لیست کامل سیسمونی پسرانه و دخترانه[+نکات مهم خرید] – ساختمانچی

برای خرید انواع پوشاک برای سیسمونی به سن و وزن و ماه تولد نوزاد حتما توجه کنید که لباس ها سایز و اندازه نوزادتان شود. در جشن سیسمونی خانواده عروس لوازمی از جمله سرویس خواب،سرویس حمام ،سرویس بهداشتی و پوشاک را آماده می کنند. حتی آنهایی که از پس هزینههای آن برنمیآیند نیز حاضرند تا پول قرض کنند و زیر بار بدهی و قسط بروند تا مراسم بارداری و زایمان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند! آنطور که مشخص است تب برگزاری مراسم بارداری و زایمان آنقدر بالاست که کمتر کسی حاضر میشود از آنها بگذرد.

او میگوید: «مگر چند بار این لحظه خوش برایمان تکرار میشود؟ الهه در این باره به خبرنگار «جوان آنلاین» میگوید: «با پیگیری و پرسوجو توانستیم شکلاتهایی را با اسم و تاریخ تولد دخترم سفارش دهیم تا در فیلم او یادگاری بماند و دخترم در آینده بفهمد که چقدر دوستش داریم! زیرا که فقط در اتاقهای خصوصی یا ویآیپی امکان اتاقآرایی وجود دارد؛ بنابراین پدران در روز به دنیا آمدن فرزندشان به دنبال تدارکات لازم از جمله اتاق آرایی در بیمارستان و همچنین تهیه فیلم از لحظه زایمان و به دنیا آمدن نوزادشان میروند و هزینههای بسیاری زیادی برای آن پرداخت میکنند.

از تهیه آلبوم عکاسی دوران بارداری و چاپ تصاویر جنین در حالتهای مختلف گرفته تا تهیه سیسمونی لاکچری و برند و اشتراک آن در فضای مجازی؛ مسیری که اکثر افراد در ۹ ماه بارداری طی میکنند و بیشتر از اینکه به فکر سلامتی و تغذیه مورد نیاز جنینشان باشند به دنبال تامین هزینههای سیسمونیهای لوکس و دیگر کارهای ظاهری هستند تا آنها را به رخ بقیه بکشند. یکی از گروههایی که تزیین اتاق مادر پس از زایمان را برعهده میگیرد که البته تبلیغات زیادی نیز در سایتهای مختلف کرده است در گفتگو با خبرنگار «جوان آنلاین» میگوید: «این روزها مادران زیادی به دنبال تزیین اتاق بیمارستان برای روز زایمان خود هستند و دیگر این مسئله تبدیل به مد شده است.

هزینه تزیین اتاق مادر و نوزاد متولد شده چند؟ البته هزینه اتاق ویآیپی یا خصوصی که بیمارستان برای آن یک الی دو میلیون تومان پول بیشتری دریافت میکند نیز باید به هزینههای نوزادان لاکچری اضافه شود و البته نباید بخش مهم این مراسم که همان فیلمبرداری است فراموش سیسمونی غنچه ها شود! همانطور که میدانید، کودکان علاقهی زیادی به چنگ زدن و گرفتن اشیا دارند پس ممکن است آنها را در دهان خود فرو کرده و ببلعند. سالها قبل و به قول معروف قدیمترها زوجهای جوان بچهدار میشدند و دوران بارداری خود را به دور از هر نوع چشم و همچشمی سپری میکردند، آنروزها همه چیز رنگ بوی دیگری داشت و خبری از شبکههای اجتماعی نبود تا عکس لوازم سیسمونی نوزاد را در آن منتشر کنند و منتظر لایکها و کامنتهای فالوئرهایشان بمانند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سیسمونی صورتی اصفهان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.