سارا فولر با حضور در تیم فوتبال مردان Vanderbilt تصمیم گرفت تاریخ ساز شود

بازیکن فوتبال زنان سارا فولر روز شنبه لباس وندربیلت را به تن می کند و آماده است تا هنگام بازدید کمودورها از میسوری ، اولین زنی باشد که در یک بازی Power 5 بازی می کند.

سارا فولر ارشد روز جمعه در توییتر نوشت: “بیایید تاریخ را بسازیم” ، در حالی که فوتبالی را در دست داشت ، یک پیراهن فوتبال با یک توپ فوتبال بین پاهایش پوشیده است.

هیچ زنی در یک بازی فوتبال کنفرانس جنوب شرقی یا برای هیچ تیم gridiron قدرت 5 ظاهر نشده است. لیز هیستون در 18 اکتبر 1997 اولین زنی شد که با دو امتیاز اضافی برای ویلامت در NAIA امتیاز گرفت.

کیتی هنیدا اولین زنی بود که در سطح Football Bowl Subdivision با دو امتیاز اضافی برای نیومکزیکو در 30 آگوست 2003 به گل رسید. آوریل گاس دومین بازیکن با امتیاز اضافی برای ایالت کنت در سال 2015 بود. تونیا باتلر اولین زنی بود در 13 سپتامبر 2003 در یک بازی NCAA برای Division II West Alabama یک گل را بزنید.

فولر آخر سال گذشته از ویلی ، تگزاس ، فولور سه سیو انجام داد ، زیرا وندربیلت 3-1 آرکانزاس را در فوتبال زنان ناراحت کرد تا اولین عنوان مسابقات کنفرانس جنوب شرقی این برنامه را از سال 1994 بدست آورد. فولر هر دقیقه مسابقات را بازی کرد و گفت که این یک افتخار است وندربیلت او را به کمک دعوت کرد.

او پشت کلاه خود “Play Like A Girl” را به سر خواهد بست.

فولر گفت: “من فکر می کنم این شگفت انگیز و باورنکردنی است. اما من همچنین سعی می کنم آن را جدا کنم زیرا می دانم این شغلی است که باید انجام دهم و می خواهم به تیم کمک کنم و می خواهم بهترین کاری را که می توانم انجام دهم.” . “کنار گذاشتن آن جنبه تاریخی فقط به من کمک می کند تا روی کارهایی که باید انجام دهم تمرکز کنم. به هر حال نمی خواهم آنها را ناامید کنم.

پروتکل ها و محدودیت های COVID-19 باعث شده مربی درک میسون تعداد محدودی متخصص در برابر میسوری در دسترس باشد. به همین دلیل برای کمک به مربی فوتبال دارن آمبروز کمک کرد.

و اگر او برای کمک فراخوانده شود ، فولر تاریخ را ثبت خواهد کرد.