,news" />



حال این موضوع را وارد برنامه هزار ساعته حرف اخر کنیم. با استفاده از این محصولات شما در 4 ماه با برنامه 1000 ساعته حرف آخر قادر خواهید بود پرونده کل کنکور خود را ببندید. اما در ادامه برای شما محصولات حرف آخر را معرفی خواهیم کرد که متوجه شوید چه زحمتی برای تهیه این محصولات کشیده شده است و به نوعی یک گنج به حساب میآیند که آینده شما را قیمت پکیج حرف آخر رقم خواهند زد. اصلا بگذارید از همان لفظ برنامه قطاری حرف آخر استفاده کنیم در اینجا ؛ این برنامه واگنی است. به شما یک الگو آموزش میدهیم و با استفاده از همان الگو کل تست های آن مبحث را بدون هیچ نکته ی دیگری برای شما حل میکنیم. بدون حاشیه به سراغ برنامه 1000 ساعته حرف آخر می رویم و ویژگی های آن را بررسی می کنیم تا با نسل جدیدی از آموزش آشنا شوید که هر چیزی برای رتبه شدن لازم دارید در اختیار شما قرار میدهد. بله. مخصوص همه درس ها هست و به صورت تکی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

بله رفقا . حتما میپرسید چگونه چنین چیزی امکان پذیر است؟ برنامه هزار ساعته حرف اخر فقط آموزش است؟ برنامه هزار ساعته حرف اخر به حدی قوی میباشد که بزرگترین بانک تست هم محسوب میشود و شما را حتی از کتاب تست هم بی نیاز میکند. الان چطور بازهم از نظر شما زمان زیادی است؟ اما صبر کنید. در بازه کنونی زمان بسیار کمی تا کنکور باقی مانده است و مطمئنا استرس وجود داوطلبان را فرا گرفته. اما هر تستی را هم نباید زد و هر آزمونی را نباید حل کرد. اما بیاید برایتان این موضوع را حل کنم. اما اینجا حرف آخر است و داستان کلا فرق میکند. اما خبر خوب برای داوطلبان حرف آخر. فایل بالا مربوط به برنامه 4 ماهه حرف آخر برای کنکور 1400 میباشد و جدیدترین برنامه ارائه شده از سوی حرف آخر برای دانش آموزان میباشد. به همین دلیل در کنکور 98 ، از هر 100 نفر 48 نفر ریاضی را منفی زدند یا در درس فیزیک از هر 100 نفر فقط 4 نفر توانستند درس فیزیک را بیشتر از 50 درصد بزنند. مثلا در فیزیک دوازدهم حرف آخر فصل 1 سینماتیک (نظام قدیما ناراحت نشید منظور همون فصل 1 فیزیک چهارم خودمونه) از بس که به فرمول یاد میدهند برای این فصل زده میشویم و حس خواندن آن را نداریم و حتی موسسه ی آقای X این فصل که سه سؤال در کنکور را به خود اختصاص میدهد در 40 ساعت تدریس کرده است.

برنامه حرف آخر دو دی وی دی هم دارد. تا اینجا کامل با دی وی دی های حرف آخر و نحوه ی استفاده از آن ها آشنا شدید و مدت زمان هر مبحث و ترتیب مطالعه ی هر مبحث را یاد گرفتید. ولی در حرف آخر ما همین فصل را در 12 ساعت تدریس کرده ایم ! این مبحث کلا در حدود یک ساعت با حل تست تدریس شده است. در گام بعدی متناسب با هر زمان تدریس هر مبحث باکس بندی میشود و در باکس هایی در اختیار شما قرار میگیرند. در برنامه 1000 ساعته زمان کاملا تنظیم شده . لذا برنامه 1000 ساعته حرف آخر اصلا برنامه زمانی نیست و به زمان بستگی ندارد بر خلاف سایر برنامه ها. برای دانلود برنامه 1000 ساعته نظام قدیم حرف آخر از طریق لینک ریحانه رضایی معلم پایه سوم ابتدایی اجی مجی زیر اقدام کنید. در این قسمت امکانم دانلود رایگان برنامه 4 ماهه کنکور حرف آخر را برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید فراهم کرده ایم. بسیار خب دوستان خوبم این هم از معرفی برنامه 1000 ساعته حرف آخر امیدوارم که لذت برده باشید.

در گام اول به شما منابع آموزشی داده میشود که با استفاده از آن ها آموزش را شروع میکنید. فرض کنید شما روزی 10 ساعت درس میخوانید ، اگر فقط روزانه 10 ساعت درس بخوانید در 100 روز میشود هزار ساعت؛ بازهم احساس میکنید زیاد است؟ 9 ساعت بعدی فقط تست حل میکنیم. 40 ساعت برای 3 سؤال! 1000 ساعت کل کنکور مگر میشود؟ لینک دانلود برنامه 4 ماهه حرف آخر کنکور 1400 نیز اضافه شد. معرفی پروژه 6040 حرف آخر: آموزش کل کنکور کلیک کنید در 2 ماه! توجه داشته باشید قبل از ادامه مطالعه این مقاله حتما ویدیو بالا را ببینید که در این ویدیو از زبان استاد منتظری معرفی و نحوه استفاده از برنامه 4 ماهه حرف آخر را از زبان استاد عبالرضا منتظری برترین مدرس و مشاور کنکور مشاهده خواهید کرد. برنامه هزار ساعته را از کجا تهیه کنیم؟ چه برنامه ای می تونه منو موفق کنه! این باکس ها برای هر درس جداگانه آماده شده است و بهم گره خورده اند و چیزی شبیه یک قطار را به وجود می آورند. در این ویدیو به راحتی میتوانید بهترین نتیجه را برای کنکور خود تضمین کنید. مثلا مبحث دنباله ی هندسی را در نظر بگیرید. مبحث اول نامگذاری ترکیبات شیمی و مبحث دوم هم رسم ساختار لوویس .

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادبیات حرف اخر دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.