محققان بیماری اسرارآمیز در هند میزان بیش از حد سرب ، نیکل در خون بیماران را پیدا می کنند

مقامات بهداشت هند در چند نمونه خون گرفته شده از صدها بیمار که به دلیل بیماری مرموزی در ایالت جنوبی در بیمارستان بستری شده اند ، ردپای نیکل و سرب پیدا کرده اند.

دولت ایالت آندرا پرادش سه شنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات کارشناسان موسسه علوم پزشکی All India قادر به تعیین منبع ذرات زیاد نیکل و سرب در خون بیماران نبوده است.

در این بیانیه آمده است که دولت هنوز منتظر نتایج آزمایش های دیگر ، از جمله گزارش های سم شناسی و کشت خون بود که توسط متخصصان در انستیتوی فناوری شیمی هند انجام شده است.

به نظر می رسد مقامات و متخصصان بهداشت از چگونگی ورود فلزات سنگین به خون بیماران گیج شده اند و اینکه آیا این فلزات باعث بیماری مرموز مرتبط با مرگ یک نفر و بستری شدن بیش از 585 نفر در بیمارستان شده اند.

این بیماری برای اولین بار عصر روز شنبه در الورو ، یک شهر باستانی مشهور به محصولات دستباف خود ، شناسایی شد.

Geeta Prasadini ، یک مقام بهداشت ایالتی ، گفت که افراد مبتلا بدون هشدار هشدار دهنده ای دچار تشنج می شوند.

YS Jaganmohan Reddy وزیر ارشد آندرا پرادش روز چهارشنبه جلسه ای مجازی با مقاماتی برگزار کرد که متخصصانی از عالی ترین مutesسسات علمی هند را شامل می شدند.

ردی گفت 502 نفر از افرادی که به بیمارستان مراجعه کردند پس از بهبودی ترخیص شدند.

هیچ پیوند مشترک آشکاری وجود ندارد

بیماران علائمی از حالت تهوع و اضطراب تا از دست دادن هوشیاری را نشان دادند.

آنچه متخصصان را گیج می کند این است که به نظر می رسد هیچ ارتباط مشترکی بین صدها نفری که بیمار شده اند وجود ندارد.

آزمایش همه بیماران از نظر ویروس کرونا و سایر بیماریهای ویروسی مانند دانگ ، چیکونگونیا و تبخال انجام شده است.

یک مرد روز دوشنبه یک بیمار جوان را در بیمارستان دولت منطقه در الورو حمل می کند. حدود 70 کودک در میان مبتلایان به این بیماری رمز و راز هستند. (آسوشیتدپرس)

کسانی که بیمار شده اند با هم خویشاوندی ندارند و همه در یک منطقه زندگی نمی کنند. آنها گروه های سنی مختلف را نشان می دهند ، از جمله حدود 70 کودک ، اما تعداد کمی از آنها سالخورده هستند.

در ابتدا ، مقامات مشکوک به آب آلوده بودند. اما دفتر رئیس وزیر تأیید کرد که افرادی که از آب شهری استفاده نمی کنند نیز بیمار شده اند و آزمایشات اولیه نمونه های آب هیچ ماده شیمیایی مضر را نشان نداده است.

پزشکان گفتند ، یک مرد 45 ساله با نام واحد Sridhar به بیمارستان رفت و علائمی شبیه صرع داشت و عصر روز یکشنبه درگذشت. پراسادینی گفت که کالبد شکافی وی هیچ گونه علتی در مورد علت مرگ نشان نداد.

ایالت آندرا پرادش با بیش از 800000 مورد کشف شده در میان ویروس کرونا بیشترین آسیب دیده است. سیستم بهداشتی در این ایالت مانند سایر مناطق هند دچار ویروس شده است.