جراحی لیفت شقیقه !

در طول مشاوره ، جراح به شما نشان می دهد که چگونه دغدغه های تان مورد توجه قرار گرفته و بهترین راه حل برای شما مورد بحث قرار می گیرد. ارزیابی ها و دغدغه های شخصی خود شما نیز مورد بررسی و بحث قرار می گیرد. از آنجایی که بخیه ها در خط پیشانی پنهان می باشند ، بسیاری از بیماران قادراند قبل از کشیدن بخیه ها ، به کار خود بازگردند. یکی از سوالات شایع در میان افراد متقاضی این است که چه افرادی کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت شقیقه هستند؟

برای انجام این جراحی ممکن است از بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی استفاده شود. این روش به طور کلی با بیهوشی عمومی انجام می شود اما گاهی اوقات می تواند با بی حسی موضعی نیز انجام شود. دکتر محسن فدایی لیفت شقیقه را بصورت سرپایی و با استفاده از آرام بخش یا بی حسی موضعی و یا تحت بیهوشی انجام می دهد. لیفت شقیقه که تحت عنوان لیفت خط ابرو نیز شناخته می شود ، یک روند جراحی پلاستیک می باشد که برای بالا کشیدن قسمت بیرونی ابروها ، کاهش دادن خطوط پنجه کلاغی و سفت کردن ناحیه اطراف شقیقه ها انجام می پذیرد.

افرادی که مایل به کاهش دادن تاثیرات مشهود پیری هستند. هزینه این روش از جراحی کمتر است، چون نیازی به بیمارستان و دکتر بیهوشی و حتی بستری در بیمارستان هم ندارد. تنوعات متعددی از جراحی ليفت شقيقه وجود دارد که شامل لیفت منحصراً پوست می باشد که به بیمارانی که آویختگی پوست آن ها کمتر است ، اختصاص داده می شود. ماندگاری لیفت شقیقه به میزان خیلی زیادی بستگی به روش آن دارد.

لیفت شقیقه که به آن لیفت تمپورال (Temporal Lift) نیز میگویند یک جراحی زیبایی است که از روش معمول لیفت صورت کمتر تهاجمی است. ازآنجاییکه جراحی فقط یکبار انجام میشود و نیازی به تمدید ندارد، در طولانیمدت هزینه آن نیز کمتر از روشهای غیر لیفت شقیقه در مشهد جراحی خواهد بود. این روند جراحی زیبایی را می توان با برش های کوچک تر که به خوبی در خط پیشانی پنهان می شود ، انجام داد ؛ چون این امر باعث ریکاوری آسان تر و جای زخم کمتر می شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیفت شقیقه تبریز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.