گوشی آیفون ۱۳ ظرفیت 256 گیگ + قیمت ، خرید IPhone 13 و مشخصات

با این حال، مسافت پیموده شدهی هر کدام از آنها در مسیر پیشرفت ممکن است متفاوت باشد، زیرا برخی از آنها توانایی بیشتری نسبت به دیگری دارند. این شرکت به مدت بیشتری آپدیت را برای گوشی ایفون ارائه خواهد داد و همین امر باعث میشود که تا مدتها بتوان از این گوشی آیفون صوتی تابا دیجی کالا گوشیها استفاده کرد.

اگر این کار را بهدرستی انجام ندهید، آنگاه این قضیه میتواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی همانند تداخل IP شده و بنابراین دردسرهای آن بیشتر از مزیتهایش باشند. با این اوصاف میتوانید به یکی از وبسایتهای مخصوص انجام این کار سر زده تا بتوانید سریعا با استفاده از یک گوشی، آدرس IP عمومی خود را پیدا کنید. البته میتوانید که از اپراتور خدمات اینترنتی خود بخواهید که یک IP ثابت را در اختیار شما قرار دهد. این در حالی است که آدرس آیپی ثابت بدین شیوه در طول زمان تغییر نخواهد کرد. میتوان گفت پشتیبانی از شارژ بیسیم، مهمترین ارتقاء انجام گرفته در مشخصات ایفون se2020 نسبت به گوشی se نسخه قبل است.

شارژر مگ سیف این امکان را دارد که به واسطه آهنربای تعبیه شده در پشت به صورت بیسیم این گوشی ایفون را شارژ کرده که برای گوشی اپل آیفون ۱۳ با سرعت 15 وات این عمل را انجام میدهد و البته نسبت به نسل قبل در این زمینه بهبودی نداشته است. در عمل این موضوع بدین معنا است که در هنگام اتصال یک دستگاه به وایفای خانگی، مجبور نیستید که یک آدرس IP را بهصورت دستی به آن اختصاص داده و همه کارها را خودتان انجام دهید.

این قضیه بدین معنا است که پس از گذشت مدتی و یا هنگامیکه دستگاه ریستارت شود، دستگاه و یا کل شبکه شما، یک آدرس IP جدید را به دست خواهد آورد. تمامی ایفون سیزده های امسال با تراشه جدید A15 اپل عرضه میشوند. اینبار با حذف دکمه Home و افزودن Face ID سعی بر این داشت تا از طراحی تکراری خود طی ادوار فاصله بگیرد و تصویری جدید از گوشی های خود ارائه دهد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قاب گوشی ایفون ژله ای لطفا از صفحه ما بخواهید.