قانون گذاران تایوان در بحث پارلمان در مورد گوشت خوک آمریکا روده خوک و مشت می اندازند

قانون گذاران در تایوان به دعوای مشتی برخاستند و جمعه بخاطر سیاستی که به زودی تصویب می شود و اجازه واردات گوشت خوک و گوشت گاو ایالات متحده را می دهد روده های خوک را به سمت یکدیگر پرتاب کردند.

نخست وزیر سو تسنگ-چانگ قرار بود صبح جمعه درمورد سیاست گوشت خوک گزارش سیاستگذاری منظمی را به قانونگذاران ارائه دهد ، زمانی که نمایندگان حزب مخالف حزب ملی گرایان ، که به آن KMT نیز گفته می شود ، با ریختن کیسه های اعضای بدن خوک مانع تلاش وی برای صحبت می شود.

قانونگذاران حزب حاکم حزب پیشرو دموکراتیک (DPP) تلاش کردند تا آنها را متوقف کنند ، در نتیجه هرج و مرج و تبادل مشت انجام شد ، در حالی که یک نماینده DPP با یک نماینده KMT درگیر شد و درگیر شد.

دولت رئیس جمهور Tsai Ing-wen ممنوعیت طولانی مدت واردات گوشت خوک و گوشت گاو ایالات متحده را در ماه آگوست لغو کرد ، در اقدامی که به عنوان یکی از اولین قدم ها برای مذاکره در مورد توافق نامه تجارت دوجانبه با ایالات متحده شناخته شد.

این ممنوعیت قرار است در ژانویه برداشته شود.

پس از تلاش قانونگذاران از حزب اصلی مخالف ، نمایندگان مجلس تایوان روز جمعه هنگام درگیری در پارلمان در تایپه روده خوک را به سمت یکدیگر پرتاب کردند. (آن وانگ / رویترز)

مخالفت شدید با رفع ممنوعیت

این تصمیم با مخالفت شدید ، هم از طرف KMT و هم از طرف شهروندان روبرو شده است.

سیاست جدید اجازه واردات گوشت خوک باقیمانده باقیمانده راکتوپامین را می دهد ، دارویی که برخی از دامداران برای تقویت رشد گوشت بدون چربی به خوراک دام اضافه می کنند.

روز یکشنبه هزاران نفر در اعتراض به واردات در تایپه راهپیمایی کردند.

گوشت خوک آمریکایی درصد کمی از مصرف جزیره را تشکیل می دهد ، اما حزب ملی گرایانه در تلاش برای ایجاد حمایت پس از ناکامی های پی در پی در نظرسنجی ها ، موضوع را مورد استفاده قرار داده است.

مردم در جریان اعتراض روز یکشنبه در تایپه علیه تصمیم اجازه واردات گوشت خوک آمریکا به تایوان ، یک بالون خوک را که روی آن نوشته شده بود نوشته شده است “من یک خوک راکتوپامین هستم”. (چیانگ یینگ-یینگ / آسوشیتدپرس)

لین وی وی چو ، قانونگذار KMT ، رهبر گروه قانون گذاران معترض به این سیاست گفت: “هنگامی که در مخالفت بودید ، با گوشت خوک آمریکایی مخالف بودید ؛ اکنون که قدرت را در دست دارید ، به یک طرفدار گوشت خوک آمریکا تبدیل شده اید” در جمعه.

آنها تی شرت های مشکی پوشیده بودند که روی آنها نوشته شده است “مخالف راکتوپامین-گوشت خوک”.

نمایندگان DPP خواستار صلح شدند.

هسو شنگ چی ، عضو قانونگذاری DPP ، گفت: “شما 12 بار جلوی ارسال مجدد Premier Su را به پارلمان گرفته اید.” “لطفا به عقل برگردید.”