قالیشویی کامرانیه

قالیشویی کامرانیه

قالیشویی کامرانیه

 

قالیشویی کامرانیه را می توان یکی از قالیشویی های برتر در منطقه ی کامرانیه و البته کل تهران دانست . این مرکز در واقع یکی از شعبه های قالیشویی ملکه است که در این ناحیه افتتاح شده است . این مرکز دارای مجموعه ای از مزیت ها و نقاط قوت است که باعث شده تا یک انتخاب بسیار ایده آل برای ساکنین این ناحیه باشد . سرعت عمل بالا، قیمت مناسب، کیفیت عالی، استفاده از ماشین آلات مدرن و… همگی بخشی از این مزیت ها است که سبب شده تا قالیشویی کامرانیه به انتخاب اول ساکنین این ناحیه بدل شود . اگر شما هم تمایل دارید تا دلیل این ادعا را بدانید بهتر است تا انتهای این متن با همراه شوید چراکه قصد داریم مروری دقیق بر این مرکز و مزیت هایش داشته باشیم .

امتیازات قالیشویی کامرانیه

قالیشویی کامرانیه سعی کرده تا در ابتدا نیاز های ساکنین این ناحیه را شناسایی و سپس خدمات خود را بر این اساس تنظیم کند . سیاست یاد شده عاملی بوده که این شعبه از قالیشویی ملکه را به یکی از پرطرفدار ترین قالیشویی های ناحیه کامرانیه بدل کرده است . بخشی از این مزیت ها که در بطن این مرکز دیده می شود، به شرح زیر است .

کیفیت بسیار بالای قالیشویی کامرانیه

کیفیت عاملی بوده که توانسته در طی چند سال گذشته ، نام قالیشویی کامرانیه را درخشان تر نماید چراکه این مرکز وسواس خاصی  بر روی آن دارد . قالیشویی کامرانیه همواره در تلاش است تا بتواند فرش ها را در بهترین وجه ممکن تمیز نماید و بدین منظور آن ها بهترین و البته حرفه ای ترین افراد  را استخدام کرده اند که تسلط و شناخت دقیق از انواع فرش و لکه هایشان دارند. این افراد بهترین و مطمئن ترین ترکیبات را برای رفع این لکه ها به کار می برند . از طرفی دیگر این مرکز همواره در تلاش است تا از بهترین مواد شوینده برای تمیز کردن فرش های مشتریان استفاده نماید . این موضوع سبب شده تا هر فرشی که از این مرکز خارج می شود، در بهترین وجه خود تمیز شده باشد .

ماشین آلات مدرن

استفاده از جدیدترین و البته مدرن ترین ماشین آلات دنیا، عاملی بوده که بیش از پیش قالیشویی کامرانیه را در بین مشتریان محبوب کرده است . این قالیشویی  برای کلیه ی بخش های شستشو نظیر خیس کردن ، خشک کردن، آبکشی و… از ماشین آلات استفاده می کند. این امتیاز دخالت انسان و در نتیجه خطای انسانی را به حداقل می رساند . مازاد بر این سرعت نهایی کار هم افزایش یافته و مشتریان زمان کمتری را منتظر فرش های خود می مانند .

سرعت عمل بالا

سرعت فاکتور دیگری است که در قالیشویی کامرانیه بدان توجه زیادی می شود . این قالیشویی در منطقه کامرانیه افتتاح شده تا دسترسی مشتریان به آن ساده تر شود . از طرفی دیگر خود قالیشویی دارای پیک های ویژه ای است که بلافاصله بعد از تماس مشتریان، به محل مورد نظر آن ها می روند . آن ها سفارش ها را دریافت و بعد از شستشو با همان سرعت به مشتریان باز می گردانند . از طرفی دیگر وجود ماشین آلات هم سرعت را افزایش داده است . مجموع این موارد در نهایت سبب شده تا سرعت عمل قالیشویی کامرانیه در مقایسه با سایر مراکز بیشتر باشد .

قیمت مناسب قالیشویی کامرانیه

این مرکز سعی کرده تا در تعرفه گذاری سیاست های شعبه ی اصلی قالیشویی ملکه را پیش بگیرد . بدین جهت این مرکز هم کمترین تعرفه ها را لحاظ نموده است . این تعرفه ی پایین به گونه ای است که بسیاری از مشتریان هنگامی که آن را با خروجی و کیفیت کار مقایسه می کنند، از آن به عنوان مبلغی ناچیز نام می برند . این مزیت در کنار سایر امتیازات سبب شده تا قالیشویی کامرانیه یک انتخاب بی رقیب برای ساکنین این ناحیه باشد .