رپر فتی واپ به اتهام قاچاق مواد مخدر به 6 سال زندان محکوم شد

در حالی که دوستان و خانواده به این موضوع نگاه می کردند، فتی واپ، خواننده رپ روز چهارشنبه به خاطر عملکرد خود عذرخواهی کرد و گفت که “دقیقا همان جایی است که من باید باشم”، قبل از اینکه قاضی او را به خاطر بازی در نیویورک به شش سال زندان فدرال محکوم کرد. طرح مبتنی بر قاچاق مواد مخدر

را تله ملکه خواننده رپ که نام قانونی وی ویلی ماکسول است، در آگوست 2022 به اتهام توطئه مواد مخدر که حداقل پنج سال حبس اجباری داشت، اعتراف کرد. این حکم در دادگاه فدرال لانگ آیلند صادر شد.

ماکسول به قاضی منطقه ای ایالات متحده، جوآنا سایبرت گفت: «خودخواه بودن من در غرور، امروز مرا در این موقعیت قرار داد. وکلای او پیشنهاد کردند که او به دلیل مشکلات مالی ناشی از همه‌گیری COVID-19 به فروش مواد مخدر روی آورده است.

ماکسول در اکتبر 2021 به اتهام شرکت در یک توطئه برای قاچاق مقادیر زیادی هروئین، فنتانیل و سایر مواد مخدر به منطقه شهر نیویورک دستگیر شد.

این خواننده رپ متولد نیوجرسی و پنج متهم دیگر متهم به توطئه برای در اختیار داشتن و توزیع بیش از 100 کیلوگرم (220 پوند) هروئین، فنتانیل و کراک بین ژوئن 2019 تا ژوئن 2020 بودند.

ماکسول “مسئولیت را می پذیرد”

دادستان ها گفتند که این طرح شامل استفاده از خدمات پستی ایالات متحده و اتومبیل هایی با محفظه های مخفی برای انتقال مواد مخدر از ساحل غربی به لانگ آیلند است که در آنجا برای توزیع به دلالان در لانگ آیلند و نیوجرسی ذخیره می شود.

ماکسول به توطئه برای توزیع و در اختیار داشتن مواد کنترل شده، که مهمترین اتهام در کیفرخواست علیه او بود، اعتراف کرد و اعتراف کرد که در یک راکت بزرگ قاچاق مواد مخدر شرکت داشته است. این ادعا که فقط مربوط به کوکائین بود، او را از یک حبس ابد بالقوه در صورت محکوم شدن به تمام اتهاماتی که با آن روبرو بود نجات داد.

وکلای ماکسول به حداقل پنج سال زندان امیدوار بودند، در حالی که دادستان ها به دنبال مجازات طولانی تر بودند.

الیزابت مکدونیو، وکیل مدافع، گفت: «این یک روز غم انگیز است. “این یک بچه از پاترسون، نیوجرسی است که موفق شد.”

او گفت ماکسول “مسئولیت رفتار خود را می پذیرد.”

کریستوفر کافرون، دستیار دادستان ایالات متحده، گفت که پیگرد قانونی در مورد شهرت ماکسول به عنوان یک مجری نیست.

کافرون گفت: «متهم در واقع مواد مخدر می فروخت. متهم در واقع کوکائین می فروخت.

سیبرت به ماکسول گفت: “شما کارهای زیادی برای خود دارید. ببینید آیا می توانید آنها را جمع آوری کنید.”

ماکسول پس از اولین تک‌آهنگش که آهنگی ملودیک اما خشن بود، به شهرت رسید تله ملکه، در می 2015 به رتبه 2 جدول 100 بیلبورد داغ ایالات متحده رسید. این آهنگ در مورد یک عاشق صحبت می کند که پشت شماست – حتی اگر این به معنای کمک به شما در آشپزی و فروش مواد مخدر باشد.

او در سال 2016 دو بار نامزد جایزه گرمی شد.