Sarah Fuller از Vanderbilt تاریخچه فوتبال را به عنوان اولین زنی که برای مدرسه Power 5 پا گذاشته است ، ثبت می کند

سارا فولر تاریخ ساز شد ، اما شروع شکستن مانع او تنها نکته برجسته برای وندربیلت بود زیرا میسوری روز شنبه با نتیجه 41-0 بر کمودورها سلطه داشت.

فولر هنگامی که برای شروع نیمه دوم شروع به کار کرد ، اولین زنی شد که در یک بازی فوتبال کنفرانس Power 5 شرکت کرد. فولر یک ضربه کم انجام داد که به خط 35 متری برگشت ، جایی که میسوری روی آن قرار گرفت.

تماشا کنید | سارا فولر اولین ضربه تاریخی را در بازی NCAA Division 1 انجام داد:

بازیکن فوتبال سارا فولر با شروع نیمه دوم خود در تیم Vanderbilt Commodores به عنوان اولین زنی که در یک بازی فوتبال Power 5 ظاهر شد ، تاریخ ساز شد. 1:42

بازیکن 21 ساله هرگز فرصتی برای تلاش برای PAT یا هدف زمینی پیدا نکرد ، زیرا ببرها (4-3) به ندرت اجازه می دادند کومودورها (0-8) در بازی کنفرانس جنوب شرقی از میانه میدان عبور کنند.

فولر ، یک دروازه بان بزرگسال در تیم فوتبال Vanderbilt ، این هفته پس از کمک به Commodores برای پیروزی در مسابقات کنفرانس جنوب شرقی ، این هفته به تیم فوتبال پیوست. پروتکل ها و محدودیت های COVID-19 مربی فوتبال وندی ، درک میسون را با تعداد محدودی متخصص در برابر میسوری در دسترس قرار داد. میسون برای کمک به مربی فوتبال دارن آمبروز کمک کرد.

فولر موافقت كرد كه فوتبال را امتحان كند و قبل از سفر به میسوری با كومودورز بدون پیروزی تمرین كرد. او پشت کلاه ایمنی خود “Play Like a Girl” را به سر داشت.

هیچ زنی در یک بازی فوتبال SEC یا تیم های Power Five حضور نداشته است. لیز هیستون در 18 اکتبر 1997 اولین زنی شد که با دو امتیاز اضافی برای ویلامت در NAIA امتیاز گرفت.

کتی هنیدا اولین زنی بود که در 30 آگوست 2003 با دو امتیاز اضافی برای نیومکزیکو در سطح زیر مجموعه فوتبال کاسه گل به ثمر رساند.

آوریل گاس دومین امتیاز با امتیاز اضافی برای ایالت کنت در سال 2015 بود. تونیا باتلر اولین زنی بود که در یک بازی NCAA برای Division II West Alabama در 13 سپتامبر 2003 یک گل را به ثمر رساند.

وی روز جمعه در توییتر با عکسی از خود در حالی که فوتبال را در دست داشت و یک توپ فوتبال بین پاهای خود پوشیده بود ، در توییتر نوشت: “بیایید تاریخ را بسازیم.”

فولر گفته بود که بعد از بازی: “من یک ثانیه وقت نگذاشته ام که همه را خیس کنم. فکر می کنم باورنکردنی است که قادر به انجام این کار هستم.

“تنها چیزی که می خواهم این است که بتوانم تأثیر خوبی بر دختران جوان داشته باشم. بعضی اوقات در ورزش تلاش می کردم اما از آن ممنونم که سپاسگزارم.

“من فقط می خواهم بگویم ، به معنای واقعی کلمه ، شما می توانید هر کاری را که فکر خود را تعیین کنید انجام دهید … این مسئله شماره 1 است.”