خرید جدیدترین سیستم ردیابی و Gps ماشین

پارسال دنده های 1 و 2 خوب جا نمیرفت و با کارت طلایی دیسک و صفحه کلاچ عوض شد و تا حدود زیادی مشکل حل شد (البته هنوزم مثل قبلش روان نشده). پارسال خطای برقی روی صفحه کیلومتر اومد که بردم نمایندگی با کارت طلایی کل دسته سیمها رو کامل عوض کردند!

صفحه دیسک های ترمز عقب رو چهار ماه پیش عوض کردم (البته تقصیر خودم بود که با ترمز دستی بالا مسافت زیادی رو طی کرده بودم). برخی از شرکت ها از این تکنولوژی برای محاسبه دقیق مقدار هزینه خدمات بر اساس مسافت و زمانی که خودرو طی میکند استفاده می کنند. ردیاب GPS خودرو gps ضد سرقت خودرو چگونه کار میکند؟

نام دیگر gps خودرو موقعیت یاب است. موقعیت یابی LBS به دقت GPS نمی باشد و تنها برای پیدا کردن محدوده بکار میرود.لازم به ذکر است که داده های دریافتی از ماهواره های GPS بر پایه معادلات ریاضی بوده و برای پایش و تحلیل این معادله ها حتما نیاز به یک سرور مقصد بخصوص(سرور پایش) هست که اکثر ارائه دهندگاه این تکنولوژی در ایران از سرورهای چینی و اروپایی برای پایش این اطلاعات به کار میبرند.این شرکت با استفاده از تمام اطلاعات و سابقه و افراد مجرب اقدام به احداث سرور های بومی با تمامی امکانات کرده که در سطح منطقه ای نمونه و قابل توجه می باشد.امروزه ردیاب های ماهواره ای جایگزین مناسب و مطمئن برای دزدگیرهای خودرو هست که ردیابهای این شرکت علاوه بر اعلام موقعیت دقیق خودرو دارای امکانات متعدد بازدارنده از سرقت خودرو می باشد که بدون محدودیت جغرافیایی عمل کرده و صاحب خودرو را از هر فاصله ای نسبت به عمل انجام شده بر روی خودرو مطلع خواهد کرد.

همچنین اگر بتوانید ردیاب را در داخل یا زیر داشبورد نصب کنید، میتوانید آن را از دید همه مخفی کنید. و مدیریت دستگاه را انتخاب و سپس روی تنظیمات دستگاه کلیک کنید. پس از اینکه ردیاب خودرو را نصب کردید باید اپلیکیشن آن را هم روی گوشی موبایل خود نصب کنید و یا از طریق کامپیوتر عمل کنید،( قبل از خرید مطمئن شوید شرکت ارایه دهنده ردیاب ، نرم افزار اندروید و IOS مخصوص گوشی شما را ارایه می دهند).سپس بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی خود می توانید خودروی خود را کنترل نمایید.