همانطور که ایالات متحده در انتظار برنده ریاست جمهوری است ، ویروس کرونا به 6 رقم کل روزانه افزایش می یابد

در یک نگاه اجمالی از وخیم تر شدن بحرانی که پیش روی برنده انتخابات ریاست جمهوری است ، موارد جدید تأیید شده از ویروس کرونا در ایالات متحده به میانگین هفت روزه بیش از 86000 در روز رسیده است.

پرونده ها و بستری شدن در بیمارستان در حال ثبت سوابق دقیقاً هنگام نزدیک شدن به تعطیلات و زمستان است ، و این نشان دهنده چالشی است که رئیس جمهور دونالد ترامپ یا معاون رئیس جمهور سابق جو بایدن در ماه های آینده با آن روبرو خواهند شد.

براساس اطلاعات جمع آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز ، دو مورد ویروس کرونا ویروس کرونا در ایالات متحده در طی دو هفته گذشته 45 درصد افزایش یافته است و به طور متوسط ​​هفت روز 86.352 بوده است. مرگ و میرها نیز در حال افزایش است ، هر روز 15 درصد افزایش یافته و به طور متوسط ​​846 مرگ می شود.

نیویورک تایمز ، واشنگتن پست و پروژه ردیابی Covid از مجله آتلانتیک در روز چهارشنبه بیش از 100000 مورد را در آخرین 24 ساعته ردیابی کردند ، این اولین باری است که به این آستانه رسیده است.

تعداد کل کشته های ایالات متحده در حال حاضر بیش از 232،000 نفر است و کل موارد تایید شده ایالات متحده از 9 میلیون نفر فراتر رفته است. این بالاترین بالاترین مقدار در جهان است – اگرچه بسیاری از کشورها از ظرفیت آزمایش برای اندازه گیری دقیق بار واقعی پرونده خود برخوردار نیستند – و تقریباً در هر ایالت عفونت های جدید در حال افزایش است.

روزهای چهارشنبه چندین ایالت تعداد ناخوشایندی را گزارش کردند که به روند ملی دامن می زند. تگزاس 9 هزار و 48 مورد جدید و 126 مورد مرگ را گزارش کرد و تعداد بیماران ویروسی کرونا در بیمارستان های میسوری ، نبراسکا و اوکلاهما رکورد زد. حدود یک سوم موارد جدید در تگزاس در ال پاسو سخت واقع شده است ، جایی که یک مقام ارشد بهداشت گفت بیمارستان ها در “نقطه شکست” هستند.

کارشناسان بهداشت عمومی حداقل در کوتاه مدت از عواقب بالقوه وحشتناکی می ترسند.

“مکانی بسیار ناگوار”

دکتر رابرت مورفی ، مدیر اجرایی انستیتوی جهانی گفت: دوره فعلی ترامپ تا 20 ژانویه به پایان نمی رسد. در 86 روز تا آن زمان ، اگر کشور تغییر مسیر ندهد ، 100000 آمریکایی دیگر احتمالاً بر اثر ویروس خواهند مرد. بهداشت در دانشکده پزشکی فاینبرگ دانشگاه نورث وسترن ، با تکرار تخمین های سایر متخصصان بهداشت عمومی.

“جایی که ما هستیم به عنوان یک کشور در مکانی بسیار ناگوار است. هر معیاری که داریم در جهت نادرستی قرار دارد. این ویروسی است که با سرعت بیشتری افزایش می یابد و به خودی خود متوقف نمی شود ، “دکتر لیانا ون ، یک متخصص بهداشت عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن گفت.

نظرسنجی ها نشان داد که بحران بهداشت عمومی و اقتصاد مهمترین نگرانی بسیاری از آمریکایی ها است.

آنها موضوعات رقابتی هستند که ترامپ و بایدن از طریق لنزهای کاملاً متفاوت مشاهده می کنند.

ترامپ به توصیه مشاوران ارشد بهداشتی خود ، که در روزهای اخیر به طور فزاینده هشدارهای فوری در مورد لزوم اقدامات پیشگیرانه داده اند ، نادیده گرفته است ، در عوض تظاهرات هایی را برگزار می کند که پوشش صورت نادر است و به دروغ نشان می دهد که همه گیری همه گیر است.

ون گفت: “پرزیدنت ترامپ قبلاً روشن كرده است كه استراتژی وی برای COVID-19 چیست ، یعنی اینكه وانمود كند كه ویروس مسری در اطراف ما وجود ندارد.” وی خاطرنشان کرد: ترامپ مداوا و واکسن هایی را انجام می دهد که حداقل تا اواسط سال 2021 به طور گسترده در دسترس همه آمریکایی ها نخواهد بود.

ون گفت: “درد و رنج زیادی وجود دارد که پیش از آن اتفاق خواهد افتاد ، که می توانست جلوی آنها را بگیرد.”

