دادخواست های انتخاباتی ترامپ در سال 2020 ، توضیح داده شد

رئیس جمهور دونالد ترامپ هنوز هم شانس جمع آوری بیش از 270 رأی کالج انتخاباتی و کسب دوره دوم را دارد ، اما مبارزات انتخاباتی وی پیش از این پیشنهاداتی را برای به چالش کشیدن نتایج ایالت آغاز کرده است.

تلاش های مبارزات انتخاباتی ترامپ عمدتاً به کشورهایی متمرکز است که وی در حال عقب نشینی است در حالی که نادیده گرفته می شود به مناطقی که “سراب آبی” موقت وجود دارد – یعنی ایالت هایی که گزارش اولیه نشان می داد نامزد دموکرات جو بایدن برتری دارد اما اکنون برای ترامپ پیش بینی می شود ارائه قابل توجه آرا ، از جمله آرای غیابی.

دموکرات ها و مبارزات انتخاباتی بایدن چالش های حقوقی را به سخره گرفته اند و به نظر نمی رسد که تاکنون اقدامات دادگاه تاثیری بر نتیجه انتخابات داشته باشد.

به طور کلی ، تلاش ها برای جلوگیری از شمارش آرا not هنوز افزایش نیافته است و یا بحث برای شفافیت بیشتر در نظارت بر روند جدول بندی آرا.

در مصاحبه ای روز پنجشنبه در MSNBC ، استاد حقوق استنفورد ، ناتانیل پرسیلی آن را “استراتژی قبل از دادرسی” توصیف کرد زیرا هنوز نتایج ایالت برای هفته ها به طور رسمی تأیید نشده است.

پرسیلی با اشاره به یک نقطه لکه دار بدنام در انتخابات سال 2000 رقابت شده بین جمهوریخواهان جورج دبلیو بوش و ال گور دموکرات گفت: “در حال حاضر ما نمی دانیم” چادر آویزان “انتخابات 2020 چه خواهد شد.

در اینجا نگاهی می اندازیم به برخی از سوالاتی که کمپین ترامپ در تلاش است تا آنها را مطرح کند و اینکه آیا ممکن است تأثیری داشته باشد.

گرجستان

دادخواست مبارزات انتخاباتی ترامپ که در شهرستان چاتم برگزار شد و از قاضی خواستار اطمینان از پیروی از قوانین ایالتی در آراots غایب شد ، صبح پنجشنبه منتفی شد.

WATCH پروفسور حقوق هاروارد می گوید تلاش های ترامپ تاکنون مانند “سلام مری” به نظر می رسد:

نیک استفانوپلوس ، استاد حقوق ، در مورد چالش های قانونی پیرامون نتیجه انتخابات ایالات متحده ، معتبر بودن آنها ، در صورت تغییر نتیجه و تصمیم گیری در دادگاه عالی بحث می کند. 2:16

این دادخواست باعث ایجاد نگرانی در مورد 53 رای غایب شده بود که به گفته ناظران نظرسنجی بخشی از دسته اصلی آرا نبوده است. مقامات انتخابات شهرستان شهادت دادند که هر 53 رای به موقع دریافت شده است.

ترامپ در گرجستان با داشتن دهها هزار برگ آرا هنوز شمارش آراable قابل توجهی دارد اما هنوز غیرقابل عبور نیست.

میشیگان

آسوشیتدپرس پیش بینی کرد که 16 رای کالج انتخاباتی میشیگان به بایدن ، با طرح دعوی مبارزات انتخاباتی ترامپ ، مبنی بر اینکه وزیر خارجه ، جوزلین بنسون ، دموکرات ، اجازه شمارش آراots غایب را بدون تیم های ناظران دو حزب و همچنین رقیبان داده است.

WATCH l شکستن اوضاع در میشیگان:

وکیل دادگستری انتخابات ، ادعای مبارزات انتخاباتی ترامپ مبنی بر عدم دسترسی معنادار به شمارش آرا Mich میشیگان ، که اساس دادخواست امروز آن است ، را زیر سال برد. 3:56

نیک استفانوپلوس ، استاد حقوق هاروارد در مصاحبه ای با سی بی سی نیوز ، آن را “یک دادخواست کوچک و کوچک” خواند.

وی گفت: “اگر به شکایت نگاه کنید ، فوق العاده محدود است.” “این ادعا این است كه یك ناظر جمهوری خواه خاص از یك شهرستان روستایی به دسترسی مورد نظر خود دسترسی پیدا نكرده است. هیچكدام از این موارد تعداد آرا را تهدید نمی كند.”

