پلیس آرژانتین هنگام بررسی مرگ ستاره فوتبال ، در خانه پزشک مارادونا جستجو می کند

به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد مرگ ستاره 60 ساله فوتبال ، که باعث موجی از غم و اندوه در سراسر کشور شد ، پلیس آرژانتین روز یکشنبه در منزل و مطب پزشک شخصی دیگو مارادونا جستجو کرد.

خبرنگاران چندین افسر پلیس را دیدند که در درب مطب دکتر لئوپولدو لوکه متخصص مغز و اعصاب در محله بلگرانو بوینس آیرس مستقر شده اند.

بر اساس بیانیه دادستانی سان ایسیدرو ، که نظارت بر تحقیق در مورد مراقبت های پزشکی مارادونا را قبل از مرگ روز چهارشنبه دریافت کرده است ، بازرسان دادگاه اظهارات نزدیکان مارادونا را گرفته اند.

این گزارش گفت که محققان در تلاش بودند تا سوابق پزشکی مارادونا را بدست آورند.

مارادونا روز پنجشنبه در مراسمی خصوصی با حضور تنها دوازده نفر به دنبال اجرای احترام در کاخ ریاست جمهوری که ده ها هزار هوادار گریان برای عبور از تابوت او صف کشیده بودند ، به خاک سپرده شد.

مارادونا در 3 نوامبر در اثر حمله قلبی در خانه ای در خارج از بوینس آیرس که در حال بهبودی از عمل مغز بود ، درگذشت. او از یک سری مسائل پزشکی رنج می برد ، برخی از آنها مربوط به مصرف بیش از حد مواد مخدر و الکل بود.

تماشا کنید | هدف معروف “دست خدا” مارادونا:

دیگو مارادونا ، فوتبالیست افسانه ای در سن 60 سالگی درگذشت. جان مولینارو به CBC Sports پیوست تا در مورد میراث خود در زمین و خارج از زمین بحث کند. 3:44