چگونه از اسانس خوراکی استفاده کنم؟

ازانواع دهان شویه، خمیردندان، نخ دندان، اسپری بوی دهان و قرص های خوشبو کننده دهان از جمله محصولاتی هستندکه از اسانس های خوراکی در آن ها استفاده می شوند. مضرات استفاده از اسانس ها به روش و طریقه مصرف از اسانس های خوراکی بستگی دارد. طرز استفاده از اسانس خوراکی آسان بوده و می توان با خرید اسانس از آن استفاده کرد. تشویق کودکان برای مصرف داروهای تجویز شده شاید بدون استفاده از اسانس دارویی، کاری زمان گیر و طاقت فرسا باشد، اما به لطف این صنعت امروزه داروهای با انواع طعم های میوه و دوست داشتنی مانند پرتقال، موز، شاتوت، تمشک و توت فرنگی در دسترس قرار دارند.

اسانس های دارویی گذشته از قرص ها و شربت ها، در بخش بهداشت دهان و دندان هم کاربرد گسترده ای دارند. عصاره در واقع تعريف كلي تر از اسانس است و اسانس جزئي از عصاره است. ساختار این سیستم ها به صورت مدار بسته است و هیچ گونه دخالت دستی در پروسه ی اسانس گیری اتفاق نمی افتد و این عامل باعث کاهش استفاده از نیروی کارگر در انجام این کار می گردد.

از دیگر صنایعی که استفاده ی گسترده ای از اسانس ها می کند، صنعت داروسازی است که در تولید انواع داروها از این مواد استفاده می کنند، البته روش استفاده از اسانس ها در تولید داروها کاملا متفاوت است و عمدتا اسانس خشک شده برای این کار بکار برده می شود. اسانس رزماری، یکی از انواع اسانس مواد شوینده است که کمتر شناخته شده میباشد. این مواد در بخش های متفاوت تعداد زیادی از گیاهان دارویی موجود است. اسانس یا همان روغن های فرار موجود در گیاهان، یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در گیاهان و …

سردرد: استنشاق اسانس ها ممکن است به برخی از افراد مبتلا به سردرد کمک کند، اما استنشاق بیش از حد ممکن است در دیگران منجر به سردرد شود. مهمترین هدف استفاده از اسانس در مواد شوینده، کمک به ایجاد بوی تازه و خوش در محصول است به گونهای که زمانی که فرد از محصولات استفاده می کند، بتواند در کنار قابلیت شستشو و پاک کنندگی، احساس خوشایندی را در او به وجود آورد. در رابطه با کاربردهای غذایی آنها، اگرچه این روغنها در طول تاریخ به عنوان مواد نگهدارنده غذا استفاده میشدهاست، اما در قرن بیستم بود که اسانسها توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به عنوان ایمن در حالت عمومی (GRAS) پذیرفته شدند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید اسانس گلاب لطفا به بازدید از وب سایت ما.