پیشنهادات بعد از ظهر پنجشنبه رد شد.

بایدن با شمارش 99 درصد آرا ، حدود 150،000 نفر را در شمارش آرا ترامپ رهبری می کند.

نوادا

مبارزات انتخاباتی ترامپ روز پنجشنبه در لاس وگاس گفت که در اواخر روز شکایتی را مطرح می کند که هزاران نفر را رأی داده اند که دیگر در این ایالت زندگی نمی کنند.

این کمپین قبلاً در دو تلاش برای جلوگیری از شمارش آرا vote غیرحضوری در شهرستان کلارک ناموفق بوده است.

شش رأی انتخاباتی این ایالت همچنان در دسترس بود که بایدن بیش از 11000 رأی داشت.

پنسیلوانیا

جانشین مدیر ستاد انتخاباتی جاستین کلارک گفت ، همانند میشیگان ، جانشینان ترامپ در مورد دسترسی در مکان های مختلف بحث کرده اند ، در حالی که همچنین به دنبال مداخله در پرونده پنسیلوانیا در دیوان عالی کشور هستند که به بررسی آرا ball گرفته شده تا سه روز پس از انتخابات می پردازد ، . پیشنهادات قبل از انتخابات برای انجام این کار پس از آنکه ایالت تلاش کرد گزینه های رأی گیری را در طی بیماری همه گیر COVID-19 ارائه دهد ، رد شد.

رئیس جمهور در پنسیلوانیا پیشتاز است اما با شمارش آراots از طریق پست دیگر ، حاشیه وی در حال کاهش است. CNN گزارش داد ، تقریباً 30،000 برگه رای گیری در کشور آلژنی تا روز جمعه شمرده نخواهد شد ، زیرا اختلاف نظر درباره یک مسئله چاپ در دادگاه های آنجا است.

ویسکانسین

ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین اعلام کرد که خواستار بازشماری مجدد در ویسکانسین است. مدیر کمپین بیل استپین بدون اشاره به جزئیات “بی نظمی در چندین شهرستان ویسکانسین” را ذکر کرد.

یک قانون اخیر ایالتی اجازه می دهد که بازشماری مجدد توسط کاندیدایی با آرا vote کمتر از یک درصد انجام شود. با توجه به گزارش همه حوزه ها ، بایدن 0.6 درصد رشد کرده است.

گفته شد ، شهرستانها روند بررسی خود را از 17 نوامبر ادامه می دهند و ایالت نتایج آن را تا 1 دسامبر تأیید نمی کند. اگر حاشیه دانشکده انتخاباتی بایدن بیشتر از 20 باشد ، این سوال قابل بحث است – ویسکانسین 10 رای انتخاباتی را برای برنده – یا اگر ترامپ برنده شده است.

در همسایه مینه سوتا ، پیشنهاد بازشماری آرا توسط آل فرانکن در یک مسابقه سنا در سال 2008 پس از تماس اولیه موفقیت آمیز بود و منجر به تغییر بیش از 500 رأی شد. در حال حاضر برتری بایدن در ویسکانسین بیش از 20 هزار رای است.

دادگاه عالی چطور؟

در شب انتخابات ، ترامپ پیشنهاد کرد که می توان با شمارش آرا در دادگاه عالی آمریکا رسیدگی کرد. از نظر برخی از کارشناسان قانون انتخابات ، خواستار مداخله دیوان عالی در این مرحله ، اگر نه عجولانه باشد ، زودرس به نظر می رسد.

شکایت های اخیر مبارزات انتخاباتی ترامپ در دادگاه ایالتی تشکیل شده است که شامل چالش های ایالتی تحت قوانین ایالتی است. برای رسیدن به دادگاه عالی ، آنها باید یک مسئله حقوقی فدرال یا یک مسئله قانون اساسی را پیدا کنند.

“دیوان عالی کشور نمی خواهد خیلی درگیر اختلافاتی شود که نمی تواند واقعاً نتیجه انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد ، بنابراین مگر اینکه یکی از این ایالت ها واقعاً نزدیک شود و مگر اینکه یک چالش حقوقی قابل قبول با آرا زیادی وجود داشته باشد … من نمی گویم استفانوپولوس گفت: “فکر نمی کنیم دادگاه عالی بخواهد این را با یک تیر 10 فوت لمس کند.”

یک پرونده باید از ایالتی به دادگاه بیاید که نتیجه آن برنده انتخابات باشد.

“از این لحظه [though things can change] به نظر نمی رسد که هر یک از این دو شرط برآورده شود. “

دادگاه عالی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 که با تصمیم گیری به پایان رسید ، منجر به ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش شد.

