترامپ تلاش کرد تا ده ها هزار رای غایب را دور بیندازد که ادعا می شد نباید شمارش می شدند. (Nam Y. Huh / آسوشیتدپرس)

وی گفت صندوق ورودی ایمیلش پر از سو abuse استفاده است. او پیامی را در شبکه های اجتماعی دریافت کرد که در آن به فرزندان و خانه اش اشاره داشت و در پاسخ به گزارشی از شبکه جعلی اخبار One America با اشاره به شکایات ترامپ در مورد روند انتخابات در ویسکانسین اشاره کرد.

پس از پخش اتهامی بی اساس از ایستگاه رادیویی مبنی بر اینکه آژانس وی آراots را در زیرزمین انبار کرده است ، دفتر وی نیز با تماس تلف شد.

این اتهام بی اساس توسط دو نقص نه چندان ناچیز تضعیف شد: این دفتر به هیچ وجه رای گیری نداشت و زیرزمین هم ندارد.

جیکوبز گفت: “ما صدها و صدها و صدها تماس گرفتیم.”

“این نوع مزخرفات این فضای جنون را ایجاد می کند و اساساً یک نهاد دولتی را برای مدتی تعطیل می کند ، که دیوانه است. ما آنجا هستیم تا به رای دهندگان کمک کنیم و به دفتریاران کمک کنیم و همه کارها را انجام دهیم ، و نمی توانیم زیرا کسی فکر می کند ما” پنهان کردن آرا در زیرزمین موجود نیست. ”

در پنسیلوانیا ، کمیسر جمهوریخواه فیلادلفیا ، آل اشمیت ، که در آنجا انتخابات را اداره می کند ، گفت که تهدید به مرگ، هم.

آل اشمیت ، مسئول انتخابات فیلادلفیا ، راست ، یک جمهوری خواه ، می گوید که تهدیدات زیادی را دریافت کرده و واکنش به انتخابات “نابسامان” است. (مت اسلوکوم / آسوشیتدپرس)

وی گفت: “از داخل به بیرون نگاه می شود ، همه چیز بسیار آشفته است.” 60 دقیقه.

“[We’re getting] به دفاتر ما تماس می گیرد و به ما یادآوری می کند که این اصلاحیه دوم است. افرادی مانند ما …. برای شمارش آرا – در دموکراسی. ”

“شما باید با یک تیم شلیک روبرو شوید”

در جورجیا ، مقام ارشد انتخابات ، یک جمهوری خواه ، به دلیل گفتن عادلانه بودن انتخابات مورد حمله اعضای زیادی از حزب خود قرار گرفته است.

وزیر امور خارجه براد رافنسپرگر گفت ، به عنوان یک جمهوری خواه ، از نتیجه انتخابات ناامید شده است اما کار خود را انجام می دهد – که شامل ادعای بی اساس است.

وی به یکی از شرکتهای وابسته به فاکس گفت که آنچه تهدیدکننده است ورود تهدید به تلفن همراه همسرش است.

ایستگاه ، فاکس 5 ، برخی از آن پیام ها را به دست آورد و چند مورد از آنها را چاپ کرد ، مانند: “بهتر است این بازشماری را کوتاه نکنید. زندگی شما به آن بستگی دارد” و “شوهر شما لیاقت این را دارد که با یک تیم شلیک روبرو شود” ، و ” رافنسگرها باید به اتهام خیانت و اعدام در معرض محاکمه قرار گیرند. “

هیچ یک از این رویدادها نتیجه واقعی انتخابات را تغییر نمی دهد: این که دوره ریاست جمهوری ترامپ طی 9 هفته به پایان خواهد رسید و بایدن از 20 ژانویه دفتر را به عهده خواهد گرفت.

با وجود این ، بعد از ظهر جمعه این مقدار مورد تأکید قرار گرفت فشار ترامپ، مقامات جورجیا پس از اتمام ممیزی نزدیک به پنج میلیون رأی گیری نتایج خود را تصدیق کردند و بایدن را با نزدیک به 13000 رأی برنده اعلام کردند.

