معرفی سئو سایت

دروغ و دروغ درباره سئو

در این مقاله، من تلاش میکنم تا روشن کنم سئو کلاه سیاه چیست و چه تکنیکهایی سئو سیاه بهحساب میآیند. این فاکتورها، مواردی هستند که در سئوی سایت تلاش میکنیم تا آنها را بهبود بخشیم تا عملکرد ما با خواسته گوگل هماهنگ شود و نسبت به رقبا رتبههای برتر را کسب کنیم. سئو سایت گوگل نیاز شما در این مقطع این است که بتوانید سایت خود را آنالیز کنید تا بفهمید اقداماتی که انجام دادید تا چه اندازه شما را به اهدافتان رسانده است؟ در مجموع، سئو سایت پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. ویکیپدیا سایت بزرگی است و به موضوعات گستردهای میپردازد؛ در نتیجه رتبه صفحه آن در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بهطور معمول بالا است.

سئو سایت با گوگل

به صورت کلی سئو محتوایی شامل موارد بسیار زیادی است و برای این منظور گوگل هر ساله مواردی را در در این باره برای کاربران تعریف می کند که با استفاده از آنها بتوانند رتبه خود را در گوگل بهبود ببخشند. هدف از سئو خارجی یک سایت، افزایش اعتبار یک سایت در گوگل و جلب اعتماد کاربر به سایت است. توضیحات متا یا متا دسکریپشن توضیح مختصری در مورد محتوایی است که کاربر در صفحه پیدا خواهد کرد و در صفحه نتایج جستجو گوگل زیر هر لینک نشان داده شده است. تمام اطلاعات متا خود (بهعنوانمثال: برچسب، عنوان و توضیحات متا) را دریافت کنید.

سئوی محتوا در واقع یکی از زیرمجموعههای سئوی داخلی وبسایت است و روشهایی را برای افزایش کیفیت محتوای وبسایت و بهینه کردن آن پیشنهاد میکند. نقشه وبسایت فهرستی ساختاریافته از صفحات وبسایت است که توسط موتور جستوجو کراول میشود. به این نکته توجه کنید که اضافه کردن اسکیما کدها تنها از طریق ساختارهای داده ای میکرو دیتاها، JSON-LD و نیز RDFa انجام کی شوند. اگر صفحه شامل تعداد زیادی لینکهای داخلی مرتبط با انکرتکستهای توصیفی باشد، گوگل صفحههای پیوند داده شده را بهتر درک میکند، آن را در ساختار صفحه مهم میداند و به آن اهمیت بیشتری میدهد. سئو فنی: مشاور سئو باید با اصول فنی سئو مانند بهینهسازی سرعت صفحه، ساختار سایت و سئو موبایل آشنا باشد.

سئو وب سایت چیست

در ادامه، تکنیکهای سئو داخلی مرتبط با محتوا را بررسی و نکاتی در مورد سئو فنی ذکر میکنیم. جنبههای فنی را بهینه کنید. اگر بتوان به شکلی، فرآیندهای انجام شده و میزان موفقیت آنها را رصد کرد، امکان بهبود این فرآیندها نیز وجود دارد. کوتاه سازی پاراگراف ها تجربه کاربر را بهبود می بخشد و اثر مثبتی بر جای میگذارد. برای ایجاد تجربه کاربری بهتر رعایت موارد زیر توصیه میشود. بنابراین اگر میخواهید تازه سایتی را ایجاد کنید. شما با مطالعه مطالب ما میتوانید بعضی از اقدامات اولیه سئو را به تنهایی انجام دهید، اما بهتر است برای بررسی دقیق صفحات خود (site audit) و اقدام جدی برای سئو کردن سایتتان، یک متخصص را استخدام کنید.

موضوع این است که محتوای طولانیتر موضوع را به صورت جامعتری پوشش میدهد. برای اینکه سئو سایت خود را ارتقا بدهیم بهتر است که به سوی داخلی سایت اهمیت ویژه ای بدهیم سئو داخلی سایت شامل مجموعه اقداماتی می شود که درون وب سایت قابل انجام می باشد به عنوان نمونه شما می توانید با اصلاح لینک ها و ساختار بندی لینک های داخلی سایت یکی از مولفه های مورد نظر استفاده داخلی سایت توسط گوگل را تامین کنیم ،مجموعه سئو یاب تمامی این موارد را بررسی نموده و مطابق استاندارد های گوگل انجام خواهد داد . در طراحی سئو سایت، استفاده از URL های بهینه و خوانا بسیار مهم است.

بهروزرسانی بیش از ۵۰ درصد مطلب را تحت تاثیر قرار دهد. چون 20 سال است که این کار را مدام انجام می دهم. داشتن نقشه یکی از راههایی است که Crowlerها محتوای وبسایت شما را راحتتر بیابند. البته در سالهای اخیر مطالبی با بیش از ۲۰۰۰ کلمه نیز برای پوشش بهتر موضوع نوشته شدهاند. از علامت نقل قول، فهرست علامتدار (Bullet List) و متنهای برجسته در نوشتار خود استفاده کنید. از تصویر، نمودار، ویدیو، GIF و اینفوگرافیک استفاده کنید. برای این کار از عناصر ناوبری مانند منو، دستهبندیها و «پیشنهاد مطالعه بیشتر» استفاده کنید. قطعی فضای وب سایت شما برابر است با کاهش رتبه و از دست دادن ریت وب سایت در صفحه نخست گوگل.

ممکن است نگران بشوید که برای سایت رقیب تبلیغ میکنید. فرض کنید که تعمیر خودرو خود را به یک تعمیرکار گوشی موبایل یا یک حسابدار بسپارید، فکر میکنید چه نتیجهای خواهد داشت و یا جبران آن چه هزینهای برای شما در بر خواهد داشت. در تصویر زیر نمودار مربوط به این موضوع را مشاهده میکنید. مطالب رتبهبندی شده برای یک کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل را مشاهده کنید و میانگین تعداد کلمات آنها را در نظر بگیرید. وبسایتهایی با تعداد زیاد تصاویر، ویدیوها و سایر فایلهای رسانهای. با سرچ شما گوگل باید تصمیم بگیرد که کدام صفحات را نشان دهد. هدف گوگل دادن پاسخهای صحیح به سوالات کاربران است؛ به همین دلیل تمام سعی خود را میکند که سایتهایی با محتوای درست و کیفیت مناسب را به کاربرانش نشان دهد.

چه سایتهایی از داشتن نقشه سایت بهره میبرند؟ خیر، اگر قصد ندارید خودتان مشغول به سئو سایتتان شوید و انرژی و زمانتان را صرف آن کنید، میتوانید از سئوکارها کمک بگیرید. چنانچه قصد ادارید در سفر سئو خود موفق شوید لیست جامع 200 فاکتور گوگل جهت رتبه بندی و سئو سایت را در ادامه بخوانید. لینک دادن به محتوای مرتبط سیگنالهای موضوعی صفحه شما را تقویت میکند و به گوگل در درک بهتر محتوای صفحه شما کمک میکند. اینکار باعث افزایش رتبه سایت شما در گوگل می شود. بنابراین انتشار محتوای ارگانیک و جدید به طور مداوم در سایت سبب بهبود رتبه سایت شما خواهد شد و در نتیجه به افزایش بازدید و فروش بیشتر محصولات شما منجر می شود.