ماشین اصلاح جیمی 6609

ریش تراش جیمی محصولی از این برند چینی است که آن را با نام Gemei می شناسیم. این برند بیش از 15 سال تجربه در زمینه تولید لوازم خانگی مانند ماشین اصلاح جیمی 6609 سر و بدن، سشوار، اتو مو، مسواک برقی و… ریش تراش های این برند یکی از پرفروش ترین گزینه های خرید می باشد.

در ادامه این پست قصد داریم شما را با 7 مدل از بهترین مدل های ریش تراش جیمی با ویژگی هایی مانند ضد آب بودن و داشتن چندین سری شانه پرفروش آشنا کنیم.

قبلا در صفحه بهترین ریش تراش مردانه انواع تیغ های سر، صورت و بدن را بررسی کرده و برندهای مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین نکاتی را که باید قبل از خرید بررسی کنید را ارائه می کنیم.
ماشین اصلاح جیمی مدل GM-751 یکی از محصولات سبک، بادوام و کاربردی این برند است که انواع اصلاح خشک و مرطوب را به خوبی انجام می دهد. اکثر کاربران این محصول برای فرم دادن، سایه زدن و اصلاح صورت و سر خود از آن استفاده می کنند.

قیمت خرید ماشین اصلاح جیمی 6609

این مدل قابل شارژ است و با یک ساعت شارژ کامل می توانید تا 30 دقیقه استفاده مداوم داشته باشید.
ریش تراش ضد آب جیمی با این ویژگی امکان استفاده از آن را در زیر دوش نیز به شما می دهد. طراحی ارگونومیک این محصول کار با دو دست را آسان کرده است. ظرفیت بار و مقاومت خرید ماشین اصلاح جیمی 6609 در برابر آب از ویژگی های بارز این مدل است.

جیمی علاوه بر امکان تنظیم سایز موهای کوتاه، چهار شانه مختلف 3، 6، 9 و 12 میلی متری برای این مدل دارد. ریش تراش ضد آب جیمی با دو درجه تنظیم موتور برای اصلاح سر، صورت، بدن و تیغ قابل استفاده است.

راهنمای خرید ماشین اصلاح جیمی 6609

این محصول دارای یک تیغه فلزی بادوام است که در زیر صفحه ماشین اصلاح جیمی 6609 تیغه یک نازل قرار می گیرد تا میزان موهای کوتاه را تنظیم کند. بنابراین می توان از آن به عنوان یک تیغ ضد آب چند کاره نیز استفاده کرد. این مدل همچنین دارای دکمه Turbo Boost برای افزایش دور موتور است.
ماشین اصلاح جیمی مدل GM-800 مجهز به یون لیتیوم است قیمت ماشین اصلاح جیمی 6609 که با 90 دقیقه شارژ 60 دقیقه ای قابل استفاده است. کارکرد همزمان برق و شارژ این محصول را به گزینه ای مناسب هم برای مسافرت و هم برای مصارف خانگی و آرایشگاه حرفه ای تبدیل می کند.

تیغه های این مدل از سرامیک ساخته شده است که پرپشت ترین موها را می گیرد. این دستگاه دارای نمایشگر LED برای نمایش بار و ارتفاع تیغه می باشد. علاوه بر این، تکنولوژی برش این ماشین اصلاح مستقیم است و می تواند موهارا را با لبه خاصی کوتاه کند.

این ریش تراش 6 شانه با سایزهای مختلف از 4 تا 30 میلی متر ارائه شده است تا بتوانید انواع موهای سر و صورت خود را در اندازه های مختلف اصلاح کنید.
ریش تراش جیمی جی ام-609 یک دستگاه اصلاح است که بهترین ماشین اصلاح صورت از دو تیغه فلزی تشکیل شده است که روی هم می لغزند. فاصله بین دو تیغه طول اصلاح را تعیین می کند. برای تغییر این فاصله یک اهرم چرخشی پشت تیغه قرار می گیرد که طول اصلاح را از 0.5 به 2.5 میلی متر تغییر می دهد.

از آنجایی که این ریش تراش برای اصلاح مو نیز می باشد، ماشین اصلاح جیمی 6609 اندازه های بالاتر از 2.5 میلی متر مورد نیاز است. برای این منظور 5 شانه کشویی با سایزهای 4، 8، 12، 16 و 20 میلی متر مشابه دستگاه های موزر در نظر گرفته شده است.

بهترین ماشین اصلاح جیمی

این ریش تراش قابل شارژ در هر بار شارژ کامل باتری به مدت 8 ساعت قابل استفاده است که تنها در 30 دقیقه شارژ می شود. یک پایه شارژ نیز وجود دارد. همچنین روی این مدل دکمه ای برای تنظیم دور موتور تعبیه شده است.

تیغ را می توان برداشت و تمیز کرد. برای افزایش طول عمر تیغه ها، بهتر است پس از هر بار استفاده، تکه های مو را با برس تمیز کنید و تیغه ها را با روغن جعبه روغن کاری کنید.
ماشین اصلاح سر و صورت Jimmy GM-6086 دارای تیغه ای T شکل است که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. شرکت جیمی این مدل را برای کوتاه کردن موهای سر و صورت طراحی کرده است ماشین اصلاح جیمی 6609 و در بسته بندی آن 4 شانه با سایزهای 3، 6، 9 و 12 میلی متری وجود دارد که می توانید با توجه به سایز دلخواه موهای خود آنها را کوتاه کنید. این ورق قابلیت جدا شدن نیز دارد.

به خواندن ادامه دهید: بهترین سشوار موجود در بازار

پس از اصلاح، می توانید تکه های مو را از طریق بازرسی ارائه شده در جعبه تمیز کنید. شارژ این خودرو 8 ساعت زمان می برد و پس از آن می توانید به مدت 45 دقیقه از این دستگاه استفاده کنید و همچنین یک صفحه نمایش میزان شارژ باقی مانده را نشان می دهد.