قالیشویی در حکیمیه

قالیشویی در حکیمیه

قالیشویی در حکیمیه

حکیمیه را می توان یکی از مناطق پر ترافیک تهران دانست. این ناحیه همانند سایر نواحی آن از شر آلودگی هوا در امان نبوده و به همین جهت است که هر ساله از اهالی این ناحیه نیازمند خانه‌تکانی و شستشوی فرش و پرده هایشان هستند. این تقاضا باعث شده تا قالیشوییهای زیادی در این ناحیه فعالیت نمایند. قالیشویی ملکه یکی از این قالیشوییها است که در این ناحیه فعالیت دارد. این مرکز به خوبی با نیاز اهالی این منطقه آشنایی دارد و به همین جهت امتیازات و خدمات مختلفی را ارائه داده  تا بتواند این نیازها را پوشش دهد. این موضوع آن را به محبوب ترین قالیشویی در حکیمیه بدل کرده است. ما در ادامه این متن قصد داریم مروری بر این مزایا داشته باشیم تا شما هم دلیل این محبوبیت را درک کنید.

ویژگی های محبوب ترین قالیشویی در حکیمیه

قالیشویی ملکه سعی کرده تا امتیازات منحصر به فردی همچون کیفیت بالا، قیمت مناسب و سرعت عمل عالی و امثال آن را به مشتریان خود ارائه نماید و از این طریق به محبوب‌ترین قالیشویی در حکیمیه بدل شود. جزئیات این ویژگی‌ها به شرح زیر است.

کیفیت بالا

کیفیت را می‌توان نخستین فاکتوری دانست که مشتریان هنگام انتخاب یک کار خدماتی به آن توجه میکنند. قالیشویی ها هم از این قاعده مستثنا نیستند. بدین جهت بوده که قالیشویی ملکه سعی کرده تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه نماید. این مرکز نیروهای متخصصی را استخدام کرده است که به خوبی با انواع لکه های روی فرش آشنایی دارند. آنها می دانند که چگونه یک لکه را تمیز نمایند.آنها متناسب با نوع فرش( اعم از دستباف یا ماشینی) دمای آب و شیوه شستشو را تغییر می‌دهند. افزون بر این، آنها صرفاً مواد شوینده خارجی و درجه یک را برای تمیز کردن فرش ها استفاده میکنند دلیل این موضوع قدرت لکه بری بیشتر مواد شوینده خارجی است. از طرفی دیگر یک اپراتور کلیه فرش ها را قبل از خروج از این مرکز بررسی کرده تا از تمیز بودن آنها اطمینان حاصل کند. ترکیب این موارد در کنار هم دیگر سبب می‌شود تا این مرکز به عنوان با کیفیت ترین قالیشویی در حکیمیه شناخته شود.

ماشین آلات مدرن

به کارگیری ماشین آلات مدرن یکی دیگر از مهمترین نقاط قوت قالیشویی ملکه است. این مرکز دارای پیشرفته ترین تجهیزات در زمینه شستشو و تمیز کردن فرش است. این ماشین‌آلات در کلیه بخش های شستن و تمیز کردن فرش دخیل هستند. آنها می توانند اقداماتی همچون خیس کردن، خشک کردن و شستن و امثال آن را انجام دهند. این مورد باعث می‌شود تا دخالت انسان و خطای ناشی از آن به حداقل مقدار ممکن برسد. از طرفی دیگر سرعت پروسه افزایش یافته و قیمت نهایی نیز به حداقل می رسد. این موضوع عاملی بوده که قالیشویی ملکه را به محبوب ترین قالیشویی در حکیمیه بدل کرده است.

سرعت عمل

سرعت عمل فاکتور دیگری است که قالیشویی ملکه را از سایر قالیشویی ها متمایز می کند. این مرکز سعی کرده تا بالاترین سرعت را به مشتریان خود ارائه دهد. آنان بدین جهت وانت هایی را در منطقه حکیمیه مستقر کرده‌اند. این پیک ها بعد از اولین تماس مشتریان خود را به محل مورد نظر آنها رساندهو فرش‌ها را دریافت می کنند. از طرفی دیگر آنها بعد از اتمام شستشو؛ قالی ها را به صورت رول شده و در سلفون به مشتریان تحویل می دهند. مازاد بر این سرعت شستشو در کارگاه بسیار بالا است. ترکیب این موارد در کنار هم دیگر سبب شده است تا قالیشویی ملکه سریعترین قالیشویی در حکیمیه باشد.