پلاجریسم چکر

اگر بعضی از نتایج خود را نمی فهمید یا فکر می کنید که آنها معانی مختلفی دارند ، با گرفتن پلاجریسم چکر وام جملات و تعابیر دیگران ذهن خود را باز نکنید. این را با مربی خود در میان بگذارید. با دقت از تمام نقل قول های مربوط به یادداشت های خود دفاع کنید. وقتی حجم کار شما زیاد است ، فهمیدن این جمله از کجا ناشی از یافتن سوزن در انبار کاه است. سرانجام ، خود را از نعمت پاراگراف محروم نکنید ، اما در این کار زیاده روی نکنید.

نرم افزار سرقت ادبی بهترین راه برای جلوگیری از دزدی ادبی است
علاوه بر روش های فوق که برای جلوگیری از دزدی ادبی استفاده می شود ، یک روش بسیار کاربردی دیگر نیز وجود دارد. این روش استفاده از نرم افزار دزدی ادبی است. امروزه همانندجویی رایگان ، این برنامه ها به اندازه شبکه های اجتماعی متنوع هستند و سرقت ادبی گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهند. در زیر یک نمای کلی از نرم افزار بررسی سرقت ادبی iThenticate خواهیم داشت. .

شناسایی نرم افزار
نرم افزار IThenticate معمولاً نرم افزار تشخیص سرقت ادبی است که توسط iParadigms ساخته شده است. این نرم افزار در سال 2004 راه اندازی شده است. علاوه بر طراحی و ارائه نرم افزار سرقت علمی iThenticate ، iParadigms همچنین دو وب سایت معتبر را اداره می کند. این نرم افزار برای ارائه خدمات به ناشران ، سایت های خبری استفاده رایگان از ithenticate ، شرکت ها ، موسسات حقوقی و سازمان های دولتی طراحی شده است. جالب است بدانید که سازمان بهداشت جهانی ، سازمان ملل متحد و بانک جهانی از بزرگترین مشتریان نرم افزار IThenticate هستند.

ویژگی های نرم افزار iThenticate چیست؟
اصول اولیه این نرم افزار مانند سایر نرم افزارهای دزدی ادبی است. با این حال ، نرم افزار iThenticate همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی است. همکاری این نرم افزار با کاربران باعث ایجاد این ویژگی های خاص شده است. به عنوان مثال ، علاوه بر قدرت بالای نرم افزار iThenticate در تشخیص سرقت ادبی ، می تواند از حقوق مالکیت معنوی محافظت کرده و تجزیه و تحلیل / اسناد را در برابر سند انجام دهد.

علاوه بر این ، این نرم افزار می تواند در سیستم های مدیریت محتوا (سیستم های مدیریت محتوا) و سیستم های ردیابی نسخه های خطی ادغام شود. یکی دیگر از ویژگی های جالب نرم افزار بررسی سرقت ادبی iThenticate همکاری با CrossRef است که دانلود نرم افزار ithenticate امکان پیگیری استنادها در مقالات علمی را فراهم می کند.

در ترجمه ، هیچ متنی بدون دزدی ادبی ارائه نمی شود
شما ممکن است متن مقاله تحقیقاتی خود را تهیه کرده باشید ، اما هنوز نگران متهم شدن به دزدی ادبی هستید. یا ممکن است سایت مشابهت یابی مقاله از درست بودن توصیه های خود مطمئن نباشید. کافیست به وب سایت ترجمه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ویراستاران حرفه ای مجموعه ترجمه به طور دقیق وجود احتمالی دزدی ادبی را تشخیص می دهند و سپس سعی می کنند آن را به زبان دیگر بیان کنند.

سفارش شما در اسرع وقت توسط ویراستاران متخصص در زمینه های مختلف علمی اصلاح می شود و در آخر می توانید از صحت مقاله خود مطمئن باشید. بنابراین ، اگر هنوز در متن مقاله خود شک دارید ، دیگر وقت تلف نکنید. به سایت ترجمه آنلاین مراجعه کنید و از خدمات گسترده ما ، از جمله پاراگراف متن تخصصی استفاده کنید.

برای بررسی سرقت ادبی با iThenticate ، این مراحل را دنبال کنید:

1- فقط مقاله خود را (در قالب PDF یا Word) از طریق یکی از کانالهای ارتباطی ذکر شده بررسی سرقت ادبی در صفحه تماس Gigapiper ارسال کنید. (اصل مقاله را بدون عکس از طریق تلگرام یا واتس اپ یا ایمیل ارسال کنید). طبق توضیحات انتهای پست ، در صورت نیاز به تنظیمات ویژه در سایت Identikit ، به شما اطلاع داده می شود. نکات را نیز بخوانید. اگر به هر دلیلی می خواهید همان مقاله را دوباره مرور کنید ، باید دوباره هزینه کنید.

2- جزئیات واریز (واریز 24 هزار تن در یکی از حسابهای وب سایت Gigapiper) – باید اعلام شود. سپرده در کدام بانک؟ کدام تاریخ؟ چقدر وقت؟ چقدر؟ انجام شده.

3- گزارش تشابه درصدی (دزدی ادبی) در قالب PDF ، به همان روشی که تشخیص کپی بودن پایان نامه مقاله اصلی را ارسال کرده اید ، در کمتر از 8 ساعت کاری برای شما ارسال می شود.

شماره کارت پرداخت بررسی سرقت ادبی مقاله
مبلغ پلاجریسم:

شماره کارت بانکی ملی بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان (به نام حمیدرضا طائبی)

درصد مشابهت مقاله یا شماره کارت های نرم افزار سرقت ادبی دیگر را در 8 بانک مختلف به آدرس زیر واریز کنید:

تخفیف برای گزارش دزدی ادبی با iThenticate
هزینه سرقت ادبی (که کمتر از 24 صفحه است) با iThenticate تنها 24 هزار جلد است. گزارش دزدی ادبی در قالب PDF ارائه شده است. در صورت نیاز به بررسی دزدی ادبی در چندین مقاله نرم افزار ithenticate، تخفیف در نظر گرفته می شود. برای اطلاع از هزینه بسته های بررسی سرقت ادبی ، برای خرید بسته های دزدی ادبی بر روی لینک ithenticate iran کلیک کنید. با خرید این بسته ها از سایت خبری مسعود هزینه بررسی هر مقاله به 4000 تومان کاهش می یابد.