وزیر امور خارجه جورجیا ، برد رافنسپرگر ، جمهوری خواه ، هنگام انتقاد از طرف حزب خود ، تهدید شده است. با این وجود ، وی نتایج انتخابات را در روز جمعه در ایالت خود تأیید کرد و بایدن را به عنوان برنده تأیید کرد. (اتاق داستین / رویترز)

ناظران ترس از تهدیدهای روند دموکراتیک را افزایش می دهند

بایدن در شرف شکست ترامپ با تقریبا شش میلیون رأی و با اختلاف آشکار 73 رأی در کالج انتخاباتی است.

اما تعدادی از ناظران سیاسی ابراز نگرانی کرده اند. آنها فقط با افزایش صراحت ترس فقط در گذشته ابراز داشته اند اشاره به، یا به عنوان یک ذکر شده است فرضی و احتمال از راه دور: ممکن است دموکراسی آمریکا در خطر باشد.

نظرسنجی ها، پیش بینی کنندگان انتخابات و سابق مقامات دولتی آژیرهای غیرمعمول با صدای بلند به صدا در می آیند.

در مصاحبه ای از یک مقام ارشد دیرینه در جامعه اطلاعاتی ایالات متحده که در کاخ سفید ترامپ کار می کرد ، س wasال شد که اگر این وقایع در کشور دیگری رخ دهد و وی در حال جلسات توجیهی رئیس جمهور بود ، چه می گفت

سو گوردون به NPR گفت: “اگر این یک دموکراسی ادعایی بود ، من فکر می کنم می گفتیم که دموکراسی در لبه دار است.”

“اگر من در این مورد به رئیس جمهور توضیح می دادم ، در این لحظه از زمان … و من اتفاقاً در بیضی قرار گرفتم [Office]، من می گفتم ، “آن را متوقف کنید.”

تماشا کنید | بایدن با برنامه انتقال ادامه می دهد:

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده در تلاش است تا خود را برای چالش کنترل COVID-19 آماده کند ، اما دونالد ترامپ هنوز هم می گوید که وی در انتخابات پیروز شد و دولت او با تیم انتقال بایدن همکاری نخواهد کرد. 2:01

وی گفت این شکست باعث ضعیف تر شدن ایالات متحده در داخل و خارج کشور خواهد شد. وی گفت ، ترامپ درحق حق خود است که درباره ادعاهای کلاهبرداری تحقیق کند ، اما باورهای جمهوری اسلامی را از بین نبرد.

گوردون با بیان اینکه اقدامات ترامپ برای دستیابی به اهداف کشورهایی است که مدتهاست سعی در تضعیف ایمان آمریکایی ها به سیستم خود دارند ، گفت: “دیگر از پیشنهادات دشمنان ما دست بردارید”: دشمنان ما اکنون می توانند آرام بنشینند.

جوشوا داگلاس ، استاد حقوق در دانشگاه کنتاکی که تحقیق می کند و قانون انتخابات را تدریس می کند ، به آسوشیتدپرس گفت که او نگران است که برخی از جمهوری خواهان نمی توانند این احتمال را داشته باشند که به طور قانونی این انتخابات را از دست داده اند.

وی گفت: “ما به هنجارهای دموکراتیک وابسته هستیم ، از جمله اینکه بازندگان شکست را با مهربانی می پذیرند.” “به نظر می رسد که در حال خراب شدن است.”

کالین مک کالو در یک تجمع ترامپ در مقابل تالار شهر دالاس در تاریخ 14 نوامبر یک تابلو برگزار می کند و یکی از نکات گفتگوی ترامپ را تکرار می کند: اینکه دموکرات ها انتخابات 3 نوامبر را با اجازه دادن به نامه های پستی و سایر رای های غایب “دزدیدند” شمرده شده (LM Otero / آسوشیتدپرس)