پرونده عروس دیوید برای محافظت از ورشکستگی

David’s Bridal، بزرگترین فروشنده لباس عروس در آمریکای شمالی، روز دوشنبه درخواست حمایت از طلبکاران خود در ایالات متحده و کانادا را ارائه کرد.

David’s Bridal در بیانیه ای گفت که “همه سفارش های مشتری را بدون اختلال یا تاخیر انجام می دهد”، اما اگر نتواند خریدار برای تجارت خود پیدا کند، ممکن است مجبور شود فعالیت های خود را متوقف کند.

این شرکت مستقر در پنسیلوانیا بر اساس فصل 11 قانون ورشکستگی ایالات متحده درخواست حمایت از طلبکاران خود را ارائه کرد.

اسناد دادگاه حاکی از آن است که این شرکت در حال پیگیری اقدام مشابهی تحت قانون ترتیبات بستانکاران شرکت ها برای فعالیت های خود در کانادا است که شامل 12 فروشگاه در سراسر کانادا می شود.

این شرکت در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: “شرکت انتظار دارد که یک پرونده شناسایی در کانادا تشکیل دهد و یکی از شرکت های تابعه David’s Bridal انتظار دارد که یک روند اداری برای تجارت خود در بریتانیا آغاز کند.”

این دومین بار است که David’s Bridal از سال 2018 ورشکسته می شود، زیرا این شرکت اعلام کرده است که کسب و کار آن در سال های اخیر به دلیل همه گیری COVID-19، کاهش تقاضا برای لباس عروس و تورم بالا آسیب دیده است.

تماشا | چرا زوج ها به عروسی های کوچکتر بله می گویند:

زوج‌هایی که حتی پس از همه‌گیری، عروسی‌های کوچک‌تری را انتخاب می‌کنند

کووید-19 بسیاری از زوج‌ها را مجبور کرد که عروسی‌های کوچک‌تر را به دلیل محدودیت‌ها انتخاب کنند، اما حتی با وجود مجامع بزرگ‌تر، بسیاری از آنها تصمیم می‌گیرند روز بزرگ خود را کوچک نگه دارند.

جیمز مارکوم، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ما مصمم هستیم که بر آینده‌مان متمرکز بمانیم، زیرا معتقدیم نقش مهمی در تضمین این موضوع داریم که هر عروس، صرف نظر از بودجه‌اش، می‌تواند لباس کامل خود را داشته باشد.»

David’s Bridal دارای 294 فروشگاه در سراسر ایالات متحده و کانادا و 8 شعبه در مکزیک است که لباس های عروسی را با قیمت 199 دلار آمریکا ارائه می دهد.

اخراج در راه است

این شرکت خصوصی روز جمعه اخطاریه‌هایی را بر اساس قانون WARN ارسال کرد، یک قانون فدرال که بر اساس آن شرکت‌های دارای 100 کارمند یا بیشتر ملزم به ارائه اخطار 60 روزه قبل از انجام اخراج‌های دسته‌جمعی هستند و گفت که قصد دارد تا ماه اوت بیش از 9000 کارمند را اخراج کند.

حدود 25 درصد از عروس‌ها در ایالات متحده در مراسم عروسی خود از لباس عروس دیوید استفاده می‌کنند و طبق اسناد دادگاه، لباس عروس دیوید در طول تاریخ 70 ساله خود به 70 میلیون عروس لباس پوشیده است.

این شرکت 256.9 میلیون دلار بدهی دارد و یک مشاور را برای هماهنگی فروش بسته شدن فروشگاه در صورت لزوم استخدام کرده است.

در حالی که فروش انحلال امکان پذیر است، شرکت به مشتریان می گوید که فعلاً طبق معمول کار می کند. در یک سند پرسش‌های متداول برای عروس‌ها آمده است: «فروشگاه‌های ما باز هستند و ما قصد داریم سفارش‌ها را بدون اختلال یا تأخیر انجام دهیم».