WATCH l احتمال ناچیز یک پرونده Pa می تواند به دادگاه عالی برسد:

استیو مولروی ، استاد دانشگاه دانشگاه ممفیس می گوید که شمارش مجدد آرا در ایالات متحده امری عادی است اما متوقف کردن شمارش آرا در هر ایالت مانع قانونی قابل توجهی برای رئیس جمهور دونالد ترامپ خواهد بود. 6:35

استیو مولروی ، استاد حقوق در دانشگاه ممفیس ، به سی بی سی نیوز گفت که برخی از قضات محافظه کار در رای اخیر دادگاه پنسیلوانیا در 28 اکتبر ، شکاف پرونده احتمالی دادگاه عالی را در جاده باز کردند. که با تمدید رای گیری غیرحضوری ، ایالت “آنچه قانون اساسی آمریکا را به عنوان اختیارات عمومی قانونگذاران ایالتی برای تخصیص نحوه شمارش آرا elect انتخابات ریاست جمهوری و دانشکده انتخاباتی تصرف می کند ، غصب می کند.”

“اکنون ، این نظریه فقط در سال 2000 در بوش علیه گور به سه قاضی رسیدگی کرد و واقعاً مورد توجه قرار نگرفت ، اما در هفته های اخیر در نظرات مختلف ، هر دو دادرس [Brett] کاواناو و [Samuel] آلیتو پیشنهاد کرده است که آنها برای احیای آن آزاد هستند. “

مولروی گفت: “من فکر نمی کنم که در این حالت احتمال وقوع آن وجود داشته باشد – چندین دلیل وجود دارد که پنسیلوانیا بهترین وسیله نقلیه نیست ، اما این حداقل چیزی است که مردم باید مراقب آن باشند.” ، نویسنده بازنگری در قانون انتخابات ایالات متحده.

چنین حکمی در واقع رای دهندگان ایالتی را مجازات می کند. وی گفت: “رأی دهندگان پنسیلوانیا و” به طور قانونی ، هنگام انتخاب رأی دادن توسط “احكام دادگاه عالی پنسیلوانیا و همچنین اخیراً دادگاه عالی آمریكا” راهنمایی شدند.

ترامپ تا کجا خواهد برد؟

ال گور دموکرات خواستار بازشماری مجدد در سال 2000 شد و دادگاه عالی علیه او رأی داد ، بوش با کمی بیش از 500 رأی بر فلوریدا پیروز شد.

برخی از کارشناسان حقوقی در آن زمان استدلال می کردند که گور هنوز راههای قانونی برای پیگیری دارد ، اما وی تصمیم گرفت که روز بعد از تصمیم دادگاه عالی استعفا دهد.

شواهد اندکی وجود دارد که ترامپ به همان اندازه قابل قبول خواهد بود – در طول مبارزات انتخاباتی ، او هیچ قول واضحی برای قبول یک باخت نزدیک در انتخابات نداد. حتی پس از پیروزی در سال 2016 ، ترامپ اتهاماتی بی اساس به “میلیون ها” رای غیرقانونی به هیلاری کلینتون رأی داد و کمیسیونی را برای تحقیق درباره آن تشکیل داد که بعداً بی سر و صدا بسته شد.

“ایده خوبی نیست که سعی کنید در انتخابات از نظر فنی عجیب و غریب از زمانی که تمبر روی پاکت بود پیروز شوید. [Trump] ممکن است کاملا تمیز و مشروع آن را لایق باشد [through the electoral college] و برخی از این تاکتیک های دیگر ممکن است هدف او را تضعیف کند “. دیوید شریبمن ، استاد سیاست عمومی در دانشگاه مک گیل گفت.

هواداران ترامپ در دفاتر ایالتی جورجیا ، میشیگان ، نوادا و پنسیلوانیا گرد هم آمده اند اما مشخص نیست که اگر بایدن بیش از ایالت کافی برای پاکسازی نوار 270 رأی انتخاباتی را بدست آورد ، اعتراضات گسترده ادامه خواهد یافت.

کارت وحشی نهایی: اگر پس از تأیید نتایج توسط ایالت ها ، حاشیه کالج های انتخاباتی کاملاً تیغ باشد ، دادستان کل ویلیام بار می تواند راهی برای وزارت دادگستری پیدا کند تا درگیر موضوعی شود که در حال حاضر یکی از مبارزات انتخاباتی است. بار هم در شهادت و هم در مصاحبه های امسال گفته است که او معتقد است رای گیری از طریق پست بسیار چشم انداز تقلب را افزایش می دهد.