سیلیکا نام دیگر سیلیکون اکسیدهاست

با توجه به لایهبرداری از پوست، اهمیت استفاده از ضد آفتاب بسیار بیشتر از مواقع عادی است و اکیدا توصیه میشود از ضد آفتاب در زمان درمان با لایه بردار استفاده شود. لازم به ذکر است که کیفیت محصولات مای در سطح بزرگترین برندهای بین المللی است. محصولات MQ ساخته شده از مواد با کیفیت می باشد. با خرید این محصول در تیوپی با حجم ۵۰ میلیلیتر، بهآسانی پوست خود را جوان کرده و شادابی را به آن بازگردانید. از مهمترین آیتمهایی که میتواند در خرید بهترین کرم لایه بردار کمک کننده باشد ، نوع پوست شماست. نوع بسته بندی در بعضی از انواع لایه بردارها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برای استفاده از کرم لایه بردار قوی ابتدا باید نوع پوست و ویژگیهای آن را بشناسید. آلفا هیدروکسی اسید یا AHA : یکی از رایج ترین لایه بردارهای آلفا هیدروکسی اسید، اسید گلیکولیک است که یکی از قوی ترین لایه بردارهای شیمیایی است. بهترین بسته بندی برای این کرم های لایه بردار، بسته بندی پلاستیکی، تیوب آلومینیومی یا بسته بندی پمپی است که اجازه ورود هوا را نمی دهد. تاریخ انقضا محصول را بررسی کنید و مطمئن شوید که بسته بندی پلمپ شده است. استفاده از محصولات لایهبردار بهتر است با مشورت پزشک انجام شود. این لایهبردار دارای یک ترکیب عالی است.

این کرم حاوی ویتامین E است که حکم یک آنتی اکسیدان قوی را دارد و با خنثی کردن اثرات رادیکالهای آزاد مانع از تاثیر مخرب آنها بر روی پوست میشود. این ماده فرم فعال ویتامین C است که با تحریک میزان تولید کلاژن، باعث افزایش استحکام و انعطافپذیری پوست و کاهش چین و چروکها میشود.

با لایه برداری پوست ممکن است کمی التهاب بوجود بیاید که برای جلوگیری از آن، از روغن کالاندولا استفاده شده که علاوه بر خواص آنتی باکتریال، باعث التیام و ترمیم پوست میشود. اگر در مورد خاصیتهای لایه برداری شک دارید یا نمیدانید چه شیوههای ایمن و موثری برای این کار وجود دارد، نگران نباشید. اما وجود آنزیم های طبیعی به عملکرد بهتر این دسته از محصولات کمک می کنند. وجود ۲ درصد لاکتیک اسید باعث افزایش سطح آبرسانی پوست شده و ۵ درصد از آن پوستتان را لایهبرداری میکند؛ پس محصولات مراقبت از پوستی که ادعای لایهبرداری دارند، معمولاً حدود چیزی بین ۵ الی ۱۰ درصد لاکتیک اسید دارند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کرم روشن کننده لایه بردار ثمین ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.