ضربات سنگین ، تنفس شدیدتر: نمایشگاه تایسون ، جونز جونیور با تساوی 8 دور به پایان رسید

مایک تایسون شنبه شب هنگام بازگشت نماد بوکس 54 ساله به رینگ برای یک مسابقه نمایشگاهی پر جنب و جوش با روی جونز 51 ساله ، نیم نگاهی به اوج نابود کننده خود نشان داد.

هر دو مبارز لحظات چشمگیری را در طول یک مبارزه داشتند که به طور غیررسمی توسط داوران WBC در کنار حلقه برگزار شد. تایسون و جونز هشت دور دو دقیقه ای جنگیدند و هر دو از یک اتفاق کاملاً غیرمعمول در مرکز استیپلز لبخند و ظاهراً سالم بیرون آمدند.

تایسون درباره نمایشگاه سنگین وزن که برای سازمان های خیریه مختلف سرمایه جمع کرد ، گفت: “این بهتر از جنگ برای قهرمانی است.” “ما اکنون انسان دوست هستیم. می توانیم کار خوبی برای دنیا انجام دهیم. ما باید این کار را دوباره انجام دهیم.”

قهرمان سنگین وزن سابق بازگشت جهان به رینگ پس از 15 سال غیبت توجه بین المللی را به خود جلب کرد و آیرون مایک تمام تلاش خود را کرد تا شکلی را که او را به یک اسطوره تبدیل کرده بود به نسل طرفداران بوکس نشان دهد. تایسون جونز را با شلیک های بدنی و مشت مشت مشت در طول یک دوره که لازم بود یک جلسه اسپرینگ باشکوه کاملاً ایمن توسط کمیسیون ورزش ایالتی کالیفرنیا برگزار شود ، برچسب گذاری کرد.

جونز ، قهرمان سابق چهار دسته جهان که به عنوان ماهرترین بوکسور نسل خود شناخته می شود ، گفت: “شلیک های بدن قطعاً ضرر داشت.” “این چیزی است که مشتهایی را که مایک می اندازد ، برد. من با تساوی خونسردم. شاید بتوانیم دوباره این کار را انجام دهیم.”

https://www.youtube.com/watch؟v=UF7hTMMeRv0


جونز با بزرگداشت کوبه برایانت ، اسطوره لیکرز ، با دستکش و تنه به سمت حلقه حرکت کرد ، در حالی که تایسون از تنه های کاملا سیاه خود استفاده می کرد. پس از شکوه سنتی قبل از مبارزه و معرفی مایکل بافر ، قهرمانان 50 نفره هر دو با پرتاب مشت هایی که بازتاب پژواک نخست های با شکوه آنها بود ، بیرون آمدند.

آنها همچنین از داخل به طور مرتب بسته می شدند ، و تنفس گاه به گاه سخت آنها در میکروفون های موجود در صحنه خالی شنیده می شد.

اجراهای هیپ هاپ نیز در صحنه خالی حضور دارند

تفسیرهای شوخ طبعانه تلویزیون هیپ هاپ ، اسنوپ داگ ، از بلندترین صداها در داخل استاپلز بود و او مشتی زنجیر داشت. او گفت: “این مانند دو عموی من است که در کباب پز می جنگند.”

تایسون و جونز عنوان اصلی ترین رویداد بوکس پرداخت از نظر هر سال در سال های گذشته بودند که توسط برنامه شبکه های اجتماعی Triller طراحی شده و درگیری هایی با اجرای هیپ هاپ در یک صحنه خالی برگزار می شود.

برخی از منتقدان این رویداد را به عنوان یک نمایش ضد ورزشی مورد تحسین قرار دادند ، با این حال به نظر می رسید که هر دو تایسون و جونز توانایی خود را با توانایی و ایمنی اداره می کنند. هواداران به وضوح مورد علاقه قرار گرفتند و این نمایش در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

تایسون گفت: “من با چند ضربه خوب به تو ضربه زدم و تو آن را گرفتی.” “به آن احترام میگذارم.”

