ملکه الیزابت برای اولین بار در یک رویداد عمومی ماسک می زند

ملکه الیزابت هفته گذشته هنگام شرکت در مراسمی کوتاه در ابی وست مینستر به مناسبت صدمین سالگرد خاکسپاری جنگجوی ناشناخته ، برای اولین بار در هنگام شیوع ویروس کرونا ، ماسک صورت خود را در ملا عام پوشید.

در حالی که طی چند ماه گذشته چندین بار ملوک 94 ساله در ملا public عام دیده شده است ، او تاکنون تصویری از پوشش چهره نداشته است.

روز چهارشنبه ، در اولین نامزدی عمومی خود در لندن از ماه مارس ، او ماسک مشکی به لبه سفید بست. تصاویر این مراسم اواخر شنبه به طور رسمی منتشر شد.

دکتر دیوید هویل ، رئیس وست مینستر ، پس از پایان خدمت گفت: “دیدن اعلیحضرت با چنین روحیه و سلامتی بسیار عالی بود.” “ما در مورد صد سالگی و زندگی ابی صحبت کردیم. این مکانی است که وی در آن ازدواج کرده است و از آن انجمن ها آگاه است.”

در مراسم کوتاه فقط رئیس و استرالیای ملکه ، سرهنگ دوم نانا کوفی تووماسی-آنکراه حضور داشتند. ملکه یک دسته گل ارکیده و گل مینا را بر اساس دسته گل عروسی خود از نوامبر 1947 بر جای گذاشت. او پس از دعای رئیس دانشگاه سر خود را خم کرد.

ملکه درخواست کرده بود مراسمی برگزار شود زیرا همه گیرها برنامه های مربوط به صدمین سالگرد شکنجه جنگجوی ناشناخته را از خط خارج کرده بود.

این گور آخرین محل استراحت یک سرباز انگلیسی ناشناس است که در جریان جنگ جهانی اول کشته شده است. جسد وی را از شمال فرانسه بازگرداندند و در 11 نوامبر 1920 در ابی وست مینستر به خاک سپردند.

این مراسم یک روز قبل از اجرای قفل چهار هفته ای در انگلیس برگزار شد. علاوه بر اجبار بسته شدن مجموعه ای از مشاغل ، اماکن عبادی مجبورند در محدوده ای فعالیت کنند.

قانون در برخی از محیط های داخلی مانند وسایل حمل و نقل عمومی ، مغازه ها و عبادتگاه ها طبق قانون پوشش صورت لازم است. دولت انگلیس همچنین توصیه می کند که این لباس ها در مکان های سرپوشیده ای که فاصله اجتماعی ممکن است دشوار باشد و افراد در تماس با کسانی که معمولاً ملاقات نمی کنند استفاده شود.

دیده شده است که سایر اعضای خانواده سلطنتی به طور مرتب در طول بیماری همه گیر از پوشش صورت استفاده می کنند. ملکه ماه گذشته هنگامی که از آزمایشگاه علوم و فناوری دفاعی در پورتون داون در جنوب انگلیس در کنار نوه اش شاهزاده ویلیام بازدید کرد ، به دلیل عدم پوشیدن لباس مورد انتقاد قرار گرفت.

ملکه در سفر نادر خود به لندن از این فرصت استفاده کرد و از کاخ باکینگهام ، محل اقامت رسمی خود در پایتخت دیدن کرد.

قبل از آنکه انگلستان در 23 مارس در حصر کامل قرار گیرد ، ملکه و شوهر 99 ساله اش ، پرنس فیلیپ ، به قلعه ویندزور که در حدود 40 کیلومتری غرب لندن است نقل مکان کردند.