صحنه هایی از بحران مهاجرت آمریکا

فولی در سال‌هایی که این کار را انجام می‌داد، گفت که هرگز به او شلیک نشده است. او گفت که مردم معمولاً تسلیم می شوند و محموله خود را رها می کنند یا به سمت مکزیک می دوند.

فولی گفت که این کار را پس از بحران مالی سال 2008 شروع کرده است. او به عنوان ناظر خدمه ساخت و ساز زندگی مناسبی داشت، اما وقتی کارش تمام شد و حقوقش پایین آمد، آنجا را ترک کرد.

او خانه، دارایی‌هایش را فروخت و اکنون در حفاری‌های مخرب نزدیک مرز زندگی می‌کند، کمک‌های مالی جمع‌آوری می‌کند، کارهایی را انجام می‌دهد که می‌گوید دولت ایالات متحده باید انجام دهد.

او عمیقاً به شدت مخالف دولت است. تحقیر او به گشت مرزی نیز کشیده می شود، که او اصرار دارد علیرغم ادعای اعضای آن، تمام منابع مورد نیاز خود را در اختیار دارد.

او آرزوی منحل شدن اتحادیه و خروج کارکنانش از وسایل نقلیه و دفاتر را دارد و باید در شیفت های یک هفته ای در این مسیرها چادر بزنند و کاری را که او انجام می دهد انجام دهند.

اوه – او در 6 ژانویه 2021 در واشنگتن بود.

به نظر او، آن حمله به ساختمان کنگره آمریکا آسیب کمتری نسبت به اعتراضات جناح چپ داشت، و به طور بالقوه فقط یک پیش نمایش از آنچه در اینجا می آید، در کشوری با شهروندان به شدت مسلح و خشمگین، که میلیون ها نفر از آنها تجربه جنگی دارند، بود.