5 نکته برتر برای افزایش سریع سطح در کالاف دیوتی موبایل

فصل 4 کالاف دیوتی موبایل از راه رسیده است و مانند هر فصل دیگر، بازیکنان باید به سرعت رتبه بندی کنند.

خرید پول کالاف دیوتی موبایل از دیاموند لند

وقتی بازیکنان در کالاف دیوتی موبایل لایه‌های پاس نبرد را باز می‌کنند، با آیتم‌های فانتزی پاداش می‌گیرند. هرچه بازیکنان سریع‌تر در رتبه‌ها پیشرفت کنند، می‌توانند با سرعت بیشتری قفل سلاح‌ها و آیتم‌های قدرتمند را در لودآوت خود باز کنند.

چیزهای زیادی در سطح بندی سریع در کالاف دیوتی موبایل نقش دارند. بازیکنانی که برای اولین بار وارد بازی می شوند باید مطمئن شوند که این موارد در نظر گرفته شده است. عواملی که در زیر ذکر شد، عواملی هستند که بازیکنان باید روی آنها تمرکز کنند تا مطمئن شوند که در کالاف دیوتی موبایل با حداکثر سرعت ممکن سطح خود را بالا می برند.

شماره 1 – بازی با یک قبیله

قبیله ها در COD Mobile بازیکنانی هستند که ممکن است با هم متحد شوند. بازیکنان می توانند قبیله های خود را ایجاد کنند یا می توانند وارد یکی از انواع مختلف در دسترس شوند. ورود به یک قبیله به بازیکنان برای هر مسابقه ای که انجام می شود پاداش تجربه می دهد، بنابراین این به افزایش سطح کمک زیادی می کند.

بازیکنان پس از پایان هر مسابقه ای که بازی می کنند XP اضافی دریافت می کنند.

شماره 2 – به دست آوردن کشتار

یکی از راه‌هایی که بازیکنان می‌توانند مقادیر بالایی XP در کالاف دیوتی موبایل کسب کنند، کشتن است. تهاجمی بودن و کشتن دشمنان می تواند استراتژی خوبی برای بالا رفتن سریع باشد.

اگر بازیکنان حداکثر XP را در هر مسابقه در کالاف دیوتی موبایل بخواهند، کمپینگ ممکن است ایده خوبی نباشد.

شماره 3 – برنده شدن در مسابقات

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که برنده شدن در بازی ها XP بیشتری نسبت به باخت به بازیکنان می دهد. اما برنده شدن در هر مسابقه کالاف دیوتی موبایل امکان پذیر نیست. برای بالا رفتن سریع سطح، توصیه می‌شود که بازیکنان تعداد کشته‌های بیشتری را جمع‌آوری کنند و در عین حال تا آخر نیز زنده بمانند. این به بازیکنان سود می‌رساند، زیرا در حین زنده ماندن یا برنده شدن در مسابقه، XP را از کشتن دریافت می‌کنند.