مین های جمع شده پس از دفن در دانمارک دوباره ظاهر می شوند

مقامات دانمارکی روز پنجشنبه گفتند که برخی از هزاران راس گوسفند برای کاهش خطر انتقال مجدد ویروس کرونا به انسان از قبرهای کم عمق خود در غرب دانمارک پس از تجمع گازها در داخل بدن ، از بین رفته اند.

جانيك المگارد از اداره دامپزشكي و غذا دانمارك گفت: “گازها باعث انبساط حيوانات شده و در بدترين حالت ، گوشت راسو از زمين خارج مي شود.” وی گفت که این “چند صد” حیوان را تحت تأثیر قرار داده است.

مین ها در سنگرهایی به عمق دو و نیم متر و عرض سه متر دفن می شوند. المگارد به آسوشیتدپرس گفت: اولین لایه از حدود یک متر سمورین گوشت مرده قبل از اینکه لایه دیگری از حیوانات گذاشته شود ، با گچ پوشانده می شود ، دوباره با گچ پوشانده می شود و سپس با خاک پوشانده می شود.

اما از آنجا که خاک محل دفن آنها ماسه ای است ، برخی دوباره ظهور کرده اند. وی گفت: “ما فرض می كنیم كه این راسو است كه در لایه فوقانی است و ظاهر می شود”.

وی به AP گفت: “اگر زمین خاكسترتر بود ، سنگین تر می شد و پوست راسو دوباره ظاهر نمی شد.” حیواناتی که دوباره زنده می شوند در جای دیگری دفن می شوند و مقامات از محل نگهداری می کنند تا روباه ها و پرندگان را دور نگه دارند.

کشاورزی راسو برای پایان دادن به

دانمارک هزاران راسو در قسمت شمالی کشور پس از بیمار شدن 11 نفر توسط نسخه جهش یافته ویروس کرونا که در میان حیوانات مشاهده شده بود ، از بین برد.

در اوایل این ماه ، دولت اقلیت سوسیال دموکرات اکثریت پارلمان را به دست آورد تا از تصمیم خود برای از بین بردن تقریباً 15 میلیون راسو گوشت خوک دانمارک ، از جمله افراد سالم در خارج از قسمت شمالی کشور که در آن عفونت یافت شده است ، پشتیبانی کند. این قانون پیشنهادی همچنین کشاورزی راسوها را تا پایان سال 2021 ممنوع می کند.

دولت علیرغم نداشتن حق دستور دادن به كشتن حیوانات سالم ، این اقدام را اعلام كرده بود ، اقدامی نادرست و شرم آور كه ​​باعث شد این كشور به دنبال ایجاد اجماع سیاسی برای یك قانون جدید باشد.

ویروس کرونا ویروس کرونا به طور مداوم در حال تکامل است ، اما تاکنون ، هیچ یک از جهش های شناسایی شده چیزی در مورد انتقال یا کشنده بودن COVID-19 تغییر نداده است.