4 افسر پلیس سابق متهم به قتل جورج فلوید برای محاکمه با هم

قاضی روز پنجشنبه درخواست های دفاعی را برای انتقال دادگاه چهار افسر سابق پلیس مینیاپولیس متهم به مرگ جورج فلوید رد کرد و همچنین دستور داد که هر چهار نفر به جای جداگانه با هم محاکمه شوند.

قاضی شهرستان هنپین پس از اینکه وکلای مدافع استدلال کردند که تبلیغات مقدماتی محاکمه عادلانه این چهار نفر را در مینیاپولیس غیرممکن کرده بود ، حکم داد. آنها همچنین به جلسه دادرسی در 11 سپتامبر اشاره کردند که در آن مردان و وکلای آنها با معترضین خشمگین در خارج از دادگستری روبرو شدند و موارد ایمنی را مطرح کردند.

وکلای مدافع استدلال کردند که شاهدان می توانند مرعوب شوند و هیئت منصفه تحت تأثیر شعارهای جمعیت خارج قرار گیرد.

اما کاهیل گفت که او قانع نشده است که انتقال دادگاه امنیت را بهبود می بخشد و معتقد است که هیئت منصفه می تواند از تأثیرات خارجی محافظت شود.

وی نوشت: “هیچ گوشه ای از ایالت مینه سوتا در مورد تبلیغات مقدماتی در مورد مرگ جورج فلوید محافظت نشده است. به دلیل همین پوشش رسانه ای فراگیر ، بعید به نظر می رسد با تغییر محل برگزاری این امر بتواند آگهی تبلیغات احتمالی مقدماتی پیش داوری را درمان کند.”

کیهیل گفت اگر شرایط احراز شود ، مایل است مجدداً موضوع را بررسی کند. انتقال محاکمه از مینیاپولیس به منطقه ای با تنوع کمتر نیز ممکن است در ترکیب هیئت منصفه تأثیر بگذارد ، اگرچه قاضی به این موضوع نپرداخت. با این حال ، وی در یک دستور جداگانه گفت که اسامی اعضای هیئت منصفه محرمانه خواهد ماند و اعضای هیئت منصفه در هنگام رایزنی کاملاً توقیف و به صورت گروهی به دادسرا منتقل می شوند.

قاضی همچنین حکم داد که دادگاه می تواند از طریق تلویزیون پخش مستقیم و پخش مستقیم شود ، گفت: دوربین ها حق متهمان را در دادگاه عمومی و حق دسترسی عمومی در این مدت که محدودیت های فاصله به دلیل COVID-19 برای تماشاگران کم می گذارد ، تضمین می کنند. .

وکلای مدافع همچنین استدلال کردند که این افراد باید محاکمه های جداگانه داشته باشند ، زیرا هر افسر با اشاره انگشت به دیگران سعی در کاهش نقش خود در دستگیری فلوید دارد. اما کاهیل این مسئله را نیز رد کرد و گفت که عوارض محاکمات جداگانه بسیار زیاد است و تلاش افسران با هم “اطمینان حاصل خواهد کرد که هیئت منصفه همه شواهد و تصویر کامل مرگ فلوید را درک می کند.

“و این به این جامعه ، این ایالت و ملت اجازه می دهد تا احکام چهار متهم را به طور هم زمان جذب کنند.” کاهیل گفت که شواهد حیاتی برای همه مردان یکسان است و یک دادگاه شاهدان را مجبور به شهادت چندین بار می کند.

شووین به اتهام قتل متهم می شود ، دیگران متهم به همکاری هستند

فلوید ، یک مرد سیاه پوست دستبند ، درگذشت پس از اینکه درک شووین ، که سفیدپوست است ، زانوی خود را برای چند دقیقه روی گردن فلوید فشار داد حتی پس از اینکه گفت نمی تواند نفس بکشد. مرگ فلوید اعتراضاتی را در مینیاپولیس و فراتر از آن به راه انداخت و منجر به یک حساب سراسری از مسابقه شد. هر چهار افسر اخراج شدند. آنها قرار است در ماه مارس محاکمه شوند.

شووین به قتل غیر عمدی در درجه دو و قتل در درجه دوم متهم است. سه افسر سابق دیگر ، توماس لین ، جی کوئنگ و تو تائو ، به کمک و پشتیبانی در هر دو پرونده متهم شده اند.

در این عکس پرونده 25 ژوئن سال 2020 ، کارتر سیمز ، 3 ساله ، از جزیره کاج ، مین. ، از کنار یک نقاشی دیواری در یادبود جورج فلوید در خارج از Cup Foods در مینیاپولیس عبور می کند. (لیلا نویدی / استار تریبون / آسوشیتدپرس)

تام پلانکت ، وکیل کوئنگ ، در بیانیه ای گفت که او در حال بررسی دستورات کیهیل است.

پلونکت گفت: “هدف من اطمینان از این است که یک دادرسی عادلانه برای آقای کوئنگ اتفاق می افتد. ما از داشتن دستوراتی خوشحالیم که می توانیم برای محاکمه خود و ارائه حقیقت در مقابل هیئت منصفه آماده شویم.”

وکلای مدافع شووین و لین هیچ نظری در مورد احکام قاضی نداشتند. وكيل تائو پيام هايي را كه به دنبال اظهار نظر بودند بر نمي گرداند.

كیت الیسون ، دادستان كل مینه سوتا ، كه دفتر وی در حال پیگیری پرونده است ، احكام را به عنوان “یك قدم مهم دیگر به جلو” در پیگیری عدالت برای فلوید و جامعه تحسین كرد.

بن کرامپ و آنتونیو رومانوچی ، وکلای خانواده فلوید نیز همین کار را کردند. آنها گفتند که متهمان سیاه به ندرت درخواست تغییر مکان داده می شوند و افسران “باید به درستی با هیئت منصفه همتایان خود در شهری که این فاجعه اتفاق افتاده مواجه شوند.”