در شیفت لرزه ای ، برادران وارنر برای پخش همه فیلم های 2021 در ایالات متحده اقدام می کنند

در بیشترین تغییر لرزه ای توسط یک استودیوی هالیوود هنوز در هنگام شیوع همه گیر ، برادران وارنر تصاویر روز پنجشنبه اعلام کرد که تمام فیلم های سال 2021 خود – از جمله یک ماتریس فیلم سینما، گودزیلا در برابر کنگ و اقتباس از لین-مانوئل میراندا در ارتفاعات – همزمان با بازی در HBO Max در سینما پخش خواهد شد.

در میان تغییرات بی شمار برنامه انتشار که توسط همه گیری ایجاد شده است ، هیچ استودیویی به طور کامل از جریان به عنوان یک حلقه زندگی استقبال نکرده است. اما پس از ناامید کننده فروش بلیط داخلی برای اصول، و با بسته شدن اکثر سالن های نمایش ایالات متحده ، برادران وارنر به یک مدل توزیع ترکیبی روی خواهند آورد. اولین فیلم ها به طور همزمان در سینماها و HBO Max در ایالات متحده آغاز به کار می کنند پس از یک ماه ، پخش آنها متوقف می شود و فقط در سالن ها به بازی ادامه می دهند.

برادران وارنر کانادا گفت ، از آنجا که HBO Max فقط در ایالات متحده در دسترس است ، در کانادا فیلم های این استودیو به طور تئاتر همراه با دیگر مناطق جهان آغاز می شود.

این حرکت برادران وارنر را دنبال می کند. ‘ تصمیم برای قرار دادن Wonder Woman 1984 در دسامبر آینده در HBO Max علاوه بر نمایش در سینماها. اگر این محور موج های بزرگی را در صنعت به وجود آورد ، اعلامیه روز پنجشنبه احتمالاً هالیوود را تا حد زیادی درگیر خواهد کرد. این تصدیق می کند که هر بازگشت کامل برای سالن های نمایش هنوز یک سال یا بیشتر فاصله دارد.

آن سارنوف ، مدیر ارشد استودیوی وارنر مدیا در بیانیه ای گفت: “هیچ کس بیشتر از ما نمی خواهد فیلم به صفحه نمایش برگردد.” “ما می دانیم که محتوای جدید مایه حیات نمایشگاه تئاتر است ، اما ما باید این واقعیت را تعادل بخشیم و نشان دهیم که اکثر سینماهای ایالات متحده احتمالاً با ظرفیت کمتری در طول سال 2021 کار می کنند.”

تپه، میدان خودکشی و بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد

برادران وارنر آن را “یک برنامه منحصر به فرد یک ساله” خواندند. این استودیو طی دهه گذشته به طور کلی در میان دو استودیوی برتر از نظر بازار رتبه بندی شده است – که اخیراً فقط توسط والت دیزنی کوتوله شده است. فروش فیلم های وارنر به طور معمول سالانه 1.5-2 میلیارد دلار فروش بلیط در آمریکای شمالی دارد – هزینه زیادی برای جبران مشترکان HBO Max. سخنگوی شرکت برادران وارنر تأیید کرد که فیلم ها بدون هیچ گونه هزینه دیگری در اختیار مشترکان قرار می گیرند.

برادران وارنر. ‘ تابلو 17 فیلم 2021 شامل بسیاری از فیلمهای برتر سال از جمله است تپه، جوخه خودکشی، تام و جری، The Conjuring: The Devil مرا وادار به انجام این کار می کند، شاه ریچارد و یهودا و مسیح سیاه.

اقدام برادران وارنر فقط باعث می شود که درد غرفه داران بیش از پیش حاد شود. در بیشتر سالهای سال که بسته شده بود ، سینماها در اواخر تابستان به سراسر کشور بازگشایی شدند ، مگر در برخی از مکان های مهم ، از جمله لس آنجلس و نیویورک. اما با به تعویق افتادن بیشتر اکران های مهم و افزایش موارد ویروس ، از آن زمان حدود 60 درصد سالن های نمایش دوباره بسته شده اند. Regal Cinemas ، دومین زنجیره بزرگ کشور ، تمام درهای خود را بسته است. انجمن ملی دارندگان تئاتر روز پنجشنبه بلافاصله توضیحی نداد.

در زمان مدیر اجرایی جیسون کیلار ، رئیس سابق هولو ، WarnerMedia متعلق به AT & T اخیراً سازماندهی مجدد شد تا سرویس پخش جریانی خود را بیشتر در اولویت قرار دهد. او به شدت برای تقویت HBO Max حرکت کرده است ، حتی اگر این کار به قیمت بازار تئاتر تمام شود.

کیلار در بیانیه ای گفت: “محتوای ما بسیار ارزشمند است ، مگر اینکه روی قفسه ای نشسته باشد و توسط کسی دیده نشود.” “ما معتقدیم که این روش در خدمت طرفداران ما است ، از غرفه داران و فیلمسازان پشتیبانی می کند و تجربه HBO Max را افزایش می دهد و برای همه ارزش ایجاد می کند.”