جو بایدن ، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، در سخنانی در روز چهارشنبه در ویلمینگتون ، دل ، ماسک صورت خود را برمی دارد تا درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده صحبت کند. در حالی که بایدن به عنوان رئیس جمهور رویکردی ضد و نقیض با مشاوران بهداشتی دولت نخواهد داشت ، اما کشور همچنان با چالش های ویروس کرونا مواجه خواهد شد. (کوین لامارک / رویترز)

در مقابل ، بایدن به ندرت در ملا عام بدون ماسک دیده شده و بهداشت عمومی را به عنوان یک مسئله اساسی در آورده است. حتی اگر او برنده شود ، او احتمالاً با یک سنا تحت کنترل جمهوری خواهان و همچنین یک فضای محافظه کار رسانه ای فعالیت خواهد کرد که اغلب پیروی از ترامپ در کوچک شمردن ویروس است.

کارشناسان بهداشت به حاشیه رفتند

مقامات بهداشت فدرال گفته اند که آنها معتقدند یک واکسن می تواند قبل از پایان سال مجوز استفاده اضطراری را دریافت کند. اولین عرضه محدود دوزها بلافاصله در میان آسیب پذیرترین جمعیت توزیع می شود ، که احتمالاً شامل کارکنان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم می شود. دوزها به تدریج به طور گسترده تری در دسترس قرار می گیرند.

جدول زمانی مربوط به داشتن واکسنی است که ایمن و م effectiveثر باشد ، که به گفته کارشناسان هنوز قطعیت ندارد. دکتر جوشوا شارفستاین ، معاون رئیس بهداشت عمومی در جان هاپکینز و رئیس سابق وزارت بهداشت ایالتی مریلند گفت: “واکسن باید با سرعت علمی حرکت کند.”

در جبهه درمان ، سازندگان دو داروی آنتی بادی آزمایشی از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) خواسته اند كه اجازه استفاده اضطراری از آنها را برای افراد با COVID-19 خفیف تا متوسط ​​و ترامپ كه آخرین بار یك داروی دیگر دریافت كرد ، داشته باشد. ماه ، گفته است که آنها را فوراً در دسترس می خواهد.

تا کنون ، FDA فقط برای یک بیمار دارویی – داروی ضد ویروسی – برای بیماران بستری شده تأیید کامل کرده است. دگزامتازون یا استروئیدهای مشابه تحت برخی از دستورالعمل های درمان فدرال برای برخی از بیماران به شدت بیمار توصیه می شود.

دولت همچنان به حمایت از بسیاری از مطالعات می پردازد که سایر روش های درمانی را به تنهایی و در ترکیب با remdesivir آزمایش می کند.

اما چنانچه در مورد دکتر آنتونی فاوسی و دکتر دبورا بیرکس ، ترامپ به حاشیه راندن یا انتقاد از کارشناسان دولت ادامه دهد ، توسعه روش های درمانی می تواند تحت تأثیر قرار گیرد. در مقابل ، اضافه شده اخیر به تیم مشاوره کاخ سفید ، اسکات اطلس ، سعی کرده است تأکید کند که برای اکثر افراد ، ویروس کرونا باعث علائم خفیف یا متوسط ​​می شود و بعضی از آنها اصلا احساس بیماری نمی کنند.

در حالی که چندین کشور اروپایی قفل جدید و محدودیت های دیگری را برای کنترل موارد در حال اعمال یا پیشنهاد داده اند ، ترامپ در برابر این روش ها مقاومت کرده و بر بازسازی اقتصاد متمرکز شده است.

بدون وجود یک استراتژی ملی همه گیر ، جلوگیری از گسترش ویروس در ایالات متحده به بیشتر اقدامات آمریکایی بستگی به اقدامات احتیاطی لازم با نزدیک شدن به روزهای شکرگذاری و کریسمس بستگی دارد.

مقامات بهداشتی در سانفرانسیسکو روز چهارشنبه گفتند که ساکنینی که در فصل تعطیلات آینده به خارج از منطقه سفر می کنند ، باید یک قرنطینه دو هفته ای داشته باشند.

دکتر مت ویلیس ، مسئول بهداشت شهرستان مارین ، در جلسه عمومی اخیر در مورد بازگشایی مدارس گفت: “آخرین چیزی که ما نیاز داریم سفر به خارج از مناطق شیوع بالاتر و بازگرداندن ویروس است.”

پرسنل انتخاباتی روز سه شنبه در ایستگاه رای گیری در حاشیه انتخابات برای رأی دهندگانی که ویروس کرونا در ویرجین کرونا دارند ، کار می کنند. (لارنس برایانت / رویترز)

دکتر مارک قالی ، وزیر بهداشت و خدمات انسانی ایالت ، گفت که در ماه های اخیر کالیفرنیا شاهد افزایش موارد ویروس کرونا مانند بسیاری از ایالت های دیگر نبوده است ، اما عفونت ها در حال سوزش هستند.

وی گفت که بستری شدن در ویروس ها طی 14 روز گذشته 13.5 درصد افزایش یافته است.

گرگ کاکس ، ناظر شهرستان در سن دیگو ، دومین شهرستان پرجمعیت در کالیفرنیا ، گفت مردم در مورد ماسک زدن و دور ماندن از دیگران کوشا ترند.

وی گفت: “حقیقت این است كه مردم از این همه گیری خسته شده اند و متأسفانه آنها مراقبت خود را از دست می دهند.”