جورجیا گزارش نتایج بازشماری مجدد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را منتشر می کند

مقامات انتخاباتی جورجیا انتظار دارند روز پنجشنبه گزارشی درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری منتشر کنند و آنها بارها اعلام کرده اند که انتظار دارند این انتخابات برتری قاطع جو بایدن دموکرات نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه را تأیید کند.

تعداد آرا hand حدود 5 میلیون رأی از ممیزی مورد نیاز قانون جدید ایالت ناشی می شود و در پاسخ به مشكلات مشكوك نتایج ایالت یا درخواست بازشماری رسمی نیست. این ایالت تا روز جمعه فرصت دارد نتایجی را که توسط شهرستانها تأیید و ارسال شده اند ، تأیید کند.

قرار بود شهرستان ها تا ساعت 11:59 بعد از ظهر چهارشنبه شمار شماری را به پایان برسانند. گابریل استرلینگ ، که نظارت بر اجرای سیستم رای گیری جدید این ایالت را برعهده داشت ، گفت که انتظار دارد وزیر امور خارجه گزارشی درباره نتایج تا ظهر پنجشنبه ارائه دهد.

هنگامی که ایالت نتایج انتخابات را تأیید کرد ، در صورت شکست حاشیه در 0.5 درصد ، مبارزات انتخاباتی دو روز فرصت دارد تا درخواست بازشماری کنند. استرلینگ گفت که این بازشماری با استفاده از اسکنرهایی که آرا را می خوانند و جمع بندی می کنند ، انجام می شود.

براد رافنسپرگر ، وزیر امور خارجه ، انتخاب مسابقه مورد حسابرسی را بر عهده داشت و وی گفت که رقابت ریاست جمهوری به دلیل اهمیت و اختلاف زیاد کاندیداها ، بیشترین معنا را داشت. به دلیل همین حاشیه کم ، رافنسپرگر گفت که بازشماری کامل دستی ضروری است.

ناظران در جریان بازشماری آرا President رئیس جمهور در روز گذشته توسط کاب کانتی ، تماشا می کنند. مقامات انتخاباتی در جورجیا گفته اند که انتظار دارند گزارش بازشماری آرا ، برتری تند جو بایدن دموکرات نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه را تأیید کند. (جان آمیس / آتلانتا ژورنال و قانون اساسی / آسوشیتدپرس)

بایدن با شرکت در لیست دستیاران ، ترامپ را با اختلاف حدود 14000 رای رهبری کرد. استرلینگ گفت: آرا unc قبلاً بدون شمارش در چهار شهرستان هنگام شمارش دست کشف شده است ، این حاشیه را به حدود 12،800 کاهش می دهد.

سایر شهرستانها با محاسبه دست خود تفاوتهای جزئی در نتایج یافتند و مقامات انتخابات ایالتی بطور مداوم گفته بودند که انتظار می رود.

آسوشیتدپرس در جورجیا ، جایی که بایدن حدود 0.3 درصد ترامپ را رهبری کرد ، برنده اعلام نکرده است. در گرجستان قانون بازشماری اجباری وجود ندارد ، اما قانون ایالت این گزینه را برای نامزد عقب افتاده درصورتی که حاشیه کمتر از 0.5 درصد باشد ، فراهم می کند. این روش AP است که نژادی را که – یا احتمالاً وجود دارد – منوط به بازشماری نمی داند.