8 مجروح ، مظنون به آزادی پس از تیراندازی در مرکز ویسکانسین

عصر جمعه پلیس مظنون را در تیراندازی در یک مرکز خرید حومه میلواکی جستجو کرد که منجر به زخمی شدن 7 بزرگسال و یک نوجوان شد.

حدود سه ساعت پس از حادثه ساعت 2:50 بعد از ظهر در نزدیکی ورودی فروشگاه میسی ، باری وبر ، رئیس پلیس واواتوسا هیچ انگیزه ای برای حمله در بازار مایفر نداشت. وی گفت: میزان آسیب دیدگی هشت قربانی مشخص نیست اما همه زنده هستند. وی افزود كه هنگام ورود مقامات ، فرد تیرانداز “دیگر در صحنه نبود”.

وبر به خبرنگاران گفت: “اظهارات اولیه شاهدان نشان می دهد که تیرانداز یک مرد سفیدپوست در 20 یا 30 سالگی است.” “بازرسان در حال تعیین هویت آن مظنون هستند.”

رئیس مرکز خرید را یک صحنه جرم فعال خواند و از مردم خواست که به دور ماندن ادامه دهند. وی گفت این مرکز خرید تا اطلاع ثانوی بسته خواهد ماند.

شاهدان به WISN-TV گفتند كه آنها آنچه را كه عقیده داشتند هشت تا 12 شلیك گلوله است شنیده اند. در حالی که پلیس به دنبال مظنون می گشت ، برخی از افراد در بازار ماندند. این ایستگاه با چندین نفر در خارج از مرکز خرید مصاحبه کرد که گفتند آنها دوستانی دارند که در فروشگاه های داخل آن پناه گرفته اند.

پلیس صحنه را در خارج از مرکز خرید مایفر امن می کند. (اسکات اولسون / گتی ایماژ)

جیل وولی با مادر 79 ساله اش در داخل میسی بودند که صدای تیراندازی را درست بیرون در ورودی فروشگاه شنیدند.

وولی به CBS58 در میلواکی گفت: “ما اولین شلیک را شنیدیم و فوراً فهمیدیم که این یک گلوله است.” “هر دوی ما فقط به زمین افتادیم.”

وولی گفت که کسی را نمی بیند اما عکسها بسیار نزدیک بوده است. وی افزود که آنها در خلاف جهت زیرزمین فروشگاه ، جایی که پنهان شدند ، دویدند.

برادرزاده 19 ساله تریش کاکس در فروشگاه لوازم ورزشی Finish Line کار می کند. او گفت که نگران است زیرا تلفن فروشگاه پاسخ داده نمی شود. او با عصبانیت منتظر بود در حالی که مأموران FBI بازار را پاک کردند.

مأموری که نام خود را نمی برد گفت که این مرکز تجاری “به روش” در حال پاکسازی است. پرسنل FBI به شدت مسلح در بازار قابل مشاهده بودند.

اپراتور بازار Brookfield Properties در بیانیه ای اظهار داشت که آنها “از این که امروز مهمانان و مستاجران ما در معرض این حادثه خشونت آمیز قرار گرفتند” دلسرد و خشمگین شدند. آنها از اظهار نظر بیشتر خودداری کردند

Mayfair Mall محل تیراندازی در ماه فوریه بود که در آن یک افسر پلیس شهر ، جوزف منسا ، آلوین کول ، جوان 17 ساله سیاه پوست را به ضرب گلوله کشته است. پلیس گفت که کول در حال فرار از دست پلیس بود. منشا که او نیز سیاه است ، گفت که او به کول شلیک کرده است زیرا کول اسلحه را به سمت او گرفته است. چندین ماه پس از تیراندازی ، این مرکز تجاری هدف اعتراضات پراکنده قرار گرفت.

دادستان منطقه میلواکی از طرح اتهام علیه منسا خودداری کرد ، اما این هفته این شهر با توافق نامه جدایی موافقت کرد که در آن حداقل 130 هزار دلار آمریکا برای ترک نیرو به منصا پرداخت می شود.