در رویداد اصلی ، جیک پل ، ستاره یوتیوب ، ناتی رابینسون بازیکن سابق NBA را ناک اوت کرد و در دور دوم اولین مسابقه بوکس طرفدار رابینسون متوقف شد. پاول ، در دومین مبارزه حرفه ای خود ، سه بار ناکاند در برابر رابینسون ، سه بار قهرمان مسابقات NBA Slam Dunk ، ثبت کرد ، قبل از اینکه یک راست کار رابینسون را صاف روی صورت خود قرار دهد و ظاهرا بیهوش شود.


تایسون که سابقه شغلی 50-6 را با دو مسابقه بدون مسابقه به دست آورد ، اولین کمربند قهرمانی خود را در وزن سنگین وزن در سال 1986 به دست آورد و از سال 1990 تا 1987 قهرمان بلامنازع جهان بود. وی پس از محکومیت به تجاوز جنسی در سال 1992 ، سه سال را در زندان گذراند. پس از آزادی ، او قطعاتی از تاج سنگین وزن را در سال 1996 بدست آورد.

تایسون در سال 2005 از بوکس بازنشسته شد و گفت پس از اینکه در یک باخت ناخوشایند به پیتر مک براید ، کارفرما ، استعفا داد ، دیگر “روده جنگ یا قلب” داشت. سرانجام از فشار بی امان ورزش خود ، تایسون به تدریج زندگی خود را صاف کرد ، اعتیاد به مواد مخدر را توصیف کرد و سرانجام در حالی که به زندگی خانوادگی راحت در لاس وگاس با همسر سوم خود رسید ، موفق به بازیگری ، اجرای صحنه ای ، کارهای خیریه و حتی کشت ماری جوانا شد. و فرزندانشان

ایده بازگشت بوکس بسیار پر زرق و برق به نظر می رسید ، اما تایسون در حالی شروع به این مبارزه بعید کرد که چند سال پیش با اصرار همسرش در تلاش برای از دست دادن 100 پوند ، 15 دقیقه در روز روی تردمیل را شروع کرد. این تمرینات به زودی به کارهای چند ساعته شامل دوچرخه سواری ، دویدن و سرانجام مشت زدن تبدیل شد ، زیرا او با رعایت نظم و رژیم غذایی وگان مقداری از شکوفایی ورزشی خود را بدست آورد.

تایسون در اوایل همه گیری ویروس کرونا ، ویدئویی از ضربه زدن به بالشتک های خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و واکنش گسترده مردم منجر به چندین پیشنهاد سودآور برای بازگشت حلقه ای شد. تایسون با شانس کسب درآمد برای خود و امور خیریه سرانجام موافقت کرد – اما مجبور شد حریف خود را پیدا کند.

جونز برای اولین بار با کسب مدال نقره در وزن متوسط ​​سبک در بازی های المپیک 1988 تابستان در سئول مورد توجه قرار گرفت. وی در ادامه کار خود در مسابقات قهرمانی میانه ، فوق میان وزن ، سنگین وزن و سنگین وزن در طول حرفه ای که باعث شد 49-1 قبل از پایان امتیاز 66-9 شروع شود.

جونز تا اواخر 40 سالگی خود به طور پیوسته جنگید ، اما فکر کرد که پس از پیروزی در آخرین مسابقه خود در سال 2018 ، این ورزش تمام شده است. و جونز اکثراً یک سنگین وزن سبک (178 پوند) بود.

تایسون و جونز با کمیسیون کالیفرنیا در مورد محدودیت های مسابقه خود مذاکره کردند و سرانجام در هشت دور مسابقه دو دقیقه ای سخت و تنها با قضاوت تشریفاتی و بدون برنده رسمی به میدان رفتند. WBC هنوز برای اعطای تشریفاتی “کمربند جنگی خط مقدم” به هر دو جنگنده وارد عمل شد.