لیست کامل مواد تاخیری طبیعی

زردچوبه، فلفل، دارچین، آویشن، گلپر و رازیانه جزء پرفروشترین کالاهای یک عطاری هستند. این قرص یکی از مواد تاخیری طبیعی بوده و ترکیبی از چند ماده به نام های دارچین، میخک، سنبل الطیب و بهارنارنج تشکیل شده است. این ترکیب شامل بادام، فندق، پسته کوهی، نارگیل، کنجد سیاه، بادام هندی، جوانه گندم، عسل، شیره خرما، زعفران، هل، دارچین، زنجبیل، وانیل و روغن زرد می باشد. گل های دارویی بخش عمده ای از داروهای طبیعی را شامل می شوند که برا کنترل و جلوگیری از سایر بیماری ها به صورت های مختلفی که اغلب جوشانده هستند مورد استفاده قرار می گیرند.

این اجناس شامل چند دسته میشود؛ دسته اول عرقیجات است که معمولا از کاشان تهیه میشوند، دسته دوم گیاهان دارویی است که اغلب از سمت مشهد تهیه میشوند و در نهایت محصولات بستهبندی شده که میتوان از شرکتهای تولیدکننده آنها تهیه کرد. می توانید از عطاری آنلاین عطارمارت این محصول را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. بهترین و اصیلترین محصولات گیاهی طبیعی را میتوانید در عطاری اینترنتی محلول تهیه کنید. به منظور بهره بردن از خواص تاخیری این گیاه دارویی باید آن را آسیاب کرده و یک ساعت قبل از رابطه جنسی به اندازه یک قاشق مرباخوری میل مغازه ی عطاری کنید.

این روغن علاوه بر تاخیری طبیعی که یکی از کاربردهای آن می باشد دارای خواصی نظیر حجیم کردن گونه ها، سینه، بازو و بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان می باشد. در طب سنتی کندر هم دارای اثرات مقبولی در زمینه ایجاد تاخیری و درمان زود انزالی عطاری صانعی اصفهان می باشد. کراویا که اسم های دیگر آن شاه زیره یا زیره رومی می باشد در طب سنتی به داروی تاخیری مشهور شده است. یکی دیگر از مواد تاخیری گیاهی که به معجون کثیرالمنافع مشهور است و علاوه بر تقویت قوای جنسی و بهبود زود انزالی در آقایان، می تواند برای تمامی سیستم های بدن اثرات مفیدی را داشته باشد.

علاوه بر ایجاد حالت تاخیری طبیعی در انسان خواص دیگری نظیر بهبود بیماری روماتیسم، ضد نفخ، مقوی دستگاه گوارش و تسکین دردهای رحمی را دارا می باشد. برای مصرف این قرص تاخیری طبیعی کافی است روزی 3 مرتبه و در هر بار یک عدد قرص را بعد از غذا میل کنید. با توجه به این ترکیبات می توان انتظار خواص زیادی را از این تاخیری طبیعی داشت. با توجه به این موارد عطاری از آن دسته شغلهایی است که بازار خوبی دارد و درست است که شغلی است که، گردوخاک گرفته اما این روزها جوانان هم عطاری را به چشم شغل برای خود میبینند.