ردیاب افراد GR600، حرفه ای ترین ردیاب شخصی بدون نصب

اما مراقبت از این کوچولوهای دوست داشتنی یک راه حل دارد: ردیاب حیوانات یک دستگاه کوچک و کم حجم است که روی قلاده و گردنبند حیوان نصب میشود و میتوان رفت و آمد آنها را رصد و حتی یک حصار جغرافیایی برای آنها تعریف کرد. این ردیاب ها با وصل شدن به قلاده حیوانات میتوانند موقعیت لحظه ای حیوان را به ما اطلاع دهند و همچنین امکان گم شدن ردیاب به دلیل وصل شدن به قلاده بسیار کم می شود .

اما پیشنهاد میکنیم اگر به ردیاب خودرو نیاز دارید، حتماً محصولی مانند جی پی اس و دزدگیر ماهواره ای GR230 را خریداری نمایید. اما دستگاه های مخصوص حیوانات خانگی برای یقه و بصورت قلاده ای ساخته شده اند. مشابه با دیگر محصولات موجود در مجموعه جی پی اس خودرو، برای ردیاب شخصی GR600 نیز بازه زمانی یکسالهای بهمنظور گارانتی و پشتیبانی خدمات پس از فروش در نظر گرفتهشده است. در تولید این نوع ردیاب به استفاده از تکنولوژی های LBS و A-GPS نیز پرداختهشده است تا فرایند مکانیابی با دقتی بالا انجامشده و حتی در صورت نبود پوشش دهی مناسب شبکه ارتباطی امکان ردیابی برای شما فراهم باشد.

این نوع جی پی اس شخصی با ابعاد کوچک و بسیار مناسب، دقت ردیابی بالا و داشتن دکمه s.o.s پاسخگوی نیاز شما به یک ردیاب حیوانات خانگی هارمن مدل do10 ردیاب است. ردیاب کوچک و قوی GR600 بهمنظور داشتن کاربردهای گسترده دارای قابلیت آهنربایی نیز هست. شاید مهمترین کاربرد ردیاب حیوانات جهت استفاده برای حیوانات خانگی نظیر سگ ها و گربه ها باشد و به دلیل علاقه روز افزون ما به حیوانات کمتر کسی شاید آرزوی داشتن حیوان خانگی را نداشته باشد، و شاید به علت نگهداری سخت آنها از این کار پشیمان شده باشد .

گروهی دیگر از افراد نیز وجود دارند که از پرنده های گران قیمت و نایابی نگهداری می کنند و حفظ امنیت هر یک از آنان را بسیار مشکل می دانند. فروشنده ها به دلیل تعداد زیاد حیوانات شاید مشکلات زیادی در نگهداری حیوانات داشته باشند که با استفاده از ردیاب ها می توان تا حد زیادی از این مشکلات کاست .همچنین فروشنده ها می توانند ردیاب ها را به عنوان یک پیشنهاد به خریداران حیوانات ارایه دهند . 1. قابلیت نصب سیم کارت که با کمترین میزان سیگنال هم کار ردیابی را انجام